Hvor er systemet ditt, Nordlie?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Hvor er systemet ditt, Nordlie?

    "Uwe Rösler hadde Robert Koren. Jeg har et system."

    Sitat Tom Nordlie. Sagt med dårlig skjult stolthet.

    Jeg må si jeg har sett svært lite til at Tom Nordlie skal ha et bedre offensivt mønster enn Uwe Rösler. Ja, vi bruke Robert Koren i overkant mye under Uwe, men dette vil jeg påstå var vel så mye spillernes feil. De visste hva Robbie sto for, og følte nok at det enkleste var å gi han ballen.

    Når jeg har sett LSK spille i år er det en ting som slår meg: Hvor er den offensive planen?

    For det første spiller vi med 3 spillere på topp som alle egentlig er midtspisser. Sundgot og Occean veksler på å spille venstreving. Dette resulterer i at vi verken har gjennombruddskraft eller noen god innleggsfot på venstrekanten. Når vi da samtidig bruker Myklebust på høyre, som ikke har noen god innleggsfot, står vi igjen med hele 0 gode innleggsføtter på vingene. Å bruke midtspisstyper på vingene gir oss også lite bredde i angrepsspillet, ettersom både Myklebust og Occean/Sundgot trekker mye inn i banen.

    Det neste er at vi slår jævlig mye langt mot de to nevnte kraftkara på topp. Er det bare jeg som nærmest føler at dette er et skritt tilbake i forhold til Rösler-epoken?

    Jeg registrerer jo at vi til tider spiller opp både midtbane- og angrepspillere langs bakken, men svært ofte resulterer dette i støttepasninger tilbake til back/stopper/keeper(!) som kommer med den lange opp mot Occean/Sundgot.

    Det jeg nevner har nok en sammenheng. Når vi klumper oss offensivt og mangler bredde, er det vanskelig for indreløperne å skaffe seg rom. Langpasningen blir derfor ofte det eneste alternativet.

    Jeg er fullt klar over at det tar tid å spille inn et system, men i dette tilfellert ser jeg knapt tendenser til det jeg hadde sett for meg.

    Vet forresten at du er registrert på Forumet, Tom. Det hadde vært artig med et svar fra deg.

    Noen flere som har tanker angående det offensive spillet vi har vist denne sesongen?
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #2
    Jeg ser at unnskyldningen om at systemet trenger tid absolutt er aktuell. Men for å akseptere det spillet vi presterer nå om dagen vil jeg i det minste se glimt av god fotball. Om vi hadde solgt oss i angrep og sluppet inn mange mål i enkelte kamper, men at vi faktisk gjorde helhjerta forsøk på å score, da kunne jeg akseptert det. Jeg er rett og slett pesse lei av de jævla langpasningene vi konstant pumper opp. Dette strider jo stikk imot hvordan Uwe spilte, og her har vi et problem.

    De fleste spillerne vi bruker idag spilte også under Uwe. Vi har mistet Robbie og Mifsud som har blitt erstattet med Brenne, Johnsen, Kiesenebner, Gundersen og Essidiri. Mange hadde store forvetninger til Brenne og Essidiri, noe vi vel kan slå fast at foreløbig har latt seg fravære. Johnsen, Kiesenebner og Gundersen fortjener fortsatt tid. Under Uwe var spillet mye mer langs bakken, noe som passet oss bedre etter spillertypene. I dagens 11'er har vi Danton/Søgård, Shane, Kiko, Riise og Myklebust som jeg vil kalle tilnærmet håpløse på høye baller. Nå går mange lange baller opp mot Arild og Ollie, og målet er antagelig å vinne andreballene, for så å skape press etterpå. Nå har det blitt sånn at de fleste lag har funnet ut av denne genistreken, og markerer derfor ut Arild og Ollie. Da får vi raskt problemer.

    Nordlie har også snakket om å spille på løp, gjerne på andre eller tredje bevegelsen. I dag så jeg en Occean som mottok ballen på midtbanelinja. Han slo en støttepasning til Brenne som kom bakfra. Shane sto igjen på backen, og Ollie ble stående å se på Brenne utfordre 4 mann alene. Arild starter et løp, men ettersom han ikke skremmer mange med farta drar han gjerne bare med seg én forsvarsspiller. Dermed har vi et problem. Hvordan få rom til indreløperne/kantspillerne våre? Jo, sabla godt spørsmål. Spesielt ettersom Myklebust er ekstremt glad i å skjære inn i banen. Her samler som regel de fleste motspillerne seg også, og dermed ender vi opp med en stor klump av spillere i midten, og hvor våre sjelden vinner ballen.

    Jeg så nylig høydepunktene fra Brann - Stabæk. Det som slår meg er hvordan Brann til stadighet gir ballen til spissene som er umarkerte. Her er det en kombinasjon mellom bevegeligheten til spissen og pasningen. Per dags dato mener jeg vi ikke har noen til å slå den pasningen, og vi har ingen spiss til å gjøre den smarte bevegelsen. Nå ønsker jeg rett og slett en forandring i hele Nordlies 4-3-3, hvor vi i stedet for å forflytte oss oppover banen med langballer, spiller oss framover og prøver å komme i overtall på kantene ved at Riise kommer rundt Myklebust på samme måte som han storspilte på landsen. Jeg synes rett og slett det burde komme en forklaring på hvor vi vil med angrepsspillet, for nå virker det jævlig tannløst.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3398

      #3
      Altfor ofte blir spillerne våre stillestående, og når de først løper ender gjerne 3+ innenfor et område på størrelse med en halv fem-meter.

      Å bruke to kraftspisser som Sungodt og OO sammen, blir for mye. Jeg var på hakket under FFK-kampen i går å ønske Essediri utpå venstrevingen for å se hva han kunne fått til. OO gjorde en bra jobb, men Sundgot burde vært byttet ut tidlig.

      Problemet slik jeg ser det er at Nordlie har systemet men ikke spillerne. De tre spissene vår er mer typisk 4-4-2 spisser, og vingene våre Strand og Essediri er totalt ute av form.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Synes det er mekelig at det ikke blir gjort noen bytter i går. Det var store rom utenfor FFK`s 16 meter mot slutten av kampen. Hadde vært bedre å fått in Kiesi som har ett jævlig bra langskudd istedenfor at Riise og Occean skal skyte ballen i hytt å pine.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3398

          #5
          Synes at Nordlie viser litt av den byttevegringen Uwe hadde i fjor. Når en ser at en spiller ikke får til noe, bør det ikke være noen sak å la noen andre få sjansen.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Sem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2005
            • 1626

            #6
            Jeg synes i grunn det var greit at det ikke blei bytta i går. Vi blei jo bedre og bedre utover kampen, og kunne fort ha scora.

            Jeg har ingen problemer med å se at det var fornuftig å la startelleveren spille ut, selv om jeg, som mange andre, synes det er stas å se flere folk i løpet av kampen.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7055

              #7
              Tja, det er jo vanskelig å mene at vi truer noe bakrom med OO og Sundgot sammen der fremme, hvertfall når Mykle ikke truer innover mot midten, men holder seg bredt. Når så Brenne og Riise ikke blir enige om hvor de skal fordele løpene sine, blir gjennombruddskraften lik null, omtrent. Å komme rundt på sida er første bud for å kunne skape luker andre steder, og vi kom vel til fire eller fem innlegg i går, totalt sett. Det holder ikke.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #8
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Tja, det er jo vanskelig å mene at vi truer noe bakrom med OO og Sundgot sammen der fremme, hvertfall når Mykle ikke truer innover mot midten, men holder seg bredt. Når så Brenne og Riise ikke blir enige om hvor de skal fordele løpene sine, blir gjennombruddskraften lik null, omtrent. Å komme rundt på sida er første bud for å kunne skape luker andre steder, og vi kom vel til fire eller fem innlegg i går, totalt sett. Det holder ikke.
                Hvem er det du ville ha på da?

                Jeg ser ikke at vi kunne skapt noe mer med noen av de vi har på benken.

                Kommentar

                • Stone
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2006
                  • 225

                  #9
                  Sånn som Sundgot behandla kula i går så hadde vel nesten hvem som helst på benken gjort en bedre jobb.

                  Hva med innleggsfoten til Påsan på venstre og OO som ren midtspiss f.eks.
                  Syns laget fungerer mye bedre med kun 1 tankspiss på banen, blir altfor stillestående med to.

                  Kommentar

                  • Sem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2005
                    • 1626

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Stone
                    Hva med innleggsfoten til Påsan på venstre og OO som ren midtspiss f.eks.
                    Syns laget fungerer mye bedre med kun 1 tankspiss på banen, blir altfor stillestående med to.

                    Tja, jeg synes det er greit å ha to potensielle matchvinnere på banen på slutten, jeg. Og så lavt som FFK lå, er jeg usikker på om Strand ville kommet til noen gode innlegg. Det måtte vært på dødballene da, men da ville vi ikke hatt samme kraft inne i boksen.

                    Jeg kunne kanskje vært med på å bytta Myklebust med Strand, men å fjerne en av de få som virkelig har egenskaper som målscorer (Sundgot), synes jeg ville vært dumt i slutten av den matchen.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Sem
                      Hvem er det du ville ha på da?
                      Jeg ser ikke at vi kunne skapt noe mer med noen av de vi har på benken.
                      Bare hypotetisk, selvsagt, men jeg mener følgende ville gitt oss flere muligheter fremover:

                      Otto
                      Danton-Rambekk-PSA-Shane
                      Søgård-Kiko-Brenne
                      Riise-Occean-Myklebust/Strand

                      Det ville gitt oss mer tempo (på begge flanker) og åpnet opp FFKs backlinje. Selvom jeg forsåvidt både er skeptisk til Danton, Riise på ving, Strands reelle nivå nå og Myklebusts formkurve. Vi ble altfor statiske i går.

                      Kieseneber er vel ikke kampklar helt enda. Jeg gleder meg til å se Marius Johnsen tilbake, han kan være et alternativ i midten. Da kan Rambekk skyves ut på back.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Bare hypotetisk, selvsagt, men jeg mener følgende ville gitt oss flere muligheter fremover:

                        Otto
                        Danton-Rambekk-PSA-Shane
                        Søgård-Kiko-Brenne
                        Riise-Occean-Myklebust/Strand

                        Det ville gitt oss mer tempo (på begge flanker) og åpnet opp FFKs backlinje.
                        Enig i veldig mye av det du skriver her. (Synes også resten av tråden holder høyt nivå, spesielt de to første innleggene).

                        Gitt disse spillerene kunne jeg også tenke meg en ekstra justering: at Brenne og Søgård bytter side.

                        Brenne har slitt ekstremt i år, og en del av grunnen tror jeg er at han må spille på feil side. Han roter seg inn i motspillere ved å trekke inn i banen. På høyresiden vil han kunne utfordre, og komme til pasninger og innlegg, på en mer naturlig måte.

                        For Søgård er det litt hipp som happ hvilken side på midten han spiller på, ettersom han primært jobber defensivt.

                        Jeg ønsker uansett at Nordlie forsøker Brenne på høyre. Han mener selv det kun er små ting som skal justeres for at det løsner for Brenne.

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Selvom jeg forsåvidt både er skeptisk til Danton, Riise på ving, Strands reelle nivå nå og Myklebusts formkurve. Vi ble altfor statiske i går.
                        Jepp. Enig i disse uromomentene, men jeg tror Danton kan benyttes mot lag som FFK, som ikke har ekstrem luftstyrke (i motsetning til Aalesund!). Riise gjør en god nok jobb på vingen vil jeg tro. Angående venstrekanten, så spiller da kun Mykle eller Påsan. Jeg villle startet med Mykle, og latt Påsan komme inn mot slutten for å bidra med innlegg og dødballer.

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Kieseneber er vel ikke kampklar helt enda. Jeg gleder meg til å se Marius Johnsen tilbake, han kan være et alternativ i midten. Da kan Rambekk skyves ut på back.
                        Ja. Forøvrig tror jeg Johnsen, som jeg har nevnt tidligere, kan gjøre en god jobb som venstre midtbanespiller. Der får han benyttet luftstyrken sin, samtidig som han ikke avsløres på manglende fart.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • Sem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2005
                          • 1626

                          #13
                          Jeg ser argumentene, men holder fast ved at det som fungerte her, var å holde seg til det trygge. Vi tok tross alt tilbake grepet i kampen ved å holde på de gutta som var der.

                          Jeg er allikevel helt enig på generelt grunnlag at vi burde ha én kant som kan slå innlegg. Dog vil jeg ha to kraftkarer som kan stange innleggene i mål.

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #14
                            Hvis jeg skulle prøvd å forsvare Nordlie litt så tror jeg han ville sagt at tid er et nøkkelord.

                            I de lagene som Nordlie har hatt, har han som regel hatt ett år i 1. divisjon. I Odd, Sandefjord og Start har han startet jobben i vår nest øverste divisjon og kunne implementerer spillesystemet sitt på et lavere nivå. I VIF, Viking og LSK har han begynt i TIppeligaen. I VIF gikk det til helvete (eller himmelen for vår del...) i viking gikk det bra. Han vant 4 av 7 kamper. 12 poeng på syv kamper hadde gitt en poengsum på ca 44-45 poeng over 26 kamper i snitt. I LSK har han hatt tre måneder før serien begynte. Mange av spillerne var vant til 4-4-2 og de fleste av spillere måtte omskoleres.

                            Nordlie har ikke fått fullført hele stilendringen sin. Dette gjelder frispilling bakfra. Meningen med dette er vel at man en i forsvaret skal frispilles slik at vi får en "ekstra" midtbanespiller slik som Hoftun var i RBK. Denne delen har Nordlie ikke prioritert enda.

                            Motargumenter er at i Norge har vi verdens lengste oppkjøringstid og det bør være mulig å lære seg i den tiden. Når han begynte jobben i Start, begynte han i november, rett etter at serien var avsluttet. Spillerne fikk knapt ferie før de begynte på oppkjøringen til neste sesong. Men her fikk han resultater i første sesong med poengrekord i 1. divisjon. I LSK ventet han to måneder til før han begynte jobben. Nå er jo oppkjøringen redusert med Royal League, men serien er viktigst. Det kan vel hevdes at han fikk et svært godt utgangspunkt med tanke på at stallen hadde navn som Hæstad, Strømstad og Johnsen, men den samme stallen ble nr 8 i 1. div året før.

                            I tillegg har han vært nødt til å improvisere litt både pga at han har hatt liten tid, samtidig som vi ikke har noen klar venstrekant. Den skjeve oppstillingen med OO og Sundgot har ifølge Nordlie gått uttover samhandlingen og det er lett å se. LSK har vært 442 og det tar nok tid å endre spillestilen.

                            En annen ting er forventninger. Med Start så var forventningen at Start skulle redde plassen i 2005. De hadde 30 poeng etter 13 kamper. LSK har helt andre forventninger og motstanderne tar sine forholdsregler. Det slapp Nordlie til en viss grad i de første kampene for Start i Tippeligaen. I tillegg hadde han alle spillerne i Start i form samtidig, det virket i hvertfall slik. Våre beste kamper er vel mot Brann borte (1.omgang) og RBK borte. De ander lagene ligger lavt og da blir det mindre plass å gå i løp i.Tror kanskje dette er noe av årsaken til at Brenne ikke har blomstret fullt ut enda. I FFK fikk han muligens litt mer plass enn det han gjør i LSK.

                            Før sesongen i år sa vel Nordlie at det var urealistisk å vinne ligaen i år, men uttover sesongen har han hintet om 4. november og at vi ligger i vinnerhullet. Men det er jo riktig å prøve når man ligger i den posisjonen som vi gjør. Men vi mangler ekstremkvaliteter som Brann, Stabæk og RBK har offensivt. Akkurat nå virker som om disse lagene har noen flere strenger å spille på. Får vi igang Mykle og Brenne, samt en v-kant kan dette utjevne litt, men foreløpig ser det ut som om vi skal slite for å få medalje.

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #15
                              Jeg ser hva du mener, KFL41. Og jeg hadde kjøpt dine argumenter om tid hvis vi hadde sett tendensene. Men per dags dato finnes det ikke tendeneser til godt angrepsspill, og det finnes ikke tendenser til offensive planer. Det er det vi etterlyser.

                              Jeg kjøper heller ikke argumentet om at Nordlie manglet en venstrekant. Hadde han sett dette behovet, hadde han hentet en utpreget venstrekant før sesongen startet. Han hentet Essidiri som han visste var et gambling-prosjekt, og her tok Tom tydelig feil. Dette er han nødt til å ta på sin kappe.

                              Jeg kjøper heller ikke argumentet ditt om at han hadde et godt utgangspunkt med Hæstad, Strømstad og Johnsen i Start. Disse var ikke store spillere før Tom tok over, og det er ingen tvil om at disse har blitt bedre under han. Hadde Tom klart å utføre den samme utviklingen på våre spillere hadde vi ikke vært så dårlige som vi er nå.

                              Jeg tror problemet ligger i at vi ikke har nok unge spillere som er klare for å ofre blod for drakta, og som kan utvikles. Vi har Myklebust og Riise som er virkelig unge av de etablerte, men Riise var allerede ganske godt utviklet for aldern da Tom tok over. Jeg vil si at med navn som Riise, Brenne, Wehrman og Occean burde LSK kunne utgjort et relativt godt angrep på papiret. Men her har vi sviktet, spørsmålet er om det er spillerne eller spillermønsteret.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • soont
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Feb 2004
                                • 97

                                #16
                                For det første er så er det ytterst få trenere i norge som har kapasitet til å etablerere en helt ny spillestil. Og da tar jeg utgangspunkt i en spillestil som er mer avansert enn å spille sone i forsvar og slå lange baller når vi går i angrep.
                                Men Tom har denne kapasiteten. Det har han bevist i alle klubbene han har vært i.

                                Hva har så Tom sitt varemerke vært?
                                Utover at han dyrker 4-3-3 så har han adoptert mye av RBK sin spillestil.
                                Noen vil kalle det en variant av RBK-modellen. Andre mener at det er en utvikling av RBK-modellen. Personlig havner jeg nok ett sted mitt i mellom disse påstandene.

                                Noen småting rundt Tom sin spillestil:
                                - Han oppfordrer stopperne til å passere første pressledd når det lar seg gjøre og iverksetter ulike triks for å oppnå dette.
                                - Han har flere varianter av systematiske forflytninger mellom kant/indreløper som lager hull i motstanderns forsvar.
                                - Han har tilsvarende varianter av forflytninger mellom spiss/indreløper og flanke spillere.
                                - Han er klar på når spillerne skal slå i bakrom og når man skal slå ball i beina

                                Hvorfor har vi sett lite til dette i år?
                                Som flere har påpekt så er tid en viktig faktor. Mens han med flere klubber har fått lov å holde på i det skulte (adeccoligaen),så havnet han "rett på jobb" i Lillestrøm. En klubb som stiller meget høye forventninger-både spillere,ledelse og supportere. Dette er forøvrig en styrke og er sansynligvis en av årsakene at klubben ytters sjelden sniffer på addecco.

                                En annen viktig faktor etter min mening er lagopstillingen.
                                For å "spikre" ett system så er man helt avhengig av at spillerne er kjent med oppgavene sine. Og da er det optimalt at man spiller på nogenlunde samme plass fra kamp til kamp.
                                Det har ikke vært tilfelle i 2007 og jeg mener at hyppig skifting av plasser for spillerne er hovedårsaken til ujevnheten. Og det er årsaken til at vi med unntak av mot FFK i serieåpningen ikke har "kledd av" en eneste motsander.

                                - Ollie spiss og flanke+ off midtbane i diamant i 1 kamp
                                - Brenne indreløper/flanke
                                - Kiko indreløper/sentral/flanke
                                - Riise indreløper/flanke
                                - Espen sø indreløper/back
                                osv...

                                Skade på brenne,ønske om plass til Arild sund,ønske om å beholde den sterke høyre sida med mykle/rise,skader i backfirern er noen av faktorene til at Tom har følet seg tvunget til å gjøre rokkeringer.
                                Det minner meg litt om Semb rundt 2000. Kompromissløsninger blir sjeldent det beste og det gjør det heller ikke i fotball.

                                Så derfor håper jeg at Tom dyrker frem sin førsteellever,spikrer plassene i større grad enn det han har gjort og bruker rulleringsmetoden kun i nødtilfellene!

                                God sommer!
                                Last edited by soont; 23.07.2007, 19:14. Begrunnelse: feilskriving

                                Kommentar

                                • Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Sem
                                  en av de få som virkelig har egenskaper som målscorer (Sundgot)
                                  Enig i at Sundgot har egenskaper som målscorer, men under hele gårsdagens kamp synes jeg han virket både tung, tam, treg og presterte godt under middels. Synes ikke han så ut som noen potensiell matchvinner og kunne like gjerne vært tatt av banen.
                                  Last edited by Torolf; 24.07.2007, 05:15.

                                  Kommentar

                                  • e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

                                    #18
                                    Det defensive systemet vårt er ihvertfall mye bedre enn det var ifjor. 12 innslupne mål på 14 kamper er knallsterkt, og vi er suverent best av alle lag. Den største forandringen mener jeg er den defensive omstillingen på midtbanen. Der jobber alle knallhardt for å komme på rett side og å vinne ballen tilbake. Og alle er veldig bevisste på dette og vet hva som skal gjøres. Derfor er det heller ikke det samme presset mot forsvaret vårt iår.
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                    Kommentar

                                    • Woia
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Sep 2005
                                      • 108

                                      #19
                                      B.H. Riise må faen meg lære seg å skyte og synes jeg. Vær jævla kamp kliner han ballen over tribunen. :evil:

                                      Ellers må LSK innse at det er ikke Norlie sin feil, men delvis spillerne og.
                                      LSK trenger en spiss som scorer!
                                      slap that ho like a domino

                                      Kommentar

                                      • Speeder
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 951

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Woia
                                        LSK trenger en spiss som scorer!
                                        Det har vi, men han blir brukt som ving!
                                        Tore Galgerud

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎