Strindheim-LSK2

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1547

    #21
    Opprinnelig skrevet av jalapenos
    Det blir nok greiere for andrefugla neste år, når A-spillerne får kamptrening i 3. divisjon i stedet for å møte alle topplagene i 2. divisjon. Kan skjønne at sistnevnte blir for mye, selv for topptrente idrettsutøvere som hever millionlønninger.
    Vanskelig å tro at disse spillerne trener spesielt mye. Eller er det bare talent som er fullstendig mangelvare?

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #22
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Vi har sluppet inn flest mål i hele divisjonen.

      Greit nok at Strindheim er sterke, men vi har et bra lag i dagens kamp. Men de er nok bedre på papir enn gress. Dette er for dårlig.
      Dette er flaut og for dårlig. Jeg aksepterer braknederlag når vi stiller rent juniorlag, men med mange A-lagsspillere må vi prestere bedre. Jeg tror en viktig årsak til den svake innsatsen er at Tom Nordlie ikke viser seg ofte på sidelinja på LSK2-kamper. Med Erlandsen og Rösler på sidelinja var det ingen som torde spille så dårlig som vi ser A-lagsspillerne på LSK2 gjør i år.

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #23
        Opprinnelig skrevet av Guling
        7-0 nå. Vi kan faktisk klare 8-0 i to kamper på rad. Det er igrunn ganske sykt.
        Det stoppet heldigvis på 0-7.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          #24
          Får de buss hjem igjen?

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7048

            #25
            Dette går ikke an. Nå må noen ta tak. A-lagsspillere som står stille med fingeren i nesa i 90 minutter under disse andrelagskampene, bør gjøre seg uaktuelle for førstelaget.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #26
              Flaut!!!

              Og det er tydeligvis ingen av de gutta som vil spille på a-laget... For en gjeng!

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #27
                Hva i huleste skjer med andrelaget vårt for øyeblikket. Begynner å bli veldig stygge sifre til tider.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #28
                  2-0 tap kan forsvares siden strindheim er et bra lag i den målestokken, men 7-0 med de spillerne LSK brukte er ynkelig.

                  Noen som så kampen som kan si hva som rakna mest hos oss?
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

                    #29
                    Jeg er stum. Jeg er rett og slett umenneskelig flau!! :evil:

                    Kommentar

                    • aguado
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 448

                      #30
                      Det mest komiske er kanskje at denne tråden startet med en bekymret strindheimsupporter som hadde hørt rykter om at andrelaget vårt ville stille med en rekke A-lagsspillere til kampen...

                      Kommentar

                      • Blågul
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Jul 2007
                        • 2

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        2-0 tap kan forsvares siden strindheim er et bra lag i den målestokken, men 7-0 med de spillerne LSK brukte er ynkelig.

                        Noen som så kampen som kan si hva som rakna mest hos oss?
                        Hei folkens

                        Strindheim-mann her, som var på kampen. Skal prøve å gi et noenlunde objektivt bilde:

                        Dere var veldig svake stort sett over hele linja, men aller mest sviktet det i det defensive arbeidet på midtbanen og i presisjonen. Strindheims midtbanespillere fikk kombinere eller avansere gjennom LSKs midtbaneledd uten større problemer, og kunne skape overtall mot LSKs forsvarsrekke. Skar fryktelig lett igjennom både på kantene og i midten til tider. Forsvaret var rustent, men fikk lite eller ingen hjelp av midtbanen. Framme var det også forholdsvis tynt, selv om dere skapte 4-5 ålreite sjanser.

                        De som skuffet mest var vel A-spillerne. Kiesenebner kan vel til nød få godkjent, og han var lagets beste med god margin. Han har et tungt skudd og trygg pasningsfot, men virket ganske tung. Heller ikke han klarte å ta tak på midten.
                        Pål Strand spilte rett og slett elendig - pasninger i hytt og pine og dårlig moral. Myklebust prøvde forsåvidt hardere, men slapp ikke til før på et par ålreite forseringer i andre omgang. Johan Petter Winsnes ble rundspilt hele kampen mot en rask ving, og skapte et straffespark (der han burde hatt minst gult) og fikk senere soleklart gult for å holde igjen vingen på vei gjennom. Ble avkledd på fart, rett og slett.
                        Dan Anton Johansen var vel som han alltid er - fryktelig plasseringssvak. Hvorfor har den mannen fått spille A-kamper?

                        Av de andre var det ikke så mange som markerte seg positivt, men han mørke spissen (husker ikke navnet) hadde fortjent et mål med en av de gode hodeavslutningene sine.

                        Alt i alt var vel figuren omtrent så ynkelig som sifrene tilsier - jeg hadde i det minste ventet større duellstyrke og innsats, i alle fall fra de spillerne som burde ha muskler og hår på kassa. Men vi takker og bukker for poengene og målforskjellen, så får dere heller komme sterkere tilbake mot f.eks. Ranheim

                        Kommentar

                        • RoyVaadal
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 4055

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Blågul
                          han mørke spissen (husker ikke navnet) hadde fortjent et mål med en av de gode hodeavslutningene sine.
                          Cisse Aadan Abshir.

                          Imponerende å få et så godt referat fra en supporter av det andre laget.
                          Håper du også fikk med deg noe av det dine egne spillere gjorde.

                          7-0-seieren var vel Strindheims måte å markere 10-årsjubileet for at de slo ut LSK av cupen.
                          RoyVaadal.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Blågul
                            Hei folkens

                            Strindheim-mann her, som var på kampen. Skal prøve å gi et noenlunde objektivt bilde:

                            Dere var veldig svake stort sett over hele linja, men aller mest sviktet det i det defensive arbeidet på midtbanen og i presisjonen. Strindheims midtbanespillere fikk kombinere eller avansere gjennom LSKs midtbaneledd uten større problemer, og kunne skape overtall mot LSKs forsvarsrekke. Skar fryktelig lett igjennom både på kantene og i midten til tider. Forsvaret var rustent, men fikk lite eller ingen hjelp av midtbanen. Framme var det også forholdsvis tynt, selv om dere skapte 4-5 ålreite sjanser.

                            De som skuffet mest var vel A-spillerne. Kiesenebner kan vel til nød få godkjent, og han var lagets beste med god margin. Han har et tungt skudd og trygg pasningsfot, men virket ganske tung. Heller ikke han klarte å ta tak på midten.
                            Pål Strand spilte rett og slett elendig - pasninger i hytt og pine og dårlig moral. Myklebust prøvde forsåvidt hardere, men slapp ikke til før på et par ålreite forseringer i andre omgang. Johan Petter Winsnes ble rundspilt hele kampen mot en rask ving, og skapte et straffespark (der han burde hatt minst gult) og fikk senere soleklart gult for å holde igjen vingen på vei gjennom. Ble avkledd på fart, rett og slett.
                            Dan Anton Johansen var vel som han alltid er - fryktelig plasseringssvak. Hvorfor har den mannen fått spille A-kamper?

                            Av de andre var det ikke så mange som markerte seg positivt, men han mørke spissen (husker ikke navnet) hadde fortjent et mål med en av de gode hodeavslutningene sine.

                            Alt i alt var vel figuren omtrent så ynkelig som sifrene tilsier - jeg hadde i det minste ventet større duellstyrke og innsats, i alle fall fra de spillerne som burde ha muskler og hår på kassa. Men vi takker og bukker for poengene og målforskjellen, så får dere heller komme sterkere tilbake mot f.eks. Ranheim
                            Takk for tilbakemelding.

                            Det som er positivt her må jo være en Kisen ser ut til å spille brukbart når resten av laget snubler. Kanskje den lederen vi har lett etter?

                            At Winsnes ikke er god (som spiller) nok er en kjent sak for de fleste. Håper han får en annen rolle i laget for det er en mann jeg har stor respekt for.
                            Last edited by Kjell.T.Ring; 12.07.2007, 21:45.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Blågul
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Jul 2007
                              • 2

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                              Cisse Aadan Abshir.

                              Imponerende å få et så godt referat fra en supporter av det andre laget.
                              Håper du også fikk med deg noe av det dine egne spillere gjorde.

                              7-0-seieren var vel Strindheims måte å markere 10-årsjubileet for at de slo ut LSK av cupen.
                              Jeg var på den, gitt...

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1220

                                #35
                                Hva andre laget bedriver en dag etter ferien er slutt er strengt tatt ikke så farlig. Jeg syntes dessuten laget på papiret ikke virket særlig sterkt heller. Bare to stykker på dette laget med noen LSK fremtid. Myklebust og Kiesenebner, resten er passert middagshøyden og de unge har neppe noen stor LSK fremtid.

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #36
                                  Positivt at det balltekniske og presisjonen satt på Kiesenebner. Foreløbig er jeg mest opptatt av at han kan vise klasse som styrer av midtbanen. Han omtaler seg selv som en "worker for the team", og derfor regner jeg med at han vil komme seg fysisk og legge ned mye arbeidsinnsats. Så får vi bare håpe at han kan heve seg enda mer også med ball, ettersom han har vært mye skadet den siste tiden tror jeg han vil trenge enda en måned eller to på å komme tilbake på godt nivå.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • Vicarious
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 391

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    Hva andre laget bedriver en dag etter ferien er slutt er strengt tatt ikke så farlig. Jeg syntes dessuten laget på papiret ikke virket særlig sterkt heller. Bare to stykker på dette laget med noen LSK fremtid. Myklebust og Kiesenebner, resten er passert middagshøyden og de unge har neppe noen stor LSK fremtid.
                                    Vi kan vel strekke oss til å si at Påsan og Danton har en viss fremtid i LSK? Påsan har jo hatt et par solide innhopp på førstelaget i år, og fortjener flere sjanser. Ikke rart han blir umotivert når han går rett fra BB til benken.
                                    Danton er vel en grei squad-player, spesielt med tanke på hvor tynn forsvarsstallen vår er.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎