Stefan Antonijevic

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    #61
    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Svesengen presterer å gi han 2 på børsen. Greit nok at han bommer på 0-1, men det var vel ikke så mørkt? Særlig med tanke på hva andre spillere fikk. Sitter med en følelse av at vi får en artikkel om at Sandberg må starte mot Haugesund de nærmeste dagene.
    Han spilte jo ok bortsett i fra den meget grove missen. Men at han, etter halvannet år i Norge, gjør en slik type feil, viser at han ennå ikke kan soneforsvar. Og selv om jeg har vært fan av Anton siden dag 1, så heller jeg mer og mer mot Sandberg.

    Kommentar

    • Fat P
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jan 2015
      • 64

      #62
      Opprinnelig skrevet av vermu

      Han spilte jo ok bortsett i fra den meget grove missen. Men at han, etter halvannet år i Norge, gjør en slik type feil, viser at han ennå ikke kan soneforsvar. Og selv om jeg har vært fan av Anton siden dag 1, så heller jeg mer og mer mot Sandberg.


      Taktisk dårlig kamp av LSK. (Til stryk)10 mann vs Sarp borte siste 60 er ikke lett. Rett&slett!. Det er alltid noen som gjør en feil, slik er fotballen, å ta Anton blir helt feil. Lennartson sier han skal spille med de beste 11 til enhver tid. Enig, men hvem er de 11?. Her benkes mange erfarne, og spillere med potensiale. Vi får ikke svar på det nå, men bakre firer bør nå utfordres mer....fortsatt høyre beinte på venstre-/back/kant. Hvis f.eks SKM og Ødemarksbakken ikke holder mål, så lån de ut - å spille i 3 div. er - på sikt, - ikke fremtiden for gode spillere. Dog trenger klubben en viss bredde i stallen, og de er vel ikke langt unna hverken 11èrn/tropp!??? Og så benke Krogstad...hmmmm!? Vil tro det blir en del spillere med erfaring på topp-serien i 2. lags-kampen vs Kvik-Halden i kveld.. Here we go!

      Kommentar

      • caLitri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 634

        #63
        Opprinnelig skrevet av Fat P

        Taktisk dårlig kamp av LSK. (Til stryk)10 mann vs Sarp borte siste 60 er ikke lett. Rett&slett!. Det er alltid noen som gjør en feil, slik er fotballen, å ta Anton blir helt feil. Lennartson sier han skal spille med de beste 11 til enhver tid. Enig, men hvem er de 11?. Her benkes mange erfarne, og spillere med potensiale. Vi får ikke svar på det nå, men bakre firer bør nå utfordres mer....fortsatt høyre beinte på venstre-/back/kant. Hvis f.eks SKM og Ødemarksbakken ikke holder mål, så lån de ut - å spille i 3 div. er - på sikt, - ikke fremtiden for gode spillere. Dog trenger klubben en viss bredde i stallen, og de er vel ikke langt unna hverken 11èrn/tropp!??? Og så benke Krogstad...hmmmm!? Vil tro det blir en del spillere med erfaring på topp-serien i 2. lags-kampen vs Kvik-Halden i kveld.. Here we go!
        Sorry men å si det blir feil ta Anton for det målet blir bare for dumt. Han gjør en bra kamp ellers. Men dette er jo en gigatabbe. han forlater rommet sitt helt uten sikring og ruser inn i en duell han ikke har har noe å gjøre i. Fortsetter vi med sånne feil i hver kamp er det 100% sikkert at vi rykker ned.
        Gi alt, stå på LSK

        Kommentar

        • Fat P
          Medlem
          Hoffnarr
          • Jan 2015
          • 64

          #64
          Opprinnelig skrevet av caLitri

          Sorry men å si det blir feil ta Anton for det målet blir bare for dumt. Han gjør en bra kamp ellers. Men dette er jo en gigatabbe. han forlater rommet sitt helt uten sikring og ruser inn i en duell han ikke har har noe å gjøre i. Fortsetter vi med sånne feil i hver kamp er det 100% sikkert at vi rykker ned.
          Du har selvsagt rett i den situasjonen. Har sett den en 3-4 ganger i reprise. To spillere "ruser på", så det er et resultat av dårlig kommunikasjon. Den andre er vel Amundsen (?), og at detter er denne spillernes sone (!)- Problemet vårt er det gjøres fatale personlige "feil" i nesten hver kamp. Noen får "kjørt seg" mer i media/tråder enn andre. Synes fortsatt Anton virker som "hel ved" (;-D

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4283

            #65
            Velger å sakse denne fra Facebook:

            "Må få lov til å sende en shout-out til den serbisk-amerikanske ørnen Stefan Antonijevic. Den mest undervurderte LSK spilleren i mine 20+ år som Fuglafan. Kampene han har startet i ES i år har gitt et snitt på fantastiske 1,66 poeng. Det er det samme snittet som FKH har oppnådd for å ligge på 4.plass. Dette til tross for at han ofte starter på "feil side" og sjelden er drillet i 11ern før han blir kastet innpå. Totalt har vi hatt et poengsnitt på 1,34 i alle ligakampene han har vært involvert siden han ankom i 2017. Et slikt snitt tilsvarer stort sett 5-7.plass i ES. Mannen sutrer aldri, tar seg alltid tid til fansen, og jubler like mye for seier i kamper han ikke får spille. Det er bred enighet om at han totalt dominerer luftrommet, men i inneværende sesong har han også det høyeste snittet av alle midtstoppere i ligaen når det kommer til å slå offensive pasninger som ender i skudd (se link under).

            Stefan er hel ved."

            Både Kippe, Amundsen og Anton er på utgående kontrakt. Kippe tror jeg legger opp, Amundsen er visstnok sugen på utenlandseventyr. Jeg mener derfor vi bør prøve å forlenge med Anton. Kan passe veldig godt sammen med Sandberg/Sheriff neste år. Det vil være uheldig å bytte ut alle midtstopperne i løpet av én vinter. Jeg tror også forsterkninger i midtforsvaret kommer til å være hovedprioritet i overgangsvinduet, kanskje sammen med backer.

            Dersom vi ikke velger å forlenge med Anton, vil jeg bare takke ham for å ha vært en eksemplarisk lagspiller. Aldri noe kødd, alltid full innsats. Bør forlate LSK med gode skussmål.

            Edit: Her er for øvrig lenken det siktes til
            Last edited by Kanarivogel89; 26.09.2018, 13:10.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2857

              #66
              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              Velger å sakse denne fra Facebook:


              Dersom vi ikke velger å forlenge med Anton, vil jeg bare takke ham for å ha vært en eksemplarisk lagspiller. Aldri noe kødd, alltid full innsats. Bør forlate LSK med gode skussmål.

              Edit: Her er for øvrig lenken det siktes til
              Fy faen så enig!

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3315

                #67
                En lagspiller av de sjeldne. Ingen sure miner og alltid lykkelig over seire uansett om han har spilt eller ikke. Burde fått flere sjanser i år. Håper han resignerer siden Kippe mest sannsynligvis gir seg etter årets sesong.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Robiwan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 603

                  #68
                  To kamper på rad hvor vi har holdt nullen, Anton har spilt begge
                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                  Kommentar

                  • Solvangen
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Aug 2011
                    • 27

                    #69
                    De to kampene med null er etter mitt skjønn ikke takket være Anton. Er ikke god nok for TL, men av mangel på alternativer en spm spiller. Mener faktisk man heller skal bruke sandberg. Man ser et par eksempler på hans ubesluttsomhet også i Bryne kampen.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2857

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Solvangen
                      De to kampene med null er etter mitt skjønn ikke takket være Anton. Er ikke god nok for TL, men av mangel på alternativer en spm spiller. Mener faktisk man heller skal bruke sandberg. Man ser et par eksempler på hans ubesluttsomhet også i Bryne kampen.
                      Nei. Du skjønner åpenbart lite av fotball som et lagspill, og gruppedynamikk. Anton er en fremragende squadspiller, som jeg er veldig glad for at vi har i troppen. At han ikke er god nok for ES (ikke TL!) er reint pisspreik. Slutt å pisse på spellera i klubben!

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9364

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Håper han resignerer siden Kippe mest sannsynligvis gir seg etter årets sesong.
                        Merkverdig tidspunkt å gi opp på.

                        Statistikken juger ei, forleng med mannen!

                        Kommentar

                        • Oldtimer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2011
                          • 316

                          #72
                          Gi opp? Menes det ikke å signere på nytt? Jeg leser det iallfall slik,særlig sett i forhold til resten av teksten

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4283

                            #73
                            resignere (fra latin 'oppheve', egentlig 'ta seglet av et brev'):
                            Finne seg i, gi opp, gi avkall på
                            Han resignerte til slutt

                            Re-signere, derimot *Pirk pirk*

                            Kommentar

                            • Oldtimer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2011
                              • 316

                              #74
                              Hva med sammenhengen? Antydes at Kippe slutter.,
                              så selv om det er feil skrevet, tror jeg meningen er å signere på nytt.
                              det kan jo forfatteren avgjøre?

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4283

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                                Hva med sammenhengen? Antydes at Kippe slutter.,
                                så selv om det er feil skrevet, tror jeg meningen er å signere på nytt.
                                det kan jo forfatteren avgjøre?
                                Tror vi alle skjønner hva MortenA mener. Bare litt harmløs harselas

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3315

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  resignere (fra latin 'oppheve', egentlig 'ta seglet av et brev'):
                                  Finne seg i, gi opp, gi avkall på
                                  Han resignerte til slutt

                                  Re-signere, derimot *Pirk pirk*
                                  Ingen skade skjedd. Trodde man ikke brukte bindestrek på norsk, men det begynner å bli noen år siden jeg forlot videregående. Ting forandrer seg.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4283

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av MortenA

                                    Ingen skade skjedd. Trodde man ikke brukte bindestrek på norsk, men det begynner å bli noen år siden jeg forlot videregående. Ting forandrer seg.
                                    Neida, den er nok strengt tatt ikke nødvendig i dette tilfellet jf. norske rettskrivingsregler, men kan være lur å ta med bare for å fjerne all tvil.

                                    Nå, tilbake til Stefan. Han bør starte mot Brann. Jeg er lei pisset til Amundsen (og for så vidt Kippe)

                                    Kommentar

                                    • Tjodleif
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2017
                                      • 848

                                      #78
                                      Så dere hvordan Anton spurtet hele langsiden fra oppvarming for å feire i klynga etter 3-2? Bekrefter sin lagånd igjen!

                                      Kommentar

                                      • brune stakkeland
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2012
                                        • 863

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                                        Så dere hvordan Anton spurtet hele langsiden fra oppvarming for å feire i klynga etter 3-2? Bekrefter sin lagånd igjen!
                                        Det var Gary Martin...

                                        Kommentar

                                        • Tjodleif
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2017
                                          • 848

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                                          Det var Gary Martin...
                                          Om det er tilfelle må jeg beklage! Martin må ha vokst den siste uken.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎