Dagens trening 9/8

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Dagens trening 9/8

    Var innom treninga på stadion en liten time i dag.
    Alle var med bortsett fra Biffen, Markus K og Gundersen som syklet og gjorde andre alternative ting. Marius J så jeg ikke noe til i det hele tatt.

    Moldskred trente under kyndig veiledning av Grodås, og ut fra det lille jeg så så er det ikke lenger noen tvil om hvem som er førstekeeper med stor F. Otto virker èn divisjon bedre/tryggere enn vår nye mann. Men det er sef litt urettferdig å dømme på så tynt grunnlag...
    Det var også en annen ny keeper der, visstnok en fra Hødd som spiller på et aldersbestemt landslag; Meget fin type.
    Ut fra det jeg hørte så skal han trener her 8-10 dager.

    Kippe måtte gi seg halvveis i treninga. Sliter visstnok fortsatt med noen smeller han fikk i de mange duellene i Godset-kampen. Vet ikke noe mer om hans status.
    Viktor var med for fullt på alle øvelser.

    Dagens Lyn-spion: Torgeir Bjarmann, som var innom og myste litt.


    Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3164

    #2
    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Det var også en annen ny keeper der, visstnok en fra Hødd som spiller på et aldersbestemt landslag; Meget fin type.
    Ut fra det jeg hørte så skal han trener her 8-10 dager.

    Dagens Lyn-spion: Torgeir Bjarmann, som var innom og myste litt.
    1. Hødd-keeperen er Jan Lennart Urke, landslagskeeper på G16, i følge en liten notis i RB søndag 5. august. RB skreiv da også at våre egne keepere Drin Shala og Lars Sutterud er aktuelle for henholdvsis G18 og G17- landslagene, noe som lover godt for Fuglas keepersatsing ledet av Frode Grodås.

    2. Bjarmann var i følge med en annen eks-LSK-spiller, Tom "Bukken" Gulbrandsen, men han var neppe der som spion for Mjøndalen.

    gilbert

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎