Hva faen er det som skjer med RB?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Hva faen er det som skjer med RB?

    Nå begynner jeg å bli mektig frustrert. Vår kjære lokalavis romerikes blad har vært en trofast støttespiller til sportsklubben i mange år, men i løpet av det siste året er tonen blitt mer og mer negativ. Siden har den gått fra negativitet til total mangel på interesse. De siste tre ukene er det blitt lagt ut fem(!) saker rundt LSK på avisens nettsider. Det hjelper ikke at det er vinter og at vi ikke er med i Royal League, vi skal ha dekning uansett!
    Det er jo ikke akkurat som at ikke ting skjer rundt klubben. Jeg vet ikke hva som står i papirutgaven, men det er vel tradisjon for at det meste som kommer på papiret kommer på nettet også. Baron- og Thorudsakene fra de siste par dagene er ypperlige eksempler. Nesten ikke en dritt om Baron, ingenting om Thorud. Begge vies forholdsvise store artikler i riksdekkende aviser. I stedet har RB.no en sak om Stefan Ishizaki. Fantastisk. Skjerp dere, RB, det er oss dere skal støtte!!
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • *LILLESTRØM SK*
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 166

    #2
    RB har vel skjønt at for og henge med i toppen må man kjøpe spellere ikke selge, derfor satt mer fokus på Enga som flere folk i og på romerike begynner og holde med.

    Sånn Lillestrøm holder på nå blir det bare flere og flere som hopper over til Enga.
    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2125

      #3
      Opprinnelig skrevet av *LILLESTRØM SK*
      RB har vel skjønt at for og henge med i toppen må man kjøpe spellere ikke selge, derfor satt mer fokus på Enga som flere folk i og på romerike begynner og holde med.

      Sånn Lillestrøm holder på nå blir det bare flere og flere som hopper over til Enga.
      Hvis det er folk som vurderer å hoppe over til Enga,er det bare å la dem gjøre,sånne folk har ikke vi bruk for :-)

      Nei da,skjønner hva du mener og må si meg helt enig.
      RB er snart en Enga(søppel) avis !

      Kommentar

      • christoffer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 326

        #4
        Veldig enig i at rb.no er dårlig. De har mer vært en støttespiller for AE de siste årene. Men å si at rb er blitt en enga-avis er vel å dra den litt langt.

        Som en seriøs avis må den dekke rikssporten også..

        Kommentar

        • *LILLESTRØM SK*
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 166

          #5
          Men strengt tatt skal avisen handle om ting på romeriket.
          Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

          Kommentar

          • Svart og gul
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2004
            • 286

            #6
            Enga-saken på rb.no ligger under RIKSSPORT! Altså ikke en lokal sak..

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Og poenget ditt er? Det har ikke en dritt å si under hvilken tittel det ligger, så lenge det tar opp plass som skulle vært brukt på LSK. At folk på romerike mer og mer går over til søpla er en tragedie, og RB bør kunne se dette. Tross alt er RB ingenting uten felleskapsfølelse på romerike. -og LSK er en stor del av det felleskapet. Det er sitt eget hull dem graver med å legge fokus over på søpla.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Mingus
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Mar 2004
                • 193

                #8
                Meget enig! Har savnet en del engasjement fra den siden. Det skjer faktisk en del positivt i klubben. Vi har flere gode talenter det bør skrives om samt det atbeidet Per Mathisen, styret, KFL og andre legger ned av arbeid i kunstgressbanen. Ny trener! Spiller spekulasjoner mm. Her er det mer enn nok å skrive om!!!

                Og hvorfor ikke sette mer lyset på KFL? Sammen med Sportsklubben er fansen noe de fleste assosierer med Lillestrøm.

                Hva bydelsdriten bedriver kan man lese om i daaaahhgbladet. RB SKAL være en Romeriksavis og ikke en annonsør for sprøytefolket!


                Fortsetter dette blir mitt abonnement i RB sagt opp!

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                  Og poenget ditt er? Det har ikke en dritt å si under hvilken tittel det ligger, så lenge det tar opp plass som skulle vært brukt på LSK. At folk på romerike mer og mer går over til søpla er en tragedie, og RB bør kunne se dette. Tross alt er RB ingenting uten felleskapsfølelse på romerike. -og LSK er en stor del av det felleskapet. Det er sitt eget hull dem graver med å legge fokus over på søpla.
                  RB har et samarbeid med andre aviser under arbeiderparaplyen, og derfor ligger det saker der som er helt like i andre aviser, så dette er ikke noe særskilt fenomen for RB. Ei heller sikkert noen fra RB som har skrevet det.

                  Petter

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Greit nok det, Petter. Men uansett hvordan man vender og vrir på det står det mindre om LSK nå enn hva det har gjort tidligere.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #11
                      Han som er sjefsredaktør der nå kom fra Aftenposten for litt over 1 år siden og det har blitt dårligere dekning i Romerikes blad etter at han starta.

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Det er håpløst. Men greit nok, ta livet av deres egen lokalprofil, og miste lesergrunnlaget deres. Idioter.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

                          #13
                          Men er det så mye å skrive om LSK nå om dagen da? Skjer jo ikke akkurat mest på Åråsen for tida, annet enn at vi har sendt hjem en keeper, og fått en ny.


                          mvh
                          KimFL

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #14
                            Nyhetene er der. Morsomt nok har RB siden tråden startet blitt bedre(muller/baron-saken gjør jo sitt), og i dag er det et godt intervju med Kasey. Fortsett sånn, så skal jeg ta all æra. Thihi.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • MagnetMagne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 446

                              #15
                              det varmer er fotballhjerte, når en leser at kasey mest sannsynlig vil bli foretrukket i et anker på midten neste år, og at robbie skal få en mer offensiv rolle i laget. fikk plutselig trua nå..

                              assa... når robbie kom hit i fjor, så ga han klart uttrykk for at han var en offensiv midtbane mann som likte å være med fram å døtte noen goaler..
                              når han da blir plassert i en defensiv midtbanerolle, så kan en jo begynne å lure litt.

                              Detta blir så bra
                              Snart neste hælj.....

                              Always Hardcore
                              TS05

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #16
                                Håper koren får orden på skuddfoten sin etterhvert, var det ikke snakk om at han scorte temmelig mye i slovenia? Kan ikek skjønne hvordan med den klomsete skuddfoten han har vist hittil i lsk.

                                Må si jeg også ble meget fornøyd med å høre at wehrman blir defensivt anker, får man ut potensialet til denne spilleren kan han bli stor på den plassen. Når jeg så RBK - LSK så hadde ikke lsk noe å bidra med i annen omgang før kasey kom inn og tok tak, han har den styrken overblikket og passningsfoten som kreves for å bli et meget bra anker.

                                Med koren langt fremme tror jeg det åpner for de mindre raske spillerene, ettersom vi kan spille oss frem langs bakken i stedenfor å bare ha lange baller. Gleder meg til å se passningsfoten til koren og strand servere Myklebust og mifsud i bakrommet, tror neste sesong kan bli morsom. Håper vi får inn en bra 3. midtbanespiller,men sørgård var ikke så ille i 2001 og løper mer enn de fleste så han kan gjøre en grei jobb .

                                Kommentar

                                • Svart og gul
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 286

                                  #17
                                  Det er riktig det Petter skrev.. Rikssport-sakene er ikke RB-produserte saker.. Der legges en rekke sportssaker fra forskjellige idretter ut, og da er det ikke til å komme bort fra at det kan komme en vif-sak iblant.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎