Kamptråd: Lillestrøm - Sogndal, søndag 25. september kl 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Kamptråd: Lillestrøm - Sogndal, søndag 25. september kl 15:30

    Erlandsens comeback. Skipper´n med erfaringen som skal til for å holde skuta flytende.

    Tror på dette laget:

    Origi
    Skogseid - Amunden - Kippe - Mikalsen
    Knudtzon - Matthew - Bonke - Jradi
    Malec - G.Martin

    Keeper og forvarsrekka er nok ganske bankers hvis det ikke oppstår skader. Med forutsetning om at det ikke viser seg at Dickoh har egenskaper som Erlandsen vil prioritere i denne kampen.
    Midtbanen er mer usikker. Det kan tyde på at Arne ser på Knudtzon som ving med tanke på kommentaren hans om at Malec var eneste tilgjengelige spiss på treningen i går. Og er jo en vingtype etter hans smak. Så tror Erling er bankers på høyre kant.
    Legger også merke til forumbruker runarM syntes Knudtzon og Matthew så friske ut på dagens trening. Og med tanke på at Matthew blir regnet som et av Nigerias største talenter, og at han til og med har gjort det bra i en posisjon han ikke har spilt i før (les høyreback), så har jeg troen på at han starter. Noe annet som tyder på at han starter er at Lundemo ikke ser ut til å rekke kampen. Martin er selvfølgelig en betydelig konkurrent til å starte. Jeg tror det er veldig åpent mellom Martin og Matthew, men tror at Matthew trekker det lengste strået.
    Hans makker på midtbanen og selvskreven under Arne er Bonke. Han har akkurat den aggressiviteten og trøkket i spillet som han er ute etter.
    På venstre ving er nok Jradi selvskreven så lenge Ofkir er ute, med Rindarøy som en god backup.
    Spissene i denne kampen er nok uten tvil Malec og Martin, så lenge de er friske. Hvis ikke Martin blir klar, så tror jeg Jradi eller Knudtzon overtar posisjonen hans. Og at i så fall Kolstad/Rindarøy tar posisjonene den av de skulle ha spilt i.

    Med tanke på at vi kommer til å ligge kompakt så spår jeg ingen vakker kamp, men en kamp med mye fighting og høy intensitet.
    Tror på en røff kamp hvor Kippe avgjør kampen med å stange inn en corner.
    Last edited by Gjest; 22.09.2016, 13:54. Begrunnelse: La til tekst
  • Arild Myklebust
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 43

    #2
    Og alle møter opp kl 1445 på hele jævla Åråsen for å støtte gutta. DET gir gutta selvtillit og glød !!!

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1468

      #3
      Om jeg talte rett så betaler sponsorene 76,- til klubbkassa pr billett. Det er en bonus ved å få mange på kamp. - Her trengs poengene! - men vi tar og gjerne i mot pengene..

      Kommentar

      • Gjest

        #4
        RB tipper det samme laget som det ovenstående i LSK-magasinet.

        Kommentar

        • Gjedda
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2015
          • 147

          #5

          Blir spennende å se dette laget i aksjon. Og særs spent på å se hvor flat 4'ern på midten blir, og hvor offensiv rolle Matthew skal ha. Med tanke på Bonkes styrker defensivt, og det jeg har hørt om Matthews offensive styrker, så kan man nesten se for seg 4-1-2-1-2 i perioder av kampen. Er Arne i ferd med å åpne for å teste ut diamanten på Åråsen, og det mot et annet lag som også liker å spille 4-4-2.

          Kommentar

          • hthaug
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 421

            #6
            Er superoptimist og tipper vi vinner 4-0. Har en veldig god følelse til denne kampen.

            Kommentar

            • Tvilling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 1468

              #7
              Opprinnelig skrevet av Tvilling
              Om jeg talte rett så betaler sponsorene 76,- til klubbkassa pr billett. Det er en bonus ved å få mange på kamp. - Her trengs poengene! - men vi tar og gjerne i mot pengene..
              Nå er det oppe i minst 117 kr pr billett
              Kudos til alle som bidrar inkl. A-laget + Bjarmann som betaler 1 kr pr tilskuer :-)
              (8547 tilskuere vil f.eks gi 1.000.000 -)
              Marius Amundsen snakker i LSKmagasinet VARMT og i sterke ordelag hvor mye tilskuere betyr..

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #8
                Jeg gir 10 øre per tilskuer i morgen! Har skrevet det på Twitter til klubben og håper de tar imot.
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9413

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Gjedda
                  Blir spennende å se dette laget i aksjon. Og særs spent på å se hvor flat 4'ern på midten blir, og hvor offensiv rolle Matthew skal ha. Med tanke på Bonkes styrker defensivt, og det jeg har hørt om Matthews offensive styrker, så kan man nesten se for seg 4-1-2-1-2 i perioder av kampen. Er Arne i ferd med å åpne for å teste ut diamanten på Åråsen, og det mot et annet lag som også liker å spille 4-4-2.
                  Matthew er beste spiller'n på laget. Årnær sæ.

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    #10
                    Det her skal bare være 3 poeng. Eirik Bakke melder om flere spillere med skavanker, skader og sykdom. Vi har tribunen, ny trener, gressmatte og større motivasjon. Blir det ikke 3 poeng her går jeg skikkelig i kjellern. Nå er det nok med depressive søndagskvelder!

                    Kommentar

                    • 10theri
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2010
                      • 438

                      #11
                      Den viktigste LSK-kampen i mitt liv. Potensielle konsekvensen av 0 poeng her er så enorme at magen vrir seg fullstendig av tanken. 3 poeng derimot gir sårt tiltrengt selvtillit, entusiasme og tro. Jeg skal på Åråsen i morgen, men jeg gleder meg ikke. Trenger en tidlig scoring for å roe nervene litt.
                      Heia Lillestrøm......

                      Kommentar

                      • Gjest

                        #12
                        Nå er det bare noen timer til det braker løs! Noen som har oppdatert info om hvor mange billetter som er solgt?

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1468

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av biggie
                          Nå er det bare noen timer til det braker løs! Noen som har oppdatert info om hvor mange billetter som er solgt?
                          i flg Rb 5210 billetter solgt søndag morgen.
                          (5810 billetter er rekord for hjemmekamp mot Sogndal)

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1468

                            #14
                            I flg RB+: Lagene:

                            LSKs lag (4-4-2):
                            Arnold Origi
                            – Håkon Skogseid, Marius Amundsen, Frode Kippe, Simen Kind Mikalsen
                            – Erling Knudtzon, Bonke Innocent, Ifeanyi Mathew, Bassel Jradi
                            – Tomas Malec, Gary Martin.

                            LSK-benken: Haraldur Björnsson, Ole Martin Rindarøy, Francis Dickoh, Sheriff Sinyan, Malaury Martin, Jørgen Kolstad, Erik Brenden.

                            Sogndal (4–4–2): Mathias Dyngeland
                            – Taijo Teniste, Christophe Psyché, Hannu Patronen, Jukka Raitala
                            – Gilbert Koomson, Henrik Furebotn, Rune Bolseth, Lars Christian Kjemhus
                            – Martin Ramsland, Ole Amund Sveen

                            Kommentar

                            • tilt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2007
                              • 813

                              #15
                              Har vært mye borte fra Åråsen i år og kun fått med meg 4 kamper på felt C. Kristinsson var mye av grunnen, og gjorde vel også at de få LSK supporterne jeg har i vennekretsen også boikotta.

                              Arne er tilbake. Det er jeg også. Kommer aleine, og kjenner ingen, men har kjøpt billett til feltet. I dag skal det synges.

                              Spent som faen. Har nesten ikke sovet i natt. Våkna tidlig. Urolig i kroppen. Ses snart.
                              livet er en gamp for de som ikke kan si k
                              https://twitter.com/#!/KjetiI

                              Kommentar

                              • 10theri
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2010
                                • 438

                                #16
                                Saken er forøvrig ikke RB+ http://www.rb.no/lsk/fotball/lillest.../s/5-43-363358
                                Heia Lillestrøm......

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1468

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av 10theri
                                  (så bra at de fjernet +'en)
                                  De skriver forøvrig nå at 5726 billetter solgt kl. 13.00..

                                  Kommentar

                                  • Hexaphim
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 2756

                                    #18
                                    Jeg tar med kona på sin første LSK-kamp noensinne. Håper hun kan fungere som lykketroll i dag!
                                    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                    Kommentar

                                    • 36.
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Nov 2009
                                      • 121

                                      #19
                                      Deilig å se guts, innsats, direkte stil! Men litt høyt tenningsnivå? En del slurv i starten.
                                      Seksogtredve år

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #20
                                        En veldig godt innledende kvarter fulgt opp av et veldig svakt. Nå får Sogndal lov til å drive med det de absolutt ikke skal få lov å drive med. Kan ikke bare pumpe langt om vi skal vinne dette.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎