Kamptråd Molde - LSK Onsdag 5 april kl.19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1468

    Kamptråd Molde - LSK Onsdag 5 april kl.19.00

    (Heller en enkel kamptråd-start enn ingen kamptråd )
    Ny kamp kun få dager etter bursdagsseieren..
    Nå venter nok en annen kvalitet enn forrige motstander, i alle fall har kapteinen kvaliteter.
    Bortekamp med Arne-forball kan gi håp om ett eller flere poeng!
    Hvilken lagoppstilling kan vi forvente? Hjalp Origi sin ekstra trening søndag? Blir det Skoda fra start?
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #2
    -------------------Origi---------------------
    Aleks----Marius----Kippe----Mikalsen
    Erling-Matthew-Krogstad-Haakenstad
    --------------Skoda-Udoji------------------

    - Inn med Kippe i midten. Driter i alderen. Han og Marius er fortsatt det beste stopperparet vi har.
    - Simen ut på venstre back. Defensivt tryggere valg en Haakenstad. Vi behøver en venstrefot på backen. Mer innlegg og trykk i boksen.
    - Rafn ut, mens Haakenstad flyttes opp. Det blir mye løping og lange distanser i denne kampen. Både Haakenstad og Erling kommer til å få den plassen de behøver for å utfordre. Begge er også habile kontringsspillere, noe som blir viktig her.
    - Matthew og Krogstad i midten er egentlig ikke oppe for diskusjon, så lenge Bonke er skada.
    - Skoda og Udoji gjorde en betydelig bedre figur mot SF enn de to spissene som starta. Udoji var frisk i sitt innhopp og tar for seg i dueller og hodespillet. Skoda ser ut som en målgjører. Var på rett sted flere ganger mot SF. Scora, kom seg til en fin sjanse der han brant til på volley, og var også delaktig i vinnermålet. Bør også være høyst kapabel som oppspillspunkt. Tror Skoda og Udo kan bidra til bra trøkk i boksen til Molde.
    -Sist men ikke minst. Jeg tror ikke det vil overraske noen om vi får langt flere sjanser i mot i denne kampen. Vår nye portugiser gjorde seg ikke bort mot SF, men jeg har en følelse av at Arnold hadde fista ut headinga til Kastrati. Uten å ha sett veldig mye av Fernandes tror jeg fortsatt at Arnold er en bedre shotstopper. Fernandes imponerte heller ingen med utsparkene på søndag. Derfor Arnold i goalen her. Tror dog Fernandes kan være et bedre valg i kamper der motstander fokuserer på dødballer, da han er større og kan ta for seg i feltet.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3338

      #3
      Helt enig i laget til andersmm, men jeg sliter med å se Arne bytter ut begge spissene. Tipper Malec og Udo fra start.

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1468

        #4
        Et dilemma er om man kan trenge Malec til å kommunisere med Skoda.. men jeg vil egentlig ha Skoda istedet for Malec..

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1468

          #5
          i flg Rb+ tror man:
          Fernandes
          Melgalvis - Amundsen - Mikalsen - Haakenstad
          Knudtzon - Mathew - Krogstad - Rafn
          Malec - Udoji

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            Opprinnelig skrevet av Tvilling
            i flg Rb+ tror man:
            Fernandes
            Melgalvis - Amundsen - Mikalsen - Haakenstad
            Knudtzon - Mathew - Krogstad - Rafn
            Malec - Udoji
            Litt bekymra over den forsvarsfireren. Hadde gjerne sett Kippe inn i midten i denne kampen. Tror vi kan forvente oss en hel del mer press enn mot SF, og Kippe kunne ha bidratt med livsnødvendig ro og struktur i bakerste ledd. Også litt usikker på hvorvidt Rafn er det beste valget i en kamp der vi er helt avhengig av effektivt kontringsspill. Tror Haakenstad er bedre på det området. Med både Malec og Udo (og etter hvert Skoda) i boksen er det også litt merkelig å ikke ha et eneste venstrebein som kan slå innlegg fra venstre side.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Opprinnelig skrevet av andersmm

              Litt bekymra over den forsvarsfireren. Hadde gjerne sett Kippe inn i midten i denne kampen..
              Tror du Frode spiller en hel kamp nå? Jeg tror han kommer inn og helst litt før denne gangen.

              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Hjemmebakern
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Apr 2007
                • 17

                #8
                Nettavisen plukker Molde (kanskje ikke så overraskende) til å vinne, http://www.nettavisen.no/sportspill/...423329554.html

                Forsåvidt grei analyse. vi uten Bonke og på kunstgress. Molde med BBS I form og på hjemmebane

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tvilling
                  Et dilemma er om man kan trenge Malec til å kommunisere med Skoda.. men jeg vil egentlig ha Skoda istedet for Malec..
                  Ser ut som Skoda har skjønt hva han skal gjøre, dersom det er nødvendig med ytterligere kommunikasjon har vel A.E. et tydelig og kulturuavhengig kroppspråk.

                  Kommentar

                  • Roll75
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 834

                    #10
                    Vanskelig kamp som jeg ikke har all verden av forventninger til. Når det er sagt så er det klart at vi kan overraske her. Tror mange moldensere har 3 poeng bokført her allerede.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3338

                      #11
                      Litt oddssnacks til kampen (Coolbet):

                      HUB: 1.62 - 4.25 - 5.75

                      O/U 2.5 mål: 1.70 - 2.12

                      LSK scorer: 1.52

                      Knudtzon og Ajeti står til 5.25 for scoring, Malec til 5.75.

                      BBS står forøvrig til 2.60.

                      Kommentar

                      • Tjodleif
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2017
                        • 854

                        #12
                        Er veldig spent på hvordan laget ser ut mot lag som Molde. Tar skjegget om det blir 3 poeng i dag!

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          #13
                          Forumets tidligere Tullebukk (nå alles) sier at det ryktes at Origi er vraket fra dagens tropp.

                          Dette lyder ikke bra i mine ører i det hele tatt.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • armykanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2009
                            • 737

                            #14
                            FAEN ass, da blir det unødvendig murring!

                            Kommentar

                            • tilt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2007
                              • 813

                              #15
                              " Forumets tidligere Tullebukk (nå alles) sier at det ryktes at Origi er vraket fra dagens tropp. Dette lyder ikke bra i mine ører i det hele tatt. "


                              Nedtur. Men ingen ny problemstilling dette. Å ha to rutinerte keepere som ser på seg selv som nr 1. ender veldig ofte med sånne situasjoner i alle klubber.
                              Men jævla tidlig i sesongen å begynne å lage fuzz da.

                              Utbytte fra kampen i dag er ren bonus, og forventer ingenting men jeg tenker at:

                              a) Dette er et gunstig tidspunkt å møte Molde på som egentlig liker å kontre selv men blir nødt til å styre spillet hjemme uten at ting har fått " satt" seg. Her kan vi overraske.
                              b) Vår spillestil er egentlig bedre rustet for bortebane der vi ikke har noe ansvar for å underholde.
                              c) Seieren i åpninga tar bort litt press fra laget
                              d) Tror dessverre ikke AE gjør noen endringer i det hele tatt og tipper helt likt lag som starta mot SF. Ville gjerne sett både Uduji og skoda fra start, samt Simen på kant eller back og Kjeppen inn i midten.


                              Får dessverre ikke sett mer enn 20 minutter av kampen for sitter på fly fra Bodø fra 1920 : (

                              livet er en gamp for de som ikke kan si k
                              https://twitter.com/#!/KjetiI

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5914

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Forumets tidligere Tullebukk (nå alles) sier at det ryktes at Origi er vraket fra dagens tropp.

                                Dette lyder ikke bra i mine ører i det hele tatt.
                                Og så tar han en kontra og sier at det er en plutselig skade, ikke vraking. Vel, vi finner det vel ut ganske snart.
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • tilt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2007
                                  • 813

                                  #17
                                  VG melder: Molde: Linde - Remmer, Gregersen, Gabrielsen, O. M. Rindarøy - Strand, Sarr, Hussain, S. Svendsen - Sigurdarson, Karlsson.
                                  Lillestrøm: Fernandes - Melgalvis, Amundsen, Mikalsen, Haakenstad - Knudtzon, Mathew, Krogstad, Rafn - Malec, Udoji.

                                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                                  Kommentar

                                  • Kvalen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 327

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Forumets tidligere Tullebukk (nå alles) sier at det ryktes at Origi er vraket fra dagens tropp.

                                    Dette lyder ikke bra i mine ører i det hele tatt.
                                    Hvor skriver han det?
                                    "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                                    - Ivar Hoff

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1468

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av tilt
                                      VG melder: Molde: Linde - Remmer, Gregersen, Gabrielsen, O. M. Rindarøy - Strand, Sarr, Hussain, S. Svendsen - Sigurdarson, Karlsson.
                                      Lillestrøm: Fernandes - Melgalvis, Amundsen, Mikalsen, Haakenstad - Knudtzon, Mathew, Krogstad, Rafn - Malec, Udoji.
                                      LSK benk: Ødegaard, Ajeti, Kippe, Brenden, Antonijevic og Skoda.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Kvalen

                                        Hvor skriver han det?
                                        Hos bøflene.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎