Rambekks hode i Odd?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KristofferØ
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 587

    Rambekks hode i Odd?

    Må si jeg er utrolig skuffa over Rambekk's uttalelser. Dette er spilleren vi har tatt imot med storsinn og hyllet til de grader selv om han bestemte seg tidlig for å gå i tillegg til at han ønsket det selv i fjor. Vi lar det passere, fortsetter å hylle han og regner han som en selvfølgelig fugl.

    Det er greit at Rambekk ønsker å spille Tippeliga nesteår, men det må da være mulig å holde tankene sine for seg selv så lenge han vet at dette er utrolig skuffene og ikke minst tvers igjennom UPROFFESJONELT?

    Synes ikke det er noen unnskyldning at "fokuset hans er i Lillestrøm" sånn offisielt, jeg mener det er klønete å gå ut med et sånt synspunkt no matter what!

    Er det bare jeg som synes at hvis Rambekk har hodet i Odd, bør han ikke være førstevalg i Lillestøm?
    I år så tar vi ostepop
    Vi elsker Lillestrøm
    HEI!
  • Boudewijn
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2007
    • 207

    #2
    Opprinnelig skrevet av KristofferØ
    Er det bare jeg som synes at hvis Rambekk har hodet i Odd, bør han ikke være førstevalg i Lillestøm?
    Nei, det er ikke bare du som synes det. Han har jo ikke akkurat storspilt i det siste. Men hvem skal vi sette inn i stedet for ham på høyreback? Danton er vel skada.
    Byråkratkanaris

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Pr dags dato er jeg faktisk for at Søgård skal spille der intill videre. Rambekk trenger kamper på benken for å finne seg selv igjen og Danton mener jeg desverre ikke er god nok.

      Jeg leste utsagnet hans og det passer vel ikke akkurat i forkant av kampen mot Odd.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎