Nyheter februar 2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Nyhetstråd Nyheter februar 2017

    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden.

    Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder.

    Andre tråder brukes til detalj- og nisjéinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.

    Vi ønsker mer av dette:
    • TV-klipp
    • Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen.
    • Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    • Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    • Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    • Faktainformasjon som angår alle
    • Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.
    Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ):

    Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:
    1. Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
    2. Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.
    3. Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.
    4. Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.
    5. Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.
    6. Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.

    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • Steinar Pedersen
    Juniormedlem
    • Feb 2017
    • 0

    #2
    Jeg vet ikke om det er postet noen link her ... men her er et videosammendrag fra kampen igår.

    (Og for de som leser dette en gang i fremtiden : "igår" var 4.februar 2017 og kampen var Lillestrøm mot Sarpsborg 08 i LSK-hallen.)

    Kommentar

  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3174

    #3
    RB om prøvespillere

    I følge dagens utgave av Romerikes Blad er kappverdianske Nivaldo dos Santos Stenio reist hjem, mens midtstopper Stefan Antonijevic skal trene med LSK ei uke til. Som ny prøvespiller på (defensiv) sentral midtbane kom i går, mandag, Adnan Zahirovic (26), bosnisk landslagsspiller som har spilt i Bosnia, Russland, Hviterussland, Tyskland og Israel. Han er nå fristilt fra sin tidligere kroatiske klubb av FIFA, etter at han ikke hadde fått lønn på fire og en halv måned. (Som en kuriositet kan nevnes at han så LSK som 12-åring, da Fugla i 2002 spilte mesterligakvalik mot Zeljeznicar i Sarajevo.)

    RB+ https://www.rb.no/lsk/fotball/arne-e.../s/5-43-439136

    gilbert
    Last edited by gilbert; 07.02.2017, 08:52. Begrunnelse: Lagt inn lenke til RB+

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3174

      #4
      RB+ om Mathew etter treningskampen mot Sarpsborg08

      Mathew skårte et fint mål mot S08 og sier han ikke har problemer med å tilpasse seg ny spillestil. Om han spiller mest kant eller sentral midt, vet han ikke ennå, men han synes laget har trent veldig bra, tatt flere steg videre fra der de var i fjor høst, og skal bli vanskelig å slå.

      - Jeg skal vinne ballen og sentre til Fredrik. Men når jeg kan skyte, da skyter jeg.

      https://www.rb.no/lsk/ifeanyi-mathew.../s/5-43-438256

      gilbert

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3324

        #5
        Forlenget med Sinyan

        Til tross for en langtidsskade har Sheriff Sinyan skrevet ny kontrakt med LSK. Ut 2020-sesongen.

        – Jeg er veldig glad for å forlenge kontrakten med LSK. Det viser at klubben tror på meg vil ha meg med videre. Å spille for Lillestrøm i Eliteserien er en ære. Nå er det opp til meg å levere, sier Sinyan i en pressemelding.

        RB+: https://www.rb.no/lsk/sheriff-sinyan.../s/5-43-440344

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3324

          #6
          Er allerede i forhandlinger

          Men Stefan Atonijevics (28) framtid er ikke endelig avgjort hos LSK-ledelsen. Nå regner han med at det kommer et endelig kontraktstilbud i løpet av kort tid.

          – Det har vært noe dialog fram og tilbake. Det virker som treneren liker meg godt og ønsker å signere meg. Vi får se hva som skjer. Jeg har fått signaler om det vil bli tatt en beslutning veldig snart, sier 28-åringen.

          – Det stemmer at det har vært noen innledende samtaler, men det har vært på agentnivå. Vi skal snakke litt i helgen, rundt flere spillere. Mye vil bli avgjort mandag, også med tanke på at vi reiser til La Manga onsdag, sier Bjarmann.

          I tillegg vil Zahirovic og Manzinga være aktuelle for å være med til La Manga når de reiser onsdag.

          RB+: https://www.rb.no/lsk/stefan-antonij.../s/5-43-441133

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3174

            #7
            RB om prøvespillere til La Manga:

            Dagens utgave av Romerikes Blad skriver om midtstopper Stefan Antonijevic, som kanskje blir tilbudt kontrakt alt i dag, og høyst sannsynlig blir med til La Manga. Spissen Christy Manzinga er også aktuell for tur til Spania med LSK. Det kan dukke opp nye prøvespillere i dag, og det er fortsatt ledige plasser til La Manga. Erlandsen er "også ute etter angrepsspillere som kan kjempe om en plass i startelleveren på kort sikt". Derimot er midtbanespiller Adnan Zahirovic ikke lenger aktuell for LSK. Han krevde kontrakt før han ville bli med til La Manga. Etter som han er et stykke unna kampform, var det ikke aktuelt med kontrakt før en hadde sett litt mer av ham.

            gilbert

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3324

              #8
              LSK har bestemt seg for at de ønsker å signere Stefan Antonijevic (28). Før avreisen til La Manga onsdag håper klubben å ha en avtale på plass.

              RB+: https://www.rb.no/lsk/stefan-antonij.../s/5-43-442740

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3174

                #9
                Antonijevic med toårskontrakt

                Den amerikanske midtstopperen Stefan Antonijevic (28) er Lillestrøm-spiller de neste to årene


                gilbert

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  #10
                  Det var en stor dag for Liverpool spiller Divock Origi når han i dag fikk se LSK trene på La Manga. Det var sikkert en bonus at han også fikk sett den meste talentfulle spilleren i familien, Arnold, i mål for LSK. Står også at Liverpool ikke turte å møte oss til treningskamp i løpet av oppholdet.

                  http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423313703.html

                  Kommentar

                  • OlaG
                    Oversetterdrone
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 888

                    #11
                    LSKs nye løpsmaskin

                    Ingen følger Mats Haakenstad (23) på LSKs løpetreninger. Men Horten-gutten ønsker å bidra med mer enn løpskraft når eliteserien starter i april.
                    Ingen følger Mats Haakenstad (23) på LSKs løpetreninger. Men Horten-gutten ønsker å bidra med mer enn løpskraft når eliteserien starter i april.

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3174

                      #12
                      RB: Rokeringer i 11'ern mot Tromsø:

                      Fernandes
                      Rafn-Amundsen-Mikalsen-Haakenstad
                      Krogstad-Mathew-Innocent-Brenden
                      Malec-Knudtzon

                      Ajeti har vært sjuk og stått over et par treninger, og Melgalvis har slitt med ei legghøne. Begge skal nå være klare, men Erlandsen stokker likevel litt på lagoppstillinga, sikkert for å prøve spillerne i ulike posisjoner (Rafn vil helst spille høyre back). AE sier Brenden fortjener sjansen fra start. Bonke Innocent er klar igjen.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3324

                        #13
                        I sitt livs form – får ros av kona

                        Tomas Malec (24) sier han aldri vært i bedre fysisk form. Nå har han fått ros av kona for å være raskt inne i boksen.

                        24-åringen begynner å finne seg til rette i LSK.

                        Ikke minst fordi hans fysiske form er helt annerledes enn den var da han kom til LSK i fjor sommer.

                        – Jeg er i min beste fysiske form noensinne. Nå gjelder det å spisse den inn mot sesongen, sier Malec.

                        RB+: https://www.rb.no/lsk/tomas-malec/fo.../s/5-43-446659

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #14
                          Voldsdømte LSK-Ajeti om fortiden: - Jeg har gjort opp for meg

                          Innslag fra La-Manga


                          http://www.vgtv.no/#!/video/137419/v...rt-opp-for-meg
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3324

                            #15
                            Et lengre intervju med vår trolig nye styreleder, Morten Kokkim i RB: https://www.rb.no/lsk/rb-helg/interv.../f/5-43-448567

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5094

                              #16
                              Diverse fra RB+:

                              Innicent Emeghara trener med oss.


                              Artikkel og referat fra årsmøte
                              Morten Kokkim ble klappet inn som ny LSK-leder. Han overtar jobben etter Owe Halvorsen. (Les fyldig referat fra årsmøtet nederst i saken).




                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎