Nyhetstråden: Nordlie ønsker mer åpenhet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Nyhetstråden: Nordlie ønsker mer åpenhet

    Opprinnelig skrevet av RSP
    - Så lenge det ikke går på klage eller angrep på personer, så tror jeg at det vil være greit at også publikum kan få lese litt om debatten. At den ikke bare foregår i lukkede rom, sier han.

    - Det er jo ikke krigen i Irak eller statsbudsjettet vi snakker om, avslutter Nordlie.
    Hvis vi ønsker mer åpenhet så kanskje vi kan begynne med egen klubb. Vi kan f.eks. være litt mer åpne rundt overgangssummer? Det kan vel like gjerne komme info fra klubben om dette i stedet for at de nesten riktige talla kommer i VG eller RB.
    RoyVaadal.
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1173

    #2
    jeg syns det er bra at fjøra holder kortene såpass tett intill brystet som han gjør. Ja det er frustrerende for oss fans og ikke vite noe, men det er også smart siden det er mange om beitet. Man selger ikke skinnet før bjørnen er skutt.

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #3
      Opprinnelig skrevet av kimmern
      jeg syns det er bra at fjøra holder kortene såpass tett intill brystet som han gjør. Ja det er frustrerende for oss fans og ikke vite noe, men det er også smart siden det er mange om beitet. Man selger ikke skinnet før bjørnen er skutt.
      Helt enig med deg når det gjelder dette temaet. Full hemligholdelse av aktuelle spillere.

      Men så kommer man til fasen der bjørnen faktisk er skutt, flådd og ferdigbehandla som bjørneskinnsfell. Når i tillegg bjørneskinnsfellet er solgt, så bør vi kunne informere om prisen vi fikk.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #4
        Dette var en meget intetsigende nyhet fra NRK. Noe spesielt Tom tenker på i denne sammenhengen? Debatten internt om hvorvidt Kasey burde fått ny kontrakt eller ikke? Hva skjer med Shane fremover? Er det andre spennende ting som blir debattert internt hvor de forskjellige meningsytringene aldri kommer utenforstående for øre?
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          #5
          Mistenker at nrk-journalisten ferierer i nærheten av tn. Personlig stemmer jeg også for mer åpenhet, virker som om både brann, vif og rbk har mye grisete se&hør stoff på lur. Vi er alle uskyldsrene bestevenner i lsk, ikke sant?

          Kommentar

          • erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

            #6
            Opprinnelig skrevet av reka
            Mistenker at nrk-journalisten ferierer i nærheten av tn. Personlig stemmer jeg også for mer åpenhet, virker som om både brann, vif og rbk har mye grisete se&hør stoff på lur. Vi er alle uskyldsrene bestevenner i lsk, ikke sant?
            Det er man sikkert ikke, men det er da mye bedre å ordne opp seg imellom enn å ha offentlig skittentøyvask via mediene. Jeg er jævlig glad at LSK ikke får oppslått spaltemeter på spaltemeter med interne stridigheter a la Brann.

            Man kan krangle og diskutere det man orker internt, men utad bør man framstå som noenlunde villige til å trekke i samme retning - det er nå min mening om hva som funker best.
            Ja til pause i pausen!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎