målet til RBK!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Christer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 388

    #21
    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    ja.. ikke glem at brattbakk var en av kampens dårligste, og det var werni's mann! :wink:
    kanskje derfor han var kampens dårligste?

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3359

      #22
      Det er helt riktig det gulsort skriver.

      Det er Pål Steffen Andresen som glipper Karadas på dette målet. Werni står enda litt lenger ut på siden og er etter Andresen nærmeste mann.

      Når jeg nå har sett målet minner dette meg litt om de glippene Andresen også gjorde i U21-kvalikken mot Serbia på Nadderud/Marienlyst (husker ikke) på senhøsten i fjor.

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #23
        for meg virket det som om Werni var den eneste som stod alene og ikke dekket noen da de fikk det målet , han stod bare å så på , dekket ikke NOEN av medspillerne, jeg har vel ikke sett feil ?
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Var heller ikke kjempe imponert over spillet til werni i går, men så lenge berget ikke er klar enda så synes jeg det er greit å spille med werni som back og stoffe på høyre flanke. Synes werni spilte seg opp i 2 omgang.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3359

            #25
            Joda. Werni er ikke akkurat på hugget der.

            Kan sikkert diskuteres, men Werni har spillet foran seg, mens Andresen står rett foran Karadas. Men det er jo Andresen som fomler framover når Karadas løper.

            Se selv på tv2.no. Klikk på ukens høydepunkter til høyre på siden.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              #26
              Opprinnelig skrevet av Christer
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              ja.. ikke glem at brattbakk var en av kampens dårligste, og det var werni's mann! :wink:
              kanskje derfor han var kampens dårligste?
              ja, nettopp!
              ..................

              Kommentar

              • Mingus
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Mar 2004
                • 193

                #27
                Werni var kanskje ikke 100%, men jeg synes han spilte en grei kamp. Tror den egentlige grunnen til at ble valgt på h.back i går var rbk's luftstyrke. Alle vet at Stoffe ikke har mye å stille opp med i luft dueller. Det er vel hans eneste svakhet. Karadaz, Johnsen eller Brattbart ville fått lett match i lufta mot han desverre. Werni derimot er ikke lett å skubbe i en luft duell.

                Og Werni var IKKE banens dårligste! Det var Brattbakk. Deilig å se at tullingen sliter og er uten selvtillit. Greier ikke å putte på straffe en gang...hahahahahahahaha :lol: :lol: :lol:

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #28
                  Jeg satt med følelsen av at Baron ville ta den straffa, og det var så sinnsykt deilig å se ballen trille utover dødlinja. Spesielt siden det var Brattbakk....
                  (Så var det desto mindre deilig å se uhellet til Powell rett etterpå).

                  Kjempebra annen omgang av Laget, synd at Shane ikke kan ta et korrekt innkast, og at forsvaret ikke var med ved utligninga. Håper at de har fått trua på at de kan lykkes, bare de jobber slik som de gjorde i andre omgang.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎