Hvorfor må vi skape så mye støy - alltid?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Hvorfor må vi skape så mye støy - alltid?

    Hvorfor skal vi selv bidra til at det blir så jævlig mye støy rundt "små" episoder i klubben vår?
    Her er et lite sammendrag av siste døgn:

    Fjøra var først ut av garderoben etter det dramatiske spillermøtet og hevdet at spillere gråt: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2886813.ece

    Senere modererte han seg noe å sa at "gråt" var et bildespråk han brukte for å illustrere stemningen.

    Tom Nordlie sa dagen etter til lsk.no at han var nærmest til å ta til tårene, ingen av spillerne: http://lsk.no/?did=9094487

    Per Mathisen var lei seg for at klubben fremsto slik den gjorde etter kampen: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2887317.ece

    Grøna mente tidspunktet for oppvaskmøte var feil: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...077#post180077


    Her har til sammen fire sterke personligheter uttalte seg til dels svært forskjellig om det som skal ha skjedd og hvordan laget og klubben taklet det.

    Hva om de samme fire hadde tatt en prat på kammerset før man uttalte seg i hytt og vær til alle reportere som tok kontakt?

    Også i forbindelse den såkalte landslagsboikotten i vinter, den stadige kranglingen med forbundet og andre klubber og Heinz-saken nå sist er det kommet til dels veldig sprikende uttalelser fra div ledere.

    Slike episoder tærer på en stakkar som er glad i klubben mer enn han er glad i enkeltspillere og enkeltledere.
    Jeg får ikke sove, jeg bekymrer meg, jeg frykter for LSKs framtid.
    Jeg ser ikke helt hvordan vi skal komme videre, hvordan vi skal bli bedre dersom vi kikke snart lærer oss å snakke med en stemme og snart blir enige om å trekke i samme retning?

    Mvh
    Gammer`n
    Last edited by gamle-perta; 20.07.2007, 21:20.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1222

    #2
    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Slike episoder tærer på en stakkar som er glad i klubben mer enn han er glad i enkeltspillere og enkeltledere.
    Jeg får ikke sove, jeg bekymrer meg, jeg frykter for LSKs framtid.
    ...så så Gammer`n. Jeg mener helt klart at det som skjedde i går var helt unødvendig, men husk at de som blåser opp denne saken er pressen.
    Etter at JÅF kom til klubben har han helt tydlig levd etter mottoet " all PR er god PR" Det som skjedde i går virket nesten som et regisert spill fra Fjørtofts side. Med pressen tilstede utenfor garderoben var både vinduet åpent og med godt innsyn. Klubber rundt om i Europa har vollgraver og div. forsvarsverk mot både presse og uvedkommende etter kamp og alt som blir sagt er gjerne fra en liten pressekonferanse med et par stykker tilstede. Håper ikke dette må til i Norge, men man ser klare trekk på at pressen i Norge begynner å ødelegge mer enn de beriker norsk fotball. JÅF må snarest innse at han ikke kan oppføre seg mot pressen sånn som han gjorde på 80 tallet da han ringte div. norske aviser i Akesgata for å fortelle hvor godt han hadde spillt i dagens kamp for Rapid Wien

    Var det bråk i ManUtd i år: JA
    Var det bråk i Chelsea i år: JA
    Var det bråk i Italia da de ble verdensmestre i fjor: JA
    Er det bråk i Arsenal nå: JA

    ...listen over gode lag der det blåser litt kunne blitt uendlig. For å bli best må det tas tøffe avgjørelser og er det noe jeg savner i Norge så er det fortåelse for dette. Defor er det viktig og ikke gi pressen for mye bensin. De kaster gjerne alt på grillen med en gang.
    Last edited by maxpayne; 20.07.2007, 22:59.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      #3
      Jeg savner en manager som først og fremst slukker branner, ikke starter dem. Jeg trodde virkelig at Nordlie skulle være det store problemet i forhold til media denne sesongen, men JÅF har jo skutt mer fra hofta enn en middels hizbollah-groupie i år. Jeg savner Nordlies avvæpnende stil og fleipete kommentarer. Men først og fremst savner jeg at Nordlie står frem som SJEF og tar høylytt ansvar etter kamp, istedet for at 4-5 andre LSK-ledere uttaler seg i hytt og pine mens Tom plutselig er på ferie - orker han ikke mer trøkk lenger?.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2315

        #4
        Hvorfor skal vi selv bidra til at det blir så jævlig mye støy rundt "små" episoder i klubben vår?
        Det kalles engasjement ...

        Kommentar

        • ken
          Medlem
          Hoffnarr
          • May 2006
          • 61

          #5
          Jeg synes det er JÅF sin jobb å snakke med pressen!
          Da blir dette ikke noe problem
          Klubben består!

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Var det bråk i ManUtd i år: JA
            Var det bråk i Chelsea i år: JA
            Var det bråk i Italia da de ble verdensmestre i fjor: JA
            Er det bråk i Arsenal nå: JA

            ...listen over gode lag der det blåser litt kunne blitt uendlig. For å bli best må det tas tøffe avgjørelser og er det noe jeg savner i Norge så er det fortåelse for dette.
            Veldig flatterende at du sammenlikner oss med ovennevnte klubber. Klubber som har hatt sammengenhengende suksess i mange, mange år.

            LSK på sin side har ikke presetert en dritt på snart 18 år. Og derfor mener jeg det er klokere om vi jobber knallhardt med det sportlsig og ellers holder en normalt lav profil.
            Jeg ønsker meg mye heller overskrifter på bakgrunn av godt fotballspill enn høylydt krangel og internt bråk.

            Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #7
              "Åffer må det alltid værra no' på Åråsen?"

              - Bård Bjerkeland

              Kommentar

              • ektekanaris
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Jul 2007
                • 14

                #8
                Bedre med en klubb med litt støy, enn enn kjedelig klubb uten. Selvsagt går det en grense, men det er vel flere klubber som gjerne skulle vært i vår situasjon på flere områder.

                Kommentar

                • Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

                  #9
                  Det blåser ALLTID i klubber med ambisjoner, og jeg tror det er viktig at takhøyden er stor......MEN det jeg er irritert over er en del tåplige og unødvendige enkelthandlinger som utvisninger og plumpe kommentarer......for det er så drita unødvendig og uprofft......
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎