Ønsker du at Arne Erlandsen fortsetter som LSK trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Robiwan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 603

    Spørsmål Ønsker du at Arne Erlandsen fortsetter som LSK trener

    Tenker å lodde stemning. Ønsker du at Arne fortsetter som trener?
    105
    Ja
    79,00%
    83
    Nei
    2,00%
    3
    Vet ikke (enda)
    18,00%
    19
    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #2
    Kan du ikke legge til "Kanskje, men først etter en skikkelig prosess med flere kandidater der Arne kommer best ut." eller noe sånt.

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #3
      Opprinnelig skrevet av Totti21
      Kan du ikke legge til "Kanskje, men først etter en skikkelig prosess med flere kandidater der Arne kommer best ut." eller noe sånt.
      La til en "vet ikke" som alternativ.
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3401

        #4
        Jeg tror klubben har godt av et år med Arne for å røske opp i rotet. Han har LSK i blodet, og jeg tror det kan bli spennende å se hva han kan få til i løpet av vinteren. Jeg andre omgang mot Molde i reprise i kveld, og det var mye moro. Dersom det er Arneball, så takker og bukker jeg. Høyt press kollektivt, og tett press på ballfører som jeg har til gode å se siden sist han var trener.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3175

          #5
          Jeg kjenner at returen til gjenkjennelig LSK-fotball har gjort meg godt. Jeg vil at vi skal krige. Jeg vil at vi skal være vonde å møte. Jeg vil at andre skal begynne å frykte oss igjen. I forhold til de kandidatene jeg ser som aktuelle pr dags dato så får Arne min stemme. Så skal jeg revurdere om Klopp ønsker seg nye utfordringer.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3338

            #6
            Arne er kanskje det beste valget slik ståa er i klubben p.d.d, og ikke minst økonomisk gitt de økonomiske kuttene som er varslet. Seks kamper med 3-2-1 som resultat er utvilsomt sterkt. Bare det å slå Stabæk borte i sesongens viktigste kamp (det var mange viktige kamper i høst, men denne var utvilsomt den viktigste) vitner om en person med sterk mentalitet som greide å spre budskapet sitt over på spillerne på kort tid. At vi samtidig slo Brann i Bergen som eneste lag i år er også kanonbra, normalt en bane vi sliter stort på. At vi ikke greier å føre kamper på hjemmebane mot etablert er normalt sett ikke noe nytt (gitt Sogndal og Start), men dette kan og bør selvsagt trenes mer på. Vi var tross alt formlag nr to siste fem kamper. Det er ikke å kimse av.

            Så jeg stemmer ja - samtidig så føler jeg det er viktig å ikke ta for raske beslutninger nå men ha hodet kaldt, ta bit for bit, evaluere stein for stein i første omgang (selv om jeg forstår at det haster med å få på plass fast trener). Det virker som Torgeir allerede hadde bestemt seg i lykkerus etter Molde-kampen at Arne er rett mann. Det er også godt mulig, men det må komme andre treneralternativer på bordet først som må evalueres. I tillegg må Arne være 100% innstilt på jobben, noe som det kanskje kan virke som det er noe usikkerhet rundt.

            Som flere har vært inne på, det er viktig å legge en langsiktig strategi for årene fremover. Hva skal klubbens identitet være? Hva skal fremtidige mål være? Skal vi spille Arneball i to år, før vi deretter starter på en ny trenerjakt med en ny trenerstil? Eller er egentlig Arne sin spillestil så gammeldags som mange (eksperter) vil ha det til? Er det negativt å ligge kompakt med stram defensiv struktur i 4-4-2 på bortebane, med aggresivt press, hurtig gjenvinning med raske overganger i lengderetning ala det vi så i Bergen? For meg fremstår ikke det som så fryktelig gammeldags og utdatert. Jeg tar slike resultater og spiller 10/10 ganger det enn sneglefotball og possesion-basert fotball som får folk til å sovne etter ti minutter.

            Ja til Arne slik situasjonen er per i dag. Men også kom med andre alternativer før en tar en livsviktig avgjørelse.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎