Hærverk fra KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Hærverk fra KFL

    Opprinnelig skrevet av RSP

    UTSATT FOR HÆRVERK AV LSK-SUPPORTERE: Lerkendal Stadion. ( Foto: Anders Hoven - Digitalsport )

    Hærverk på Lerkendal


    INGENTING Å SMILE FOR: Her smiler Erik Espeseth, markedsdirektør i Rosenborg. Men etter hærverke LSK-fansen gjorde på Lerkendal er han alt annet enn blid. ( Foto: Kjell A. Olsen )

    Lillestrøms supportere gjorde mer enn å skape stemning undre toppkampen mor Rosenborg, torsdag.

    Av: Anders Ruud
    Publisert: 22.06.2007 kl. 16:41
    Endret: 22.06.2007 kl. 16:43

    Etter at Lillestrøm-fansen forlot sitt hjørne på Lerkendal etter 1-1-kampen på torsdag, kom flere ødelagte seter til syne. Markedsdirektør i Rosenborg, Erik Espeseth, syntes episoden var trist.
    - Vi vet ikke omfanget av skadene enda, men det er noe vi er i ferd med å få oversikt over. Det eneste vi vet er at et antall seter er skadet. Vi synes denne situasjonen er svært beklagelig. At supportere skaper stor stemning er med på å bedre totalopplevelsen for alle på stadion, men hærverk, som dette jo er, er trist, kommenterer Espeseth.
    - Vil Rosenborg foreta seg noe, som etterspill for det inntruffne?
    - NFF hadde en sikkerhetsansvarlig på stadion, som skriver en rapport om dette til forbundet. Han har tatt bilder for å dokumentere skadene. Vi forholder oss til NFFs avgjørelse når det gjelder etterspill, sier markedsdirektøren.
    Tormod Larsen var NFFs utsendte som sikkerhetsansvarlig den aktuelle kampen.
    - Jeg har sendt min kamprapport, men kan ikke kommentere innholdet i den rapporten. At setene er ødelagt kan alle se, så det skal jeg innrømme, kommenterer Larsen.
    - Min rapport blir behandlet over helgen, og NFF vil komme til en konklusjon. NFF har myndighet til å iverksette eventuelle sanksjoner som følge av det som har skjedd overfor de involverte klubbene, avslutter Larsen.

    http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle84120.ece
    Håper de TULLINGA som gjorde dette viser sitt sanne ansikt og kommer frem fra skyggen... LSK og KFL er ikke tjent med slikt negativt piss!!:twisted:

    Vi skal stå frem som de mest seriøse, mest skapende, mest høylytte, mest trofaste osv.... Stå frem å gjør opp etter dere!
  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    #2
    Dette kunne vært løst meget enkelt ved at man fjerna setene fra ståfeltet.
    Det er og blir kokko å ha seter på et ståfelt. Tydligvis en vanskelig sluttning å trekke for enkelte.... De kan rett og slett takke seg selv.

    Men en ting er klart: Bevisst hærværk er selvsagt uakseptabelt. Nå står det jo ikke så mye om omfanget her, men generelt må man nesten regne med at noen seter går dukken i kampens hete, noe annet vil være naivt.
    Er det her snakk om omfattende, systematisk hærværk, stiller saken seg annerledes. I såfall håper jeg de de skyldige blir stiltt til ansvar.

    På Ullevaal har jeg hørt at de kalkulerer med noen ødelagte seter pr. kamp, uten at det gjøres noen sak av det.

    Kommentar

    • UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

      #3
      ja på Ullevåll tror jeg dem beregner ca 10.-15 ødelagte seter. Og fra det jeg så etter kampen er det snakk om 2-3 seter kanskje.
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Er vell nesten ikke til å unngå at noen seter blir tråkka på og ødelagt når det er stoler på et ståfelt. Tenker meg at dere som var der oppe lagde et aldri så lite ras når Oo scora så her må trøndra takke seg selv. Trøndra er bare litt sure for at dem ikke er best lenger og derfor lager dem storm i et vannglass. Erik Espeset tenk heller på hvor mange som fikk ødelagt hørselen etter kampen i går pga kjernens mikrofon og høytaler bruk.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          #5
          Bartepakket setter vel ny norsk rekord i bitterhet nå. Håper for guds skyld at ingen har gitt noen av byens uvakre døtre klamydia eller spyttet ut igjen satsvannet fra E.C Dahls på offentlig sted for da venter et rettsoppgjør som ikke har sett sin like siden 1945.

          She went away for the holidays
          Said she's going to L.A.
          But she never got there
          She never got there
          She never got there, they say

          [Chorus: x2]
          The KFL took my baby away
          They took her away
          Away from me

          Now I don't know
          Where my baby can be
          They took her from me
          They took her from me
          I don't know
          Where my baby can be
          They took her from me
          They took her from me

          Ring me, ring me, ring me
          Up the President
          And find out
          Where my baby went
          Ring me, ring me, ring me
          Up the FBI
          And find out if
          My baby's alive
          Yeah, yeah, yeah

          oh oh oh oh oh oh
          oh oh oh oh oh oh

          She went away for the holidays
          Said she's going to L.A.
          But she never got there
          She never got there
          She never got there, they say
          [x2]

          [Chorus: x3]

          The KFL took my baby away
          They took my girl
          They took my baby away

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Opprinnelig skrevet av scages
            Dette kunne vært løst meget enkelt ved at man fjerna setene fra ståfeltet.
            Det er og blir kokko å ha seter på et ståfelt. Tydligvis en vanskelig sluttning å trekke for enkelte.... De kan rett og slett takke seg selv.

            Men en ting er klart: Bevisst hærværk er selvsagt uakseptabelt. Nå står det jo ikke så mye om omfanget her, men generelt må man nesten regne med at noen seter går dukken i kampens hete, noe annet vil være naivt.
            Er det her snakk om omfattende, systematisk hærværk, stiller saken seg annerledes. I såfall håper jeg de de skyldige blir stiltt til ansvar.

            På Ullevaal har jeg hørt at de kalkulerer med noen ødelagte seter pr. kamp, uten at det gjøres noen sak av det.
            Har ikke vi kanskje stoler på bortefeltet...? Samma faen om de har seter, man kan HELT fint stå foran og ikke oppå disse! Barnsli greie, hva om LSK må punge ut for dette?

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Småelig av trøndra det er snakk om 2 stoler å da snakker vi om maks 1500 kr ,men klubbkassa er vell snart tom der oppe så jeg foreslår en innsamling på Start kampen så pakket kan få råd til 2 splitter nye stoler.

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #8
                Opprinnelig skrevet av Paddis
                Har ikke vi kanskje stoler på bortefeltet...? Samma faen om de har seter, man kan HELT fint stå foran og ikke oppå disse! Barnsli greie, hva om LSK må punge ut for dette?
                Fantastisk syting det var nok en gang da.

                At det gikk et par stoler etter at Sportsklubben utligna er sånt som skjer.

                Når man har seter på et ståplassfelt så er det noe man må kalkulere med.

                Rbk bør bedre sikkerheten før de klager over 2-3 knuste stoler. I hele kampen haglet det med brusbegere, snus, mynter og diverse andre gjenstander fra bartene på tribunen over oss.

                Politiet fjerna et tosifret antall trøndere fra seksjonen inntil vår pga kasting av gjenstander og provosering i løpet av matchen.


                Hater hater hater rosenborg!
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • André
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 419

                  #9
                  ehh.. det ryker jo alltid noen seter uansett da. skjer jo på kanari feltet på åråsen også det da ? hadde det vært snakk om 200 seter hadde jeg skjønt det. men jeg tviler på at det er snakk om fler enn 2-6 seter..
                  Your life
                  A game
                  turn it up, turn it up!

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Ikke tale om at sånne plastseter koster dem mye penger. På Felt C hvor det er seter blir det ødelagt seter omtrent hver eneste kamp, ettersom man står trangt og hopper på setene. Pengene det er snakk om at de må ut med for noen nye seter i løpet av et år er _ingen_ ting å snakke om. Personlig ville jeg ikke reagert om 15 seter var ødelagt på Diadora hver match, det er summen man må betale for stående supportere som skaper god stemning. Ettersom dette bare er et par seter, regner jeg det som uhell som skjer under en match hvor man er i kampmodus, og ikke hærverk for å ødelegge. Lukter bitterhet på lang vei.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Ballkunstneren
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 780

                      #11
                      Noe som var så sinnsykt irriterendes var at vi som hadde reist freakins 8 timer og bodd på hotell fordi freakins N(ø)ff flytta matchen, blir bedt om å åpne bagger og sekker som felvfølgelig inneholder masse som vi ikke får lov til å ha med på matchen og de presterer å fortelle oss at vi må legge det i gangen på eget ansvar.. Kødder du eller?!?

                      De må da søren med ha et sted hvor vi kan legge det.. Hvor det ikke blir stjålet..

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris

                        Hater hater hater rosenborg!
                        Hva har det med saken å gjøre???

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          #13
                          Nå var det ikke alle av oss som hadde med seg håndjern, x-large dildo og pisk til Bart city heller da. Skjønner godt at du ikke kom inn med det.
                          Last edited by Vestfold Kanaris; 22.06.2007, 18:32. Begrunnelse: Kvikk-Lunsj till i die!!!!!!!!
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Paddis
                            Hva har det med saken å gjøre???
                            Hele tråden er jo bare latterlig. De aller fleste rbk-fans skjønner heller ikke hvorfor bartemannen går til media med en bagatell som dette.

                            Skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt har startet denne tråden.
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

                            Kommentar

                            • scages
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1292

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Har ikke vi kanskje stoler på bortefeltet...? Samma faen om de har seter, man kan HELT fint stå foran og ikke oppå disse! Barnsli greie, hva om LSK må punge ut for dette?
                              Joda, så absolutt har vi det! Like meningsløst på Åråsen som overalt ellers.
                              Har du glemt protestene mot "all seater"?
                              Hva skal man med sitteplasser på et ståfelt? En slik sak ville vært unngått om de rette folka hadde brukt hode og sunn fornuft. Skulle ikke forundre meg om dette er NFF sitt glimrende forslag.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #16
                                Tipper de ødela de setene sine selv jeg, som han idioten her gjorde med drakta si.... http://www.fxt.no/tippeligaen/lilles...cle1144591.ece

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Jeg driter egentlig i akkurat stolene, problemet er at media klarer å skape negative fortegn om fansen. Noen forstår - andre ikke....

                                  Les hva jeg skreiv i første inlegg!

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                    Hele tråden er jo bare latterlig. De aller fleste rbk-fans skjønner heller ikke hvorfor bartemannen går til media med en bagatell som dette.

                                    Skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt har startet denne tråden.
                                    Fordi dette er et forum, vil du ikke lese, kommentere så bare hold deg langt unna og HOLD KJEFT!

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                      Nå var det ikke alle av oss som hadde med seg håndjern, x-large dildo og pisk til Bart city heller da. Skjønner godt at du ikke kom inn med det.
                                      Det er ikke min skyld at baggen din var så liten da.. Neste gang kan du ta det selv..

                                      Kommentar

                                      • UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av scages
                                        Joda, så absolutt har vi det! Like meningsløst på Åråsen som overalt ellers.
                                        Har du glemt protestene mot "all seater"?
                                        Hva skal man med sitteplasser på et ståfelt? En slik sak ville vært unngått om de rette folka hadde brukt hode og sunn fornuft. Skulle ikke forundre meg om dette er NFF sitt glimrende forslag.
                                        Jeg er helt enig, Sitte plasser på ett STÅ felt hører ingen steder hjemme, vil man sitte kan man kjøpe andre steder. Og jeg tipper 80% sto på stolene i Trondheim, og jeg tipper at når Rosenborg kommer hit så kommer dem til å gjøre akkurat det samme. Så skjønner egentlig ikke hva trønderene klager over.
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎