VIF - Lillestrøm SK, søndag 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1468

    #61
    DET løpet til Matthew før assist... !

    Kommentar

    • Wanker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 632

      #62
      Med unntak av hælsparket i forkant, er jo dette bevegelser de faktisk trener på nå. Med nok innlegg av denne typen kan til og med Malec score tosifret på en sesong! Gøy å se når treningsarbeidet så tydelig gir resultater i kamper.
      Et annet eksempel: I Start-kampen var det et par gode eksempler på hurtig pasningsspill langs bakken med gode, samtidige bevegelser. Det var en blåkopi av pasningsøvelser fra treninger samme uka. Fram til nedrykningspresset er borte, spilles det nok mye mer langt enn Arne egentlig ønsker, tror jeg...
      "Offensiv frihet" - blæææææh!
      Hunter S. Thompson:

      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #63
        Andreomgangen burde jo faktisk være et argument for å ville spille fotball. God aggresivitet og lengre perioder med høyt press som gjorde at hjemmelaget ikke fikk til noe som helst før målet. Det som manglet var en sjef på midten, en ballfordeler som også kan bestemme tempo. Og han har vi i Mathew, vi hadde vunnet denne kampen med mindre kælking og pasningsfeil. Helt sjanseløst hvis ikke det nå er at klart initiativ om å forme et lag rundt ham, Dempsey er ferdig i Djurgården og det som virker nærmest for ham er faktisk å gå tilbake som assistent for Solskjær.

        Jeg tror ikke Erlandsen er mannen som vil få det beste ut av våre beste.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7055

          #64
          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Det som manglet var en sjef på midten, en ballfordeler som også kan bestemme tempo. Og han har vi i Mathew, vi hadde vunnet denne kampen med mindre kælking og pasningsfeil.
          Det som først og fremst mangler, er en vinter med hard, fysisk trening, så laget klarer å stå distansen. Ble slitne etter timen mot VIF, og Arne burde byttet tidligere.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #65
            Opprinnelig skrevet av trigz

            Det som først og fremst mangler, er en vinter med hard, fysisk trening, så laget klarer å stå distansen. Ble slitne etter timen mot VIF, og Arne burde byttet tidligere.
            Gjerne det, men det er jo egentlig ikke noe svar på det jeg skrev. Man trenger spillerne som kan roe ned og finne medspillerne med en pasning når det kreves, spesielt når man har en en krevende stil. Denne kampen kunne og burde vi klart å lose inn til seier, men det ble for rotete. Nå har vi en spiller som viser at han kan levere nærmest uansett hvor du putter ham, en klassespiller klubben må gjøre alt i sin makt for både å utvikle videre og få absolutt maks ut av på den tida han er her. For dette kan bli vårt beste salg noensinne.

            Da må vi også våge ha mer av et eget spill, det må være en klar forutsetning for den neste treneren. Hjemme på Åråsen skal vi bestemme, borte er det i praksis bare poeng som gjelder.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7055

              #66
              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Gjerne det, men det er jo egentlig ikke noe svar på det jeg skrev. Man trenger spillerne som kan roe ned og finne medspillerne med en pasning når det kreves, spesielt når man har en en krevende stil.
              Det er et svar på det du tok opp. Laget må først og fremst tåle å stå distansen, så lenge beina holder blir vi sjelden overspilt. Slik vi spiller nå, setter vi oftere spillet høyt på motstanders halvdel. Da handler det først og fremst om å orke mer enn det andre laget, da vil åpningene og sjansene komme. Mathew er den beste spilleren i troppen med god margin, så jeg regner med at han blir dyrket som main man. Han spiller nok mest høyreflanke i mangel av andre alternativer for øyeblikket.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎