Heinz til Barnsley, Moldskred innleid til LSK.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • eLSKe
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Dec 2003
    • 136

    #41
    Opprinnelig skrevet av norskpoker
    Stod ikke Moldskred mot oss i cupfinalen i 2005?
    Nei, det var Knut Dørum Lillebakk som stod mot oss da. Husker du ikke den grusomme buksa det beinrangelet hadde på seg da
    Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1467

      #42
      Moldskred fra Hødd

      Kanskje Simen Brenne husker ham.. Da han spilte for Moss spilte Moldskred for Hødd..

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #43
        Dersom vi får inn litt penger for Heinz er det helt greit for meg, da vi allerede har en keeper som knapt er noe dårligere. Ankepunktet er at vi da har en langt dårligere reservekeeper enn tidligere, men forhåpentlig- og sannsynligvis skal han bare sitte på benken uansett.

        Jeg er også spent på hvor mye vi betaler for å leie Moldskred. Vi kan da umulig punge ut altfor mye for den mannen?

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          #44
          Moldskred har vært annenkeeper i år, og har tydeligvis vært foretrukket foran Dørum Lillebakk (med mindre Lillebakk har vært i Skottland og spilt inn en oppfølger til Trainspotting). Moldskred har stått fem matcher i Adecco i år og sittet på benken i åtte ifølge hjemmesiden til Molde.

          Kommentar

          • Rathsmeister
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 561

            #45
            Er glad for at det ordnet seg for Heinz. Etter hva jeg har forstått var det avtalt at LSK skulle la Heinz gå dersom det kom tilbud fra en større klubb. På lang sikt er det viktig at klubben holder ord og gir spillere muligheten til å få oppfylt "proffdrømmen". Dette gir gode signaler til andre aktuelle spillere i LSKs søkelys ved at LSK holder ord og gir Heinz lov til å dra til England, som avtalt...

            Når det gjeldet det sportslige skulle jeg gjerne beholdt Heinz. Når dette ikke lar seg gjøre finner jeg løsningen med Moldskred som tilfredsstillende, gitt at det bare blir ut sesongen....

            Avslutter med å ønske Heinz Müller lykke til i Barnsley.....
            Mvh
            Martin Raths

            Kommentar

            • FilipOlander
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 218

              #46
              Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
              Uvisst, men alt under 2 mill er etter min mening en dårlig deal for LSK.
              Hva slags forutsetninger har du for å uttale deg om det? Hornyboy ville gått etter sesongen uansett. Bra vi får litt for han..
              Filip!

              \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 960

                #47
                Tror neppe vi fikk så mye som 2 mill. Tror mellom 1,6 mill og 1,8 mill.

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  #48
                  Ikke uventet at Heinz forsvinner. Leien av Moldeskred tyder vel også på at det primært satses på Otto som førstekeeper ut sesongen - noe jeg er glad for. Fortsetter Otto å prestere som i det siste, er jeg trygg, også med tanke på neste sesong
                  Last edited by RSP; 07.08.2007, 18:54.

                  Kommentar

                  • MedlemNR35
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 905

                    #49
                    Heinz fortjente vel dette og jeg er ikke nervøs for hva dette vil bety for LSK i det hele tatt.

                    Otto blir vår første keeper ut sesongen og jeg er sikker på at han vil gjøre det veldig bra.

                    Moldskred vet jeg veldig lite om men regner med han er leid inn for å være reserve.

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                      Moldskred vet jeg veldig lite om men regner med han er leid inn for å være reserve.
                      Årets Høddspiller 2001, hvor han var med på å slå ut RBK på straffekonk. Ble solgt til Molde midt i 2004-sesongen, men har spilt få kamper for A-laget. Personlig ville jeg heller hatt Jan Kjell Larsen istedet...
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        #51
                        Noen som har høyden på Moldskred?

                        Kommentar

                        • mr.Jordbakke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3845

                          #52
                          194 cm
                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                          Mvh
                          Mr.Jordbakke

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            #53
                            Han har kun spilt 5 kamper for MFK i Adeccoligaen og har sluppet inn like mange mål som spilte kamper. Altså, ikke all verden.
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            • skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

                              #54
                              hurtigsvarspremie til mr.jordebakke

                              Kommentar

                              • bambus
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Aug 2007
                                • 1

                                #55
                                Moldskred gjorde det veldig bra i Hødd i 1. div gjennom flere sesonger, og var aktuell for Rosenborg (mener det var flere treningsopphold og spekulasjoner rundt RBK), men gikk tilslutt til Molde. Har stått noen kamper for Molde i år, men har slitt i konkurranse med den tidligere landslagsaktuelle Jan Kjell Larsen. Reaksjonssterk keeper med vinner instinkt, som kanskje kunne hatt godt av et klubbytte.

                                Kommentar

                                • BlueShoe
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Aug 2007
                                  • 3

                                  #56
                                  Moldeskred er en meget autoritær og sterk keeper, og har kjempet tett og rullert på keeperplassen mot Jan Kjell Larsen. Larsen ble kjøpt inn i Molde som et meget godt prospekt, og satses på for fremtiden (antakeligvis landslagsaktuell igjen når Molde rykker opp).
                                  Likevel har Moldeskred hatt noe "uforløst" over seg, selv om han har vist seg både reaksjonssterk og klasse i mål. Pga noen horrible situasjoner tidligere sesong, har man hatt en viss skepsis til ham. Personlig synes jeg det er en vinn-vinn situasjon for alle parter, der Moldskred får ny start, og kan faktisk imponere stort i LSK. Ingen dårlig keeper. På den andre siden er jeg glad for at Molde skal få bruke og utvikle J K Larsen som fast keeper fremmover. Over tid vil ingen spiller være tilfreds med rullering.


                                  Ikke overrasket om Moldskred blir en åpenbaring i LSK i gjenværende sesong...

                                  Kommentar

                                  • Hexaphim
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 2748

                                    #57
                                    Flott med saklige og informative innspill fra Moldesupportere, takk til både bambus og BlueShoe!

                                    Nå spørs det vel om Moldskred får slippe til noe særlig, men hvis han imponerer stort på andrelaget, eller hvis Otto skulle bli skadet, er det godt å høre at han i hvert fall har potensialet inne.
                                    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                    Kommentar

                                    • Bluewhitearmy
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Aug 2007
                                      • 1

                                      #58
                                      Navn: Lars Ivar Moldskred Født: 12.11.1978 Høgde: 194 cm Vekt: 93 kg Sivilstatus: Kjærast med Guro Tidlegare klubbar: Tjørvåg IL, Bergsøy IL, IL Hødd Antall Moldekampar: 16Antall mål: 0Norsk favorittspelar: MyggenMin favoritt lagkamerat: Marcus Andreasson Utenlandsk favorittlag: AS Roma Utenlandsk favorittspelar: F. Totti, G. Buffon, F. Toldo Mine fotballambisjonar: Spele på høgast mogeleg nivå (utlandet - landslaget) Min største fotballaugneblink: Hødd-Rosenborg NM Cup 01 (vann på straffespark) Favoritt mat: Taco Favoritt drikke: IsteFavoritt farge: Safrangul Favoritt tal: 12 Favoritt musikk A-haMin bil: Volvo C70

                                      Gratulerer med anskaffelsen av en meget god keeper som aldri skulle ha dratt fra Molde, men når Molde ikke vil satse på han så kan jeg vel ikke forvente noe annet...
                                      Håper han slår til hos dere og beviser hvor god han virkelig er!!! Lykke Til

                                      Kommentar

                                      • Guling
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 484

                                        #59
                                        En annen ting vi forøvrig kan være fornøyde med er at vi kan peke på å ha eksportert tre spillere til Championship League i løpet av det siste året. La gå at ligaen ikke er all verden, men det er da lag i Norge som har mindre å vise til. Det er da noe å vise til når vi skal på spillerjakt i framtiden.

                                        Og ja, jeg vet at Mifsud og Koren ikke ble eksportert fra oss da de dro utenfor kontrakt, men dere skjønner poenget.

                                        Kommentar

                                        • fuglestaten
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Sep 2006
                                          • 58

                                          #60
                                          diskuterer man moldskred som ny 1 keeper ell 2 andre keeper. For vi trenger egentlig ikke noen ny 1 keeper hvis otto signer ny kontrakt hvis han ikke allerede har gjort det, jeg ville heller sett etter ny 2 keeper...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎