Ok. Nå gjelder det å komme sterkt tilbake (først RBK,...)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • detvarvondtdet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 398

    Ok. Nå gjelder det å komme sterkt tilbake (først RBK,...)

    Nå er det tid for å ta et tak. Alle "ekspertene" uttalte før sesongen at den første store prøven til Tom Nordlie og hans disipler først ville komme i 16 mai kampen i Tromsø og de påfølgende kampene. De fikk rett. Siden har vi fått 1 poeng. Det som for meg og mange andre svir mest er tapet mot VIF og den heller dårlige uttellingen i Bergen, og da spesielt i 1 omgang hvor vi kjører over dem..

    Etter et sviende tap for VIF på Åråsen er det naturlig at mange føler for å blåse ut litt. Det har vi nå gjort så det monner. Spellerne har fått kjeft for dårlig spill, UFC har fått kjeft for whatever , RB tribuna har fått kjeft for lite deltagelse på sanger, kfl!! har fått kjeft for det samme som RB, frivillige som har malt en fantastisk vegg har fått kjeft for å prioritere feil, trommeslagern har fått kjeft for å sakke akterut med rytma. Morten Berre har fått kjeft for å være stygg. Stadion i Bergen har fått kjeft for å ha falsk stemning...Nå har alle fått kjeft og vi må se fremover..

    På torsdag har vi alle en enestående mulighet til å reise kjerringa, og det i selveste barteland. Jeg kom nå akkurat tilbake fra en liten tur på treningsfeltet. De spellerne som deltok i dag ser ut til å ha en fin "go", og holdt restitusjonstrening med Fjøra i et tempo jeg aldri kan tenke meg har noe særlig restituerende effekt...Tenninga er der...herlig å se!! En innbitt kippe og OO virket sjerpa og ivrige der de holdt på for seg selv...herlig å se!

    Nå gjelder det!! samling i bånn nå kanarijenter og kanarigutter.. La oss finne tilbake til storformen på tribunen. Dra i samme retning! Støtt opp om fugla på torsdag.. Følelser smitter, La oss smitte i positiv retning! La oss legge drittdagen i går bak oss..
    Jeg har den fulle tillit til at Tom Nordlie, Erland Johnsen, Frode Grådås, Bakkemo og Fjøra sammen klarer å mobilisere den kraft, de følelser og den spillegleden hos gutta som skal til for å henge med helt i toppen av eliteserien..
    Vi har i det siste vært svært flinke til å snakke om hvordan vi har blitt Norges beste suportergruppering,,,la oss nå igjen vise det i praksis..

    Forza Fugla
    "Dere kan sitere meg på dette:
    Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
    Fjøra
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #2
    Herlig herlig herlig å høre!

    Denne burde nesten stått på forsiden, egentlig...
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      #3
      Personlig så har jeg på følelsen av at vi har down-perioden vår nå på våren og at vi kommer til å bli enda mer stabile til og bedre til høsten siden vi i år forsterker laget og ikke mister spillere underveis i sesongen pluss at samhandlingen og taktikken som tom tom står for vil sitte bedre

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
        Nå er det tid for å ta et tak. Alle "ekspertene" uttalte før sesongen at den første store prøven til Tom Nordlie og hans disipler først ville komme i 16 mai kampen i Tromsø og de påfølgende kampene. De fikk rett. Siden har vi fått 1 poeng. Det som for meg og mange andre svir mest er tapet mot VIF og den heller dårlige uttellingen i Bergen, og da spesielt i 1 omgang hvor vi kjører over dem..

        Etter et sviende tap for VIF på Åråsen er det naturlig at mange føler for å blåse ut litt. Det har vi nå gjort så det monner. Spellerne har fått kjeft for dårlig spill, UFC har fått kjeft for whatever , RB tribuna har fått kjeft for lite deltagelse på sanger, kfl!! har fått kjeft for det samme som RB, frivillige som har malt en fantastisk vegg har fått kjeft for å prioritere feil, trommeslagern har fått kjeft for å sakke akterut med rytma. Morten Berre har fått kjeft for å være stygg. Stadion i Bergen har fått kjeft for å ha falsk stemning...Nå har alle fått kjeft og vi må se fremover..

        På torsdag har vi alle en enestående mulighet til å reise kjerringa, og det i selveste barteland. Jeg kom nå akkurat tilbake fra en liten tur på treningsfeltet. De spellerne som deltok i dag ser ut til å ha en fin "go", og holdt restitusjonstrening med Fjøra i et tempo jeg aldri kan tenke meg har noe særlig restituerende effekt...Tenninga er der...herlig å se!! En innbitt kippe og OO virket sjerpa og ivrige der de holdt på for seg selv...herlig å se!

        Nå gjelder det!! samling i bånn nå kanarijenter og kanarigutter.. La oss finne tilbake til storformen på tribunen. Dra i samme retning! Støtt opp om fugla på torsdag.. Følelser smitter, La oss smitte i positiv retning! La oss legge drittdagen i går bak oss..
        Jeg har den fulle tillit til at Tom Nordlie, Erland Johnsen, Frode Grådås, Bakkemo og Fjøra sammen klarer å mobilisere den kraft, de følelser og den spillegleden hos gutta som skal til for å henge med helt i toppen av eliteserien..
        Vi har i det siste vært svært flinke til å snakke om hvordan vi har blitt Norges beste suportergruppering,,,la oss nå igjen vise det i praksis..

        Forza Fugla
        AMEN!

        Det er godt å høre noen som prøver å smitte over litt positivitet igjen... Deilig!

        Alle mann for Fugla!

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #5
          Flott innlegg. Takk skal du ha.

          Å slå RBK er absolutt mulig. La trønderpakket få gjennomgå på torsdag!!
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            #6
            Amen! La oss ta tilbake tribunen og støtte gutta det vi kan. Vi kan faktisk gjøre en forskjell! Vi svikta igår, la oss sørge for at det aldri skjer igjen!
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #7
              Etter mye edder og galle etter gårsdagens begredelige forestilling, er det deilig at noen griper fatt og ser fremover: Takk til deg trådstarter!

              Vi har to utrolig viktige kamper til denne uka; RBK i Trondheim på torsdag og hjemmekamp mot Start på søndag. Nøkkelkamper. Mot RBK blir det viktigste å reise seg, finne tilbake til noe av det spillet vi hadde i over én omgang i Bergen, og prestere en god fotballkamp: Poeng på Lerkendal en bonus, men absolutt ingen umulighet. Kampen mot Start på Åråsen må vinnes. Og siste kamp før ferien - borte mot Sandefjord - bør gi muligheter. Etter mager utteling i de siste kampene må vi reise oss før ferien! (og så kommer Kiesenebner og Johnsen).

              Kommentar

              • Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

                #8
                Rett og slett et fantastisk innlegg og tråden startes på et perfekt tidspunkt! Sinnene har vært i kok etter gårsdagens triste sorti mot enga og vi har mange hatt godt av en skikkelig utblåsing her inne blant medsupportere, men; Dette er ikke tiden da man legger seg flatt ned å spiller død, nå må og skal vi reise oss SAMMEN! Kritikken må stilne og optimismen bør igjen råde, vi er da optimister er vi ikke??! Vet ikke hvordand et er med resten, men jeg stemmer i når Jahn Teigen sier som følgende i vår "nasjonalsang":"... Jeg har en tro jeg har ett mål som jeg skal finne, jeg har en kraft og det er viljen til vinne, det får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen...". Fortiden ligger allerede bak oss med 0-1 for enga og som historisk kjent er dette veldig vanskelig å få gjort noe med nå. Det kommer til å bli "cupfinaler" hver eneste runde fremover mot sommeren og utover høsten, og vi er jo tross alt langt fra hektet av i toppen av tippeligaen07. Nå må trendene snus og vi må sammen vise at INGEN har gitt opp troen på Romerikes store fotballstolthet, Lillestrøm SK!

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #9
                  Det gleder mitt hjerte at noen er i stand til å tenke positivt og fremover på dagen i dag. All honnør til trådstarter. Selv er jeg nede i et stort sort hull enda...
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av mooph
                    Det gleder mitt hjerte at noen er i stand til å tenke positivt og fremover på dagen i dag. All honnør til trådstarter. Selv er jeg nede i et stort sort hull enda...
                    Leit å høre. Sorte hull slipper som kjent ingenting ut igjen.

                    Kommentar

                    • e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

                      #11
                      Kjempe stolte LSK -Vi er Fugla
                      Først nå har det gått opp for meg hvilken fantastisk -flott tekst det er i versene på denne sangen, og sjelden har den passet bedre enn nå.

                      Kanari-Fansen stolte står, på Åråsen i alle år, vi ofrer det vi har for LSK, for vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg, og sterkere enn før her kommer fugla. Skuffelsene ække få, for våres stolte LSK, men nå er tida her for klubben vår, for vi vet både du og jeg, at fugla nå skal reise seg, og sterkere enn før her kommer fugla. Vi ser legenden gjenoppstå, vi ser et bedre LSK, Vi ser at vi har Norges beste lag, for vi vet både du og jeg, at fugla nå skal reise seg, og sterkere enn før her kommer fugla. Men uansett om det blir gull, seier eller tap i kveld, elskes du til siste hjerteslag. Så synger vi på stadion nå,alle fugler, store, små, Vi reiser oss å synger Vi er fugla
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        #12
                        Herlig innlegg

                        Dette var et innlegg som inspirerer.....sånn skal det låte
                        Som du sier så har vi fått sutre og klage på alt og alle, og nå er det på tide å glemme dette og jobbe mot det vi kan gjøre no med - VI SKAL SLÅ RBK !!!
                        Det kan vi gjøre med tenning og innsats og det er godt å høre at det var tenning på trening i dag. KFL og øvrige tilhengene må nå være med og støtte våre kjære kanarifugler - VI SKAL TA GULL I ÅR !!!!
                        Få ut smådjevlene og gå på :twisted:
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        • bøllefrø
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2004
                          • 462

                          #13
                          Jeg var veldig lei meg i går - egentlig mer lei meg enn forbanna - og bedre ble det ikke når jeg kom på jobben og det satt et glisende klanshue tvers overfor meg. Menmen, trøsten får være at han har hatt atskillig flere kjipe dager på jobb etter fugla-søpla de siste 3 åra...

                          Dette laget her bor det mye i. Vi så det i Bergen, og vi kommer til å se det fremover. Men Tom advarte oss før sesongen, og sa det kom til å svinge. Og det er det det gjør. Fra topp til bunn i Bergen (med litt dommerhjelp), og videre til ræva i går.

                          I tillegg var VIF vanskelige å spille mot i går. De kjempet som noen udyr, det skal de ha honnør for, men det var ikke mye spill de la opp til. de så hvor de lå på tabellen, la bort finspillet og var brutale i innsatsen. Sånt blir det poeng av noen ganger, men pent er det ikke. På torsdag vil vi møte et lag som spiller sitt eget spill, de skal underholde 20.000 barter, og de vil garantert gi oss rom til å spille. Jeg tror høyresida vil få mye bedre arbeidsforhold enn i går, selvom forsvaret også vil få endel mer å henge fingrene i.

                          Tror det kan bli en koselig torsdagskveld jeg

                          Kommentar

                          • Dal-kanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Dec 2005
                            • 136

                            #14
                            Jeg nikket enig når jeg leste det første innlegget, når jeg hadde lest meg igjennom til det siste kjente jeg at jeg blei virkelig gira! For å sitere en annen gulsvart sang:
                            "Sånn kan det gå, hva gjør vi nå? Bare smil og trekk på skuldra. Om ting går litt på skrå, så finnes det en råd, for vi støtter fugla samme hva som hender!"

                            Vi reiser oss på torsdag, jeg føler det på meg!

                            OT: Dagen ble noe bedre i dag da jeg fant ut at jeg slapp muntlig eksamen, mens min kamerat av en apekatt kom opp i naturfag. Karma is a bitch!
                            Lucky nr. 11

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2121

                              #15
                              Jeg gleder meg også til torsdag, rett og slett av den enkle grunn at neste kamp ikke kan komme fort nok. Satser på at vi tar en KIL/Hemne og holder bartene til uavgjort...
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • Fjeller'n
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 905

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                                ....Masse positivt og konstruktivt
                                Jada, jeg er enig i det meste du skriver, men Morten Berre skal fortsatt få tyn! Uansett.


                                Stian
                                "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                Kommentar

                                Working...