Karakterbok #9/07: LSK-Käerjéng, 19. juli

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7055

    Karakterbok #9/07: LSK-Käerjéng, 19. juli

    Man skal vel være forsiktig med å male fanden utover hele veggen, spesielt når været er ustabilt. Men jeg gjør det likevel.

    FY FAEN!!

    Har vi sett noe verre? Noe mer nedrig, pinlig, obskønt og patetisk? Det er kanskje fristende å trekke frem kampen mot VIF 17. juni. Men det går ikke, for Vif er ikke på nivå med et norsk fjerdedivisjonslag.

    Hadde jeg holdt meg i bedre form ser jeg ikke bort fra at jeg kunne sitti på benken for dette miniputtlaget selv. I følge ubekreftede rykter har de spilt en treningskamp mens de har vært i Norge, mot 4. divisjonslaget Rustad. Og tapt 1-5. Vi slo dem 2-1, og skapte knapt en håndfull sjanser utover målene våre. De trener tre kvelder i uka, og har et gjennomsnittlig tilskuertall på rundt 200. De havnet 31 poeng bak seriemesteren i Luxembourg i år.

    Skjønner noen hva det betyr?

    De som ikke er i stand til å vise den stoltheten, og ærgjerrigheten, jeg forventer at alle som trekker på seg LSK-drakta har, kan forlate klubben umiddelbart for min del. Hele Norge ler av dere i kveld, og dere har fortjent det så inderlig vel.

    Otto - 5 - kunne vel ikke gjort stort med målet. Kjemperedning fra Pace tidlig i kampen. Jeg nekter fremdeles å tro at jeg akkurat skrev det der.
    Danton - 1 - Stolpen må i bruk. Sorry, Danton. Jeg finner ingen formildende omstendigheter i det hele tatt. Ingen.
    Rambekk - 2. Distribusjon som en miniputt. Fraløpt av han spissen gang på gang i førsteomgang.
    PSA - 2. Scoret selvmål attpåtil.
    Shane - 2. Kan telle pasninger med åpenbart formål og adressat på en hånd. Syltynn toer.
    Brenne - 2. Ikke godt nok. Overhodet.
    Mouelhi - 1. Har knapt sett verre på denne siden av Vegard Grislingås.
    Søgård - 2. Mottak som en traktor. Med motorstopp.
    Riise - 2. Slo en tunnel i førsteomgang. Det var jo stilig. Etter pause tror jeg han dro på kino, jeg så ham hvertfall ikke.
    Sundgot - 2. Tja, hva skal man si. Et par fine stusser. Et par horrible avslutninger. Straffemål.
    Occean - 4. Scora, og så ut som om han prøvde. Kreditt for det, noe han er omtrent aleine om.

    -Kisen: Nesten superscoring på sin første touch. Rusten. Blir bra.
    -Strand: Kom inn, fikk til nada.
    -Myklebust: Ditto. Fælt å se på.

    Kanarifansen - 3: Bedre enn spillerne, men det sier vel ikke stort.
    Last edited by trigz; 19.07.2007, 23:26.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #2
    Synes det er drøyt å gi kanarifansen en 3er idag. Synes det var sånn brukbart, feltet var jo ikke i nærheten av halvfullt, kampen virket som en treningskamp fra første spark. I forhold til forutsetningene hadde hvert fall jeg det ganske morsomt på tribunen idag, men om du sammenligner dagens prestasjon med hva vi gjør i serien så skjønner jeg det jo.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Synes du generellt sett er for snill over hele linja.

      Petter

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #4

        Synes det er drøyt å gi kanarifansen en 3er idag. Synes det var sånn brukbart, feltet var jo ikke i nærheten av halvfullt, kampen virket som en treningskamp fra første spark. I forhold til forutsetningene hadde hvert fall jeg det ganske morsomt på tribunen idag, men om du sammenligner dagens prestasjon med hva vi gjør i serien så skjønner jeg det jo.

        Jeg synes sangen om Occean var like lavmål som det spillerne presterte idag, hvis ikke værre. En flau dag både på banen og tribunen

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          #5
          Rart at folk reagerer på Occean sangen først nå, når vi har sunget den i snart et halvt år :lol:
          ..................

          Kommentar

          • rulfi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 982

            #6
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Rart at folk reagerer på Occean sangen først nå, når vi har sunget den i snart et halvt år :lol:
            Har kanskje litt med hvor en står til vanlig, der jeg står hører jeg scorer mål, så hvordan jeg skulle reagert før i dag kan jo bli en fiffig løsning å finne ut av. Hvorfor ikke andre har reagert er jo en annen sak

            Kommentar

            • tHuLu
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 730

              #7
              Jeg synes faktisk Søgård var dagens mann idag, han var best i forhold til hva vi kan forvente av folk. Han hadde noen fine pasninger, veggspill og kombinasjoner. Han blir også mer og mer teknisk ettersom tiden går.

              Sånn bare for å prøve å få ut noe positivt..
              For det er bedre å værra døv enn vålenga!

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #8
                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Rart at folk reagerer på Occean sangen først nå, når vi har sunget den i snart et halvt år :lol:
                halvt år? Brasseberget sang den for et år siden... +++
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • Vinje
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Feb 2006
                  • 110

                  #9
                  Jeg synes guttene våre er flinke jeg. Nå blir det spennende frem til neste kamp (noe som øker interessen i Lux`burg) vi fikk ingen skader før første viktige seriekamp mot FFK, samtidig som vi fikk noe å revansjere til Søndag.

                  Det er TRE ting på èn gang det. KINDEREGG
                  Det var min mening, og den er alltid riktig!

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #10
                    Håper grinegutta/spillerne leser denne karakterboka. SKAM DERE!!
                    På tide å vise stolthet og innsats når dere har æren av å spille i LSK-drakta!

                    Kommentar

                    • MobBoss
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 900

                      #11
                      Synes som petter at du er for snill over hele linja. Senk alle karakterene med en og send en kaktus til klubben.
                      Dette var rett og slett ubrukelig. Igår hadde vi hatt problemer med å slå tredjelaget til skeid

                      Invicta

                      Ingen er større en klubben

                      Kommentar

                      • e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

                        #12
                        fikk ikke vært på kampen, men det må da være bedre å vinne 2-1 i europacupen selv om det er mot et lag fra Luxembourg enn å tape 3-1 i Bergen. Og hadde det ikke vært for et uheldig selvmål på slutten så hadde vi vunnet 2-0. I Bergen var mange supportere og Nordli fornøyd selv om det ble tap. Og så nå er det totalslakt og opprensing og tjo og hei.. Skjønner ikke dette. Er jo resultatene som sier om vi har spilt bra eller dårlig.

                        Skulle vært interessant å visst sjansestatistikken. Vant vi også den?

                        ellers så har glød og aggressivitet vært fraværende i hele år. Og jeg er overbevisst om at det skyldes for høyt spenningsnivå hos spillerne. De må ha optimalt spenningsnivå for det de skal gjøre. Ikke maksimalt spenningsnivå. Det fører nemlig til dårligere prestasjoner.

                        Det er 2 årsaker til at spillerne har vært uten glød og det optimale spenningsnivå. Det er en kombinasjon av:

                        1. Innføring av et totalt nytt spillesystem som har satt spillerne i nye roller som ikke er naturlige for dem. De har ikke prestert i de nye rollene og har ikke fått den nødvendige mestringsfølelsen som er helt avgjørende for å få et optimalt spenningsnivå..

                        2. Trener\ledere og skaper ved sin innvolvering et skyhøyt spenningsnivå hos spillerne. Ytre faktorer som øker spenningsnivå sammen med manglende mestring og dermed manglende optimalt spenningsnivå er en dårlig kombinasjon.

                        Hva kan så gjøres: Nordlie og Fjøra må ha kun fokus på spillernes prestasjoner og det fotballfaglige. Alt annet er irrelevant. Og er bare med på å ta fokuset bort fra det som er viktig akkurat nå for å få tilbake gløden og til å få spillerne til å prestere igjen.
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎