Møt opp på mobiliseringsmøtet til kanarifansen mandag 27. 3 kl 2000 på martins !!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arild Myklebust
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 43

    Møt opp på mobiliseringsmøtet til kanarifansen mandag 27. 3 kl 2000 på martins !!!

    Jeg oppfordrer alle som har mulighet til å ta turen til infomøtet på Martins mandag 27. 3 kl 2000. Her skal det tydeligvis diskuteres mobilisering og tribuneopplegg til 2. april. Glimrende. Jeg og flere fra 100 % KFL stiller selvsagt for å hjelpe. Ta turen du også !!!



  • Arild Myklebust
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 43

    #2
    MER OM MOBILISERING : Det jeg kjenner mest til er mobliseringa fra de lokale gjengene innad i KFL, og der er trøkket på topp.

    JUBILEUMSTRANSPORT : Dette er et samarbeid mellom diverse lokale grupper i KFL og Junioraksjonen. Vi har dette året greid å få til 4 eller fem transporter ,og det er faen meg ny rekord. Herlig !!! Transportene er :

    1. Fra diverse steder på Romerike om morran. Vi kjører Gjerdrum, Korset,Kjeller, Lillestrøm, Rælingen og Lørenskog før Oslo. Så bærer det inn til Operataket i Oslo for et lite førvorspiel. Her blir det medbragt mat og drikke, jubileumsbilder og mye vakre mennesker. Ryktes om at Ronnie Hallen m.fl stiller i svart dress. Tar så turen gjennom Oslo og Lørenskog før Lillestrøm. Mye folk klare, allerede mellom 40 og 50 stykker.

    2. Fra Eidsvoll verk om morran. Vi kjører Eidsvoll, Ullensaker, Nes, Sørum og Fet før Lillestrøm. Mellom 20 og 30 klare

    3. Fra Hobøl i Østfold om morran. Vi kjører diverse steder i Østfold, Aurskog Høland og Fet. En knallfull minibuss klar. 16 mann, kun en plass ledig

    4. Fra Hadeland om morran. Vi kjører nedover Hadeland og Nittedal før Lillestrøm. Ser ut til at vi greier en transport her og.

    5. Fra OKS kanaris i 14 tida. Disse har en egen mobilisering til RB-tribunen. En bra gjeng som faktisk synger når dem er på kamp.
    Alle disse transportene vil være i Lillestrøm tidlig for å kjøre i gang trøkket. Etter kampen drar de fleste hjem igjen litt etter kl 1800. Kontakt Egil Ferrari Andresen på tlf 93 000 264 hvis du vil være med på noen av transportene. Det blir for mye kludder å sette opp alle avgangstidene og prisene her.

    I tillegg til dette har vi pusha diverse gjenger. Dette kan være :

    - Forsangefeltet
    - Diverse andre kompisgjenger
    - Junioraksjonen
    - Grupper ala bymisjonen, innføringsklasser, asylsøkere, skoler etc

    De tre tinga man pusher på her er :
    1. Komme i teltet TIDLIG på søndagen, gjerne kl 1100
    2. Få flest mulig til å gå Fuglatoget kl 1415 søndag 2.4( eller er det 1400 ? )
    3. Få flest mulig til å værra punsje på feltet søndag 2.4. Å pushe på tidlig oppmøte er smør på bacon denne gangen, siden vi går samla i toget,

    Selvsagt håper vi mange også møter opp i teltet fredag og lørdag, men det er selve kampdagen som er viktigst.

    Den største klisjeen som fins er at det er lett å mobilisere til storkamper. PISSPREIK !!! Det å få mange på fotballkamp i Norge er knallhard jobbing 24/7, noe som mange norske fotballklubber har neglisjert på det groveste siste 8 til 10 år. Trua på at noen videoer, flotte plakater og sosiale medier-info er nok har spilt FALLITT. Man MÅ ha med personlig innsats på alle plan for å lykkes. Greia hvis du vil ha sukess er at man begynner TIDLIG med å pushe folk, som igjen drar med seg andre. Helt klart at man må ha en miks av jungeltelegafen, sosiale medier, media ala r. blad, plakater etc. Men glemmer man det personlige initiativet er man nødt å mislykkes. Og det som også er viktig, helt essensielt faktisk, er å få med NYE grupper på kamp. Oss nye og gamle fuglatravere er en herlig gjeng, men vi er ikke mange nok. Å se at LSK jobber mye bedre enn på lenge mot naboklubber for å få dem på kamp gleder meg. I tillegg fikk vi vel alle en stor vekker i fjor høst, da vi så nedrykket i trynet. Trur jeg aldri har sett mer gira folk enn da. Men sånne hypeperioder går over, og da må man være klar. Den berømte og beryktede LO-leder Jan Davidsen sa en gang at " Fagforbundet er en KAMPORGANISASJON " og den skulle den alltid være. Jævlig bra sagt.Alltid la mobiliseringa stilne. En fanklubb uten mobilisering er en tom kasse spør du meg. Men jeg og mange med meg trur dette blir en positiv sesong for LSK. At den også blir dette for KFL er helt sikkert, hvis ikke må laget revne noe jævlig
    Faen så jeg gleder meg til å stå i NORGES BESTE FORSANGERFELT på Felt B på Kanarifeltet 2. april. Håper og tror at LSK-fans i alle valører, på alle andre tribunedeler også er det.

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎