Ifeanyi Mathew

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2281

    #21
    Highly rated former Kano Pillars midfielder Ifeanyi Matthew is closely being watched by Belgium super powerhouse Club Brugge, owngoalnigeria.com can

    Kommentar

    • Funchaloe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2011
      • 511

      #22
      Jeg tror ikke han selges i sommer, med mindre vi får et bud som er for godt til å avslå, og i denne sammenhengen er eksempelvis 15 millioner kroner ikke for godt til å avslå. Tipper vi må opp i 25-30 millioner kroner for å selge ham i sommer.
      Custodes
      Contra o futebol moderno!

      Kommentar

      • 14
        Medlem
        Møteplager
        • May 2005
        • 91

        #23
        Opprinnelig skrevet av Funchaloe

        Jeg tror ikke han selges i sommer, med mindre vi får et bud som er for godt til å avslå, og i denne sammenhengen er eksempelvis 15 millioner kroner ikke for godt til å avslå. Tipper vi må opp i 25-30 millioner kroner for å selge ham i sommer.
        Dette sier vi her på forumet hver gang noen begynner å bli for gode. Enden på visa blir sikkert at han selges for 8 mill eller noe, denne gangen også...

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1445

          #24
          Opprinnelig skrevet av 14

          Dette sier vi her på forumet hver gang noen begynner å bli for gode. Enden på visa blir sikkert at han selges for 8 mill eller noe, denne gangen også...
          Forskjellen denne gangen er at han har lenge igjen av kontrakten sin. Det betyr at vi ikke må selge han i sommer for å få penger for han, som dessverre har vært problemet før.
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1462

            #25
            Rb skriver at Matthew kan bli solgt fort fra Åråsen..
            Jeg skjønner at han logisk sett er «nestemann ut».. men jeg håper Simon og styret har is i magen!
            Vi trenger sårt å beholde han utover høsten, og han blir ikke dårligere..
            Så i neste vindu eller til sommeren, men ikke nå..

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #26
              Opprinnelig skrevet av Tvilling
              Rb skriver at Matthew kan bli solgt fort fra Åråsen..
              Jeg skjønner at han logisk sett er «nestemann ut».. men jeg håper Simon og styret har is i magen!
              Vi trenger sårt å beholde han utover høsten, og han blir ikke dårligere..
              Så i neste vindu eller til sommeren, men ikke nå..
              Planen er vel et salg neste sommer. Mulig vi får et tilbud i vinter, men det er vel i sommervinduet de store investeringene gjøres. Virker jo som vi har kontroll på finansiere for en gangs skyld, og da bør vi selv forsøke å styre tidspunktet for salg.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9365

                #27
                Han trenger å være ace første halvdel av neste sesong skal det bli ordentlig gryn ja.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4284

                  #28
                  Fikk blomster av Eurosports utsendte i Haugesund. Kåret til månedens spiller i ES. Gratulerer og vel fortjent!

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #29
                    Når var det sist vi hadde månedens spiller i eliten? Når var det sist vi hadde den stabile kvaliteten? Må vel være Björn? Er det ingen andre som er fortvilet over hvor lite han får sette sitt merke på den fotballen vi spiller? Vi har overhode ingen plan for å spille vår sentrale midtbane god, de skal bare løpe og være ballvinnere. Vi har rett og slett ikke ballen i laget lenge nok til at Matthew kan vende spillet og f.eks.sette opp spillere som Haakenstad langs kanten. Vi har ingen variasjon overhode i vårt eget spill. Åssen kan dette være godt nok for folk? Vi ser oss fornøyd med å spille statister i hver bidige kamp når vi i realiteten har kvaliteter i laget vi ikke bruker. Enten av redsel, eller rett og slett mangel på kompetanse. Jeg etterlyser ikke 70% ballinnehav, jeg etterlyser det minste tegn på variasjon i måten vi fremstår på.

                    Fortsetter dette kan vi bare drømme om noen som helst sum for Matthew når han går videre. Og slik har det nå også vært en stund, spillere som går før de har nådd det punktet som hadde gitt oss en sum vi virkelig kunne være fornøyd med. Og det har sine åpenbare grunner.
                    Last edited by GIFKanari; 01.10.2017, 19:29.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4284

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Når var det sist vi hadde månedens spiller i eliten? Når var det sist vi hadde den stabile kvaliteten? Må vel være Björn? Er det ingen andre som er fortvilet over hvor lite han får sette sitt merke på den fotballen vi spiller? Vi har overhode ingen plan for å spille vår sentrale midtbane god, de skal bare løpe og være ballvinnere. Vi har rett og slett ikke ballen i laget lenge nok til at Matthew kan vende spillet og f.eks.sette opp spillere som Haakenstad langs kanten. Vi har ingen variasjon overhode i vårt eget spill. Åssen kan dette være godt nok for folk? Vi ser oss fornøyd med å spille statister i hver bidige kamp når vi i realiteten har kvaliteter i laget vi ikke bruker. Enten av redsel, eller rett og slett mangel på kompetanse. Jeg etterlyser ikke 70% ballinnehav, jeg etterlyser det minste tegn på variasjon i måten vi fremstår på.

                      Fortsetter dette kan vi bare drømme om noen som helst sum for Matthew når han går videre. Og slik har det nå også vært en stund, spillere som går før de har nådd det punktet som hadde gitt oss en sum vi virkelig kunne være fornøyd med. Og det har sine åpenbare grunner.
                      Han fikk vendt seg skikkelig én gang i dag, riktignok etter å selv ha kranglet og trikset ballen med seg forbi et par TIL-spillere. Da ble det en nydelig hockeyassist. Enig i at man er nødt til å involvere ham mer.

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2857

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Når var det sist vi hadde månedens spiller i eliten?
                        I september (august).

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9365

                          #32
                          Varsellampene buzza litt når RB helt utifra det blå (og prestasjoner) hadde en eller anna overskrift om ønske om større liga.

                          Og lampene blei til flomlys i går.

                          ​​​​​​Utifra det inntrykket man har hatt av fyren, må han nesten ha blitt påvirka av en agent eller et eller anna for detta er voldsomt brudd med "typen" Matthew man har "lært å kjenne".
                          ​​​​​​
                          Ser folk ønsker'n dit pepper'n gror. Det har vi ikke råd til. Økonomisk eller spillmessig/poengmessig.

                          Detta er en case jeg er glad jeg ikke har ansvaret for.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3141

                            #33
                            Ganske så klare Fred Friday vibber. Noen ok prestasjoner, tror de er Messi, skal til større liga, begynner å spille bare for seg selv og egen karriere, blir dårligere og dårligere.

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3320

                              #34
                              Du pisser ikke på egne supportere slik han gjorde i går. Unnskyldningen at han ikke så de andre er bare piss. Dette er en lagidrett.

                              Tribunen neste.

                              Kommentar

                              • TomLundby
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 616

                                #35
                                Det Matthew sier selv er greit nok. Han var sliten, brukte det lille han hadde igjen på å komme seg fri, fikk tunnelsyn og så ikke andre alternativer enn å gå for avslutning. Sånt skjer i fotball og er etter min mening ikke engang noe å tilgi. Irriterende der og da men skrives på kontoen for shit happens og glemmes før neste trening eller kamp.

                                Kommentar

                                • vermu
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2008
                                  • 1729

                                  #36
                                  At han ikke ser, er jo selvfølgelig tullprat og unnskyldninger. Men han har gjort en stor feil og ferdig med det. At vi skal benke vår beste spiller (som riktignok ikke har vært så god i år) pga dette er jo helt latterlig. Er det en spiller vi må ha på banen for å unngå nedrykk, er det Mathew.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av LS89
                                    Du pisser ikke på egne supportere slik han gjorde i går. Unnskyldningen at han ikke så de andre er bare piss. Dette er en lagidrett.

                                    Tribunen neste.
                                    Haha.. Og folk mener det er galt å kritisere trenerapparatet for gjentatte feil gang på gang når en spiller får høre dette etter en kamp, der han forøvrig er vår desidert beste spiller igjen og holder laget inne i kampen. Han avslutter altså alene med keeper fra litt skrått hold med feil bein etter noen veldig gode prestasjoner og driblinger i forkant. Ikke det merkeligste i verden at man mister litt av sidesynet i en slik situasjon i en kamp som koker og lever som den gjør i tillegg.

                                    Det er ingenting ved Matthew sine prestasjoner eller valg som tilsier at han setter seg noe høyere enn laget. Han er nok smertelig klar over at det beste han kan gjøre er å levere godt og bidra til at laget vinner kamper. Det hadde heller ikke på noen som helst måte svekket skrytevideoen hans om han hadde avsluttet dirbleshowet sitt med en ferdigscoret assist der, så det er jo helt urimelig å anta at han skal spille helten fordi han ønsker seg til en større klubb og liga da det er nettopp de valgene og vurderingene han gjør i de situasjonen som vinner han den kontrakten. At han ønsker seg bort er jo også naturlig all den tid han er vår desidert beste spiller og blant ligaens (kanskje den beste) midtbanespillere generelt. Noe gode speidere klarer å se selv om han blir dårlig utnyttet i LSK.

                                    Matthew gjorde et feilvalg og er nok klar over det selv, og ikke minst irritert over at han ikke gjorde det riktige valget. Både for seg selv og for laget.

                                    Flytt heller fokuset på han som styrer skuta og som ikke klarer å få det beste ut av en kvalitetsspiller som dette.

                                    Kommentar

                                    • dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

                                      #38
                                      Overvurdert
                                      spiller. Punktum

                                      Kommentar

                                      • TomLundby
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 616

                                        #39
                                        Interessant i se "På innsiden" der Maric og Haakenstad snakket lavt sammen om at Matthew bevisst valgte ikke å spille bedre plasserte Charles pga at Matthew ville bli solgt. Om ikke annet tyder det på mulig dårlig stemning i garderoben.

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av TomLundby
                                          Interessant i se "På innsiden" der Maric og Haakenstad snakket lavt sammen om at Matthew bevisst valgte ikke å spille bedre plasserte Charles pga at Matthew ville bli solgt. Om ikke annet tyder det på mulig dårlig stemning i garderoben.
                                          Tror ikke det tyder så mye annet enn at man var skuffet og oppgitte rett etter kampen. I dag ligger det jo et klipp ute der Haakenstad jo også sier at Matthew spilte en veldig god kamp frem til dette og at han hadde fortjent en scoring der. Hva Haakenstad og Maric mener i garederoben rett etter kampen med hete hoder betyr mindre enn hva de eventuelt mener om dette med kampen på avstand og etter at man har sett situasjonen flere ganger opp mot hva Matthew også leverer i resten av kampen. Arne Erlandsen sier jo også på spillermøtet etter kampen at Matthew gjør en kjempeprestasjon frem til han burde spilt ballen. Rett og slett bare et veldig dårlig valg, og sannsynligvis ikke noe mer enn det. Så kan man trøste seg med at det sannsynligvis ikke finnes en annen spiller i stallen som hadde kommet i den posisjonen med det utgangspunktet han hadde heller.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎