Sure oppgulp (om nye backer og midtstoppere) [gammelt]

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    Sure oppgulp (om nye backer og midtstoppere) [gammelt]

    Etter å ha tilbrakt høstsesongen i eksil i utlandet er jeg nå tilbake i moderlandet, og som vanlig, vil kanskje enkelte hevde: med sure oppgulp:

    Dette er hva som jeg mener MÅ gjøres veldig snart:

    En ny stabil midtstopper må hentes inn, P.S Andresen holdt ikke høyt nok nivå i fjor og kommer neppe til å gjøre det i kommende heller. Kan ikke la et talent gå læretiden som fast i første 11'eren, hverfall ikke om vi skal ta medaljer.

    Ny høyreving. Hvem har vi på den plassen, Joda, Johan P. som fikk forlenget kontrakten sin...

    Erstatter for Gylfi

    En KVALITETSSPISS, hva har egentlig Powell utrettet på Åråsen de 5? sesongene han har vært her, god nok for et middels TL-lag som LSK ER og har vært.

    LSK har hentet to spillere. Myklebust som jeg har tro på, men da på sikt, og en 30 årig helt grei venstre back fra ODD.

    Sikkert mange som er fornøyde med 7.plasser, også i LSK styret, for slik det ligger an nå, er ikke LSK klubben som nevnes når det spekuleres i hvor de store navnene i norsk fotball skal gå, og å si at LSK jobber i det "skjulte" skal man enda lenger ut på landet enn åråsen med. De jobbet i det "skulte i hele fjoråret med ny spiss, så hvordan det gikk...
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #2
    Jeg tror Pål Steffen kommer til å heve seg i forskjell til ifjor. Man må ha litt tro på spillera også, spesielt de unge.

    Tviler på at det blir Winsnes som tar høyrekanten i år, tror enten det blir Myklebust eller Mifsud. Jeg tror JPW kommer til å spille litt på kant og litt på back i år avhenging av hvem som er skada eller soner karantene.

    Husker du hvor mye skada Powell har vært så skjønner du at det har vært vanskelig å få til så mye.
    Powell er en knallbra spiss da han er i form, han har ett år igjen av kontrakten så vi får bare håpe kroppen holder.

    LSK jobber alltid i det skjulte, vi veit aldri noenting før det allerede har skjedd, vanskelig å venne seg til men sånn er det bare.

    Tror det blir bra i år jeg, husk at "Sutre", ville langballer og håpløse innbyttninger forhåpentligvis borte for godt.

    Kommentar

    • SuperErik
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 535

      #3
      Jeg ønsker meg også en ny midtstopper/venstreback.
      Men jeg tror Rambekk vil kunne vært en fin midtstopper..
      Høy,fysisk sterk,hurtig og en meget god hodespiller.

      Isåfall er det en venstreback vi burde hente..
      Stefanutto varierte veldig i fjor på backen.
      Fra det glimrende til det elendige.

      PSA har nok en stor fremtid foran seg,men jeg synes også det er for tidlig å bruke han nå.
      Samtidig så skjønner jeg jo at han trenger spilletid for å få utviklet seg.
      Han gjorde en godkjent sesong i år,og han har utvilsomt et stort potensiale.
      Han havnet vel også på Nettavisens <dårligste lag>,selv om det var rimelig strengt siden han er en ung spiller.
      Men to solide og erfarne midtstoppere betyr faktisk ganske mye for et lag.
      Bare se på 2001-sesongen da Bjarmann+Moen var her.

      Så ikke misforstå meg her,dette er ikke noe nedrakking av PSA.
      Han er vel vårt arvesølv for tiden,og har en stor fremtid foran seg.
      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Neste år er det ikke for tidlig å bruke PSA lenger. Arne hadde sikkert tenkt til å bytte han inn oftere for Bjarmann på slutten av kampene i 2003 enn det det ble til, men siden vi hadde så dårlig sesong så tørte han nok ikke ta sjansen på det. En annen ting er at Bjarmann var en av de beste spillerne våre det året også.

        "Kastet ut til ulvene" ble han sesongen 2004 da han fra seriestart starta omtrent hver kamp hele sesongen. Jeg synes Pål Steffen klarte seg veldig bra, og hvis man sammenligner hans prestasjoner med hva de beste spilerne våre fikk til dette året så klarte han seg faktisk jævlig bra.
        I år er året Pål Steffen Andresen må satses på, bytt heller ut Kippe da han gjør ting som i Molde- LSK 4-0. PSA er ikke noe arvesølv, han er en gullgutt men enda viktigere han er ekte Lillestrøm.

        At PSA havner på "Nettavisens dårligste lag" betyr ca ikke en eneste dritt.
        De som lagde den kåringen der spiser banan til frokost lunch, brunch, middag ,kveld, og det hender de tar med seg en i senga også.

        De som tror PSA blir bedre av å sitte på benken må vel være Erlandsen`s største fans.


        Tro flytter fjell.

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #5
          PSA er ung og meget lovende. Tror neppe han blir bedre av ikke å spille, og det er vel ikke håpløst optimistisk å tro at han stiller sterkere med en sesong i TL unnagjort.
          Nettavisen blåser jeg en lang marsj i. Ikke klarer de å avslutte avstemninger de har iverksatt, engang... :wink:
          Knurr...

          Kommentar

          • andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

            #6
            Re: Sure oppgulp

            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
            og en 30 årig helt grei venstre back fra ODD.
            Hva i all verden er det for en uttalelse...?
            TS05 - Felt C

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Re: Sure oppgulp

              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              Etter å ha tilbrakt høstsesongen i eksil i utlandet er jeg nå tilbake i moderlandet, og som vanlig, vil kanskje enkelte hevde: med sure oppgulp:

              Dette er hva som jeg mener MÅ gjøres veldig snart:

              En ny stabil midtstopper må hentes inn, P.S Andresen holdt ikke høyt nok nivå i fjor og kommer neppe til å gjøre det i kommende heller. Kan ikke la et talent gå læretiden som fast i første 11'eren, hverfall ikke om vi skal ta medaljer.

              Ny høyreving. Hvem har vi på den plassen, Joda, Johan P. som fikk forlenget kontrakten sin...

              Erstatter for Gylfi

              En KVALITETSSPISS, hva har egentlig Powell utrettet på Åråsen de 5? sesongene han har vært her, god nok for et middels TL-lag som LSK ER og har vært.

              LSK har hentet to spillere. Myklebust som jeg har tro på, men da på sikt, og en 30 årig helt grei venstre back fra ODD.

              Sikkert mange som er fornøyde med 7.plasser, også i LSK styret, for slik det ligger an nå, er ikke LSK klubben som nevnes når det spekuleres i hvor de store navnene i norsk fotball skal gå, og å si at LSK jobber i det "skjulte" skal man enda lenger ut på landet enn åråsen med. De jobbet i det "skulte i hele fjoråret med ny spiss, så hvordan det gikk...
              Må innrømme at jeg liker best når du er i utlandet. Hvem 30 år gammel back fra Odd har vi hentet? Har hentet en 28 år gammel indreløper fra Odd, hvis det er han du tenker på?

              Positivt overrasket over at du ikke sutret over hvor ræva Arild er når du først skulle sutre litt igjen...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #8
                vi har altså hentet en 28 år gammel indreløper som vi skal ha på venstrebacken? :roll:
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  vi har altså hentet en 28 år gammel indreløper som vi skal ha på venstrebacken? :roll:
                  Hehehe. Nettopp...

                  Han kan spille både venstreback og indreløper hvis ikke jeg har misforstått...?
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #10
                    Faktisk ikke godt å si! Poenget mitt var i hvert fall at han ikke er 30 år, og at han ikke er en "grei" (middels) fotballspiller!

                    Om kvalitetene hans passer oss best på venstre back eller som indreløper, blir opp til Rösler å avgjøre. Han spilte både back og indreløper i Odd (ikke samtidig), men hos oss virker det som han faktisk også kan være et alternativ som stopper! Han blir kanskje vår nye potet, sikkert en slags mandelpotet, altså en veldig god potet.
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • SuperErik
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 535

                      #11
                      Jeg har veldig tro på Rambekk.

                      Han er vel 1.93 høy,god i lufta,fysisk sterk,løpssterk og god med ballen i beina.
                      I tillegg er han veldig anvendelig.
                      Han er nok best som stopper/venstreback,men han kan også gjøre en god figur på midten.
                      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                      Kommentar

                      • Koren
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Feb 2004
                        • 43

                        #12
                        Tviler sterkt på at Rambekk er tiltenkt en plass som stopper, men snarere som venstre back eller som indreløper der han var god for oddrane i fjor.

                        Var med på å teste odd sitt a-lag foran fjorårds sesongen og Rambekk imponerte på mølla. i tilegg var han utrolig sympatisk og en humør spreder i gruppa, så her tror jeg lsk har gjort en bra signing.

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          Rambekk skal spille venstreback, det er innlysende siden Thorud og Kristoffersen er borte.

                          Vi trenger dobbel dekning på den plassen og da tror jeg Shane blir for liten.(liten= ikke god nok)

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            *bump*
                            I etterpåklokskapens klare og gode lys, så er denne tråden litt artig...
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #15
                              Det er når man leser historiske innlegg at man gjerne klarer å avsløre hvem som er de virkelige store kvalitetsskribentene på Forumet.

                              SuperErik gjør i hvert fall en god figur i denne tråden der han hevder at Rambekk antagelig er best som midtstopper, selv om det poengteres at LSK har hentet han for å spille back eller indreløper på midtbanen. Bra, SuperErik!
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎