Jubileumshelgen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Jubileumshelgen




    Fredag
    Folkefest i telt på torget i samarbeid med Martins Pub.
    Det blir livemusikk med trubadurene Barmates, Jordbakke & Rannug som spiller sine egne LSK-låter og DJ avslutter kvelden. Musikk fra 18:00–24:00.


    Lørdag
    13:00 Lansering av Jubileumsboken
    LSKs 100-årsbok lanseres og signeres av forfatter og Tom Lund på Ark bokhandel på torget

    Offisielt 100 års-arrangement på Lillestrøm Kultursenter
    Programmet starter kl. 18.30 i Teatersalen og fortsetter utover kvelden både i Stjernesalen og i Connect. Se hele programmet og kjøp billetter her.

    Folkefest i telt på torget i samarbeid med Martins Pub.
    Det blir livemusikk med trubadurene Barmates, Jordbakke & Rannug som spiller sine egne LSK-låter og DJ avslutter kvelden. Musikk fra 18:00–24:00.


    Jubileumstransporter til Lillestrøm. Se oversikt her.


    Søndag
    Fra 11:30 barnearrangement før jubileumskampen
    Lillestrøm sportsklubb ønsker alle barn velkommen til egen fest før festen! Alle LSK-supportere skal få en fin oppladning til denne kampen, også barna! Her blir det ansiktsmaling med jubileumstema, fugladisco, drikke og noe å tygge på og besøk fra Kanari-Fansen som forteller litt om hva barna kan forvente seg på stadion. Kl. 13:40 går alle sammen til torget, der alle som er glad i LSK møtes for å gå i fuglatog bort til Åråsen. Toget vil deles slik at barna og ungdomsavdelingen i LSK går først, og voksne supportere går etter. Toget går fra torget kl. 14:00.

    Folkefest i telt på torget i samarbeid med Martins Pub.
    Kl. 11:30, 100 års-quiz av Morten Stokstad + gjester i form av spillere og historiske personer knyttet til klubben og miljøet. Barmates spiller Fuglalåter.

    14:00 – 14:30 Tidenes fuglatog
    ALLE som skal på Åråsen denne dagen går fra Lillestrøm torg til Åråsen i tidenes største fuglatog. Toget går fra torget kl. 14:00. Barn, familier og LSK Ungdomsavdelingen går først i toget før voksne og Kanari-Fansen følger bak.

    15:30 Jubileumskampen: Lillestrøm – Sandefjord
    Denne må alle få med seg! Kjøp billetter her.
    I have this condition.
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    #2
    Åpent supportermøte om mobilisering til LSKs 100-års jubileum
    Kanari-fansen inviterer til et åpent møte hvor vi snakker om hvordan vi kan mobilisere mest mulig til LSKs jubileum med fokus på kampen 2. april. Alle med hjerte for klubben er inviterte!
    Mandag 27. mars kl. 20:00 på Martin's
    I have this condition.

    Kommentar

    • Rp88
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2009
      • 222

      #3
      kan dere ta opp møtet på podcast? Jeg får ikke kommet på møtet.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5096

        #4
        To offisielle jubileumslåter fra LSK

        https://www.mynewsdesk.com/no/draban...ra-lsk-1882086

        Lillestrøm Sportsklubb fyller 100 år og i den forbindelse slippes to splitter nye jubileumslåter.

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          #5
          Jon Niklas Rønning er så jævlig bra. I tillegg til at han er fugla-mann.

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #6
            Jeg har ikke peil på Rønning i kveld, men stor stemning i teltet. Fyrverkeriet rakk vi ikke å se noenting av, selv om vi var utendørs.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Funchaloe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2011
              • 511

              #7
              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Jeg har ikke peil på Rønning i kveld, men stor stemning i teltet. Fyrverkeriet rakk vi ikke å se noenting av, selv om vi var utendørs.
              Konge i ølteltet, og MachoMorten sang I Will Survive - som lovet - karaokestyle i teltet. Fantastisk. Så og si hele tribunemiljøet samlet i kveld. Ekstremt bra kveld, KUDOS til styret og relevante samarbeidspartnere for å ha fikset dette øltetltet. Hadde "jubileumshowet" vært den eneste feiringen hadde det vært triste greier. Tribunemiljøet er samlet, tribunemiljøet går i samme retning: det har aldri vært bedre - GLEDER MEG til sesongen som kommer. Mangler bare at fugla følger opp på banen!
              Last edited by Funchaloe; 02.04.2017, 02:43.
              Custodes
              Contra o futebol moderno!

              Kommentar

              • Oldtimer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2011
                • 316

                #8
                Opprinnelig skrevet av Funchaloe

                Konge i ølteltet, og MachoMorten sang I Will Survive - som lovet - karaokestyle i teltet. Fantastisk. Så og si hele tribunemiljøet samlet i kveld. Ekstremt bra kveld, KUDOS til styret og relevante samarbeidspartnere for å ha fikset dette øltetltet. Hadde "jubileumshowet" vært den eneste feiringen hadde det vært triste greier. Tribunemiljøet er samlet, tribunemiljøet går i samme retning: det har aldri vært bedre - GLEDER MEG til sesongen som kommer. Mangler bare at fugla følger opp på banen!
                Vil det da si at "jubileumshowet" var dårlig? Har ikke RB+, så har ikke sett noen omtale

                Kommentar

                • Funchaloe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2011
                  • 511

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Oldtimer

                  Vil det da si at "jubileumshowet" var dårlig? Har ikke RB+, så har ikke sett noen omtale
                  No clue, billettene var for dyre til at det var aktuelt for meg (og sikkert mange andre). Hadde kunne betalt for en bortetur med den prisen.
                  Custodes
                  Contra o futebol moderno!

                  Kommentar

                  • junior
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 492

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Oldtimer

                    Vil det da si at "jubileumshowet" var dårlig? Har ikke RB+, så har ikke sett noen omtale
                    Personlig synes jeg jubileumshowet var veldig bra!


                    ------- Forza Fugla! -------

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      #11
                      Det meste er som normalt: Få eller ingen kan mobilisere slik som Lillestrøm Sports Klubb. Et par ganger i året er det folkefest uten like både på og utenfor banen. På selve kampen spiller vi begredelig - slik som i dag- og vinner "aldri". Men så klarte vi faktisk å vende en svak kamp, til en fantastisk seier. Det er jammen ikke normalt. Kan vi håpe på en ny tendens?
                      Last edited by vermu; 02.04.2017, 19:20.

                      Kommentar

                      • gorken
                        Administrator
                        • May 2006
                        • 1483

                        #12
                        Tror for all del opplegget på kultursenteret var bra. Men viktig at vi fikk til forskjellige typer jubileumsfeiring for forskjellige typer folk. Fantastisk moro i teltet på lørdag!
                        I have this condition.

                        Kommentar

                        • gorken
                          Administrator
                          • May 2006
                          • 1483

                          #13
                          Film fra jubileet: https://youtu.be/L8uX6wOa1hk
                          Liker du det du ser? Støtt FuglaTifo med noen kroner på Vipps til nr. 1992 eller via kontonummer: 1286.48.69740.
                          I have this condition.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎