Landslagskanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChrisK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2013
    • 296

    Edh og MHC på U21.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3319

      Og Røsler! (Baccay også med)

      Kommentar

      • Aderyn
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Dec 2020
        • 133

        Rystende at Karlstrøm får sjansen på a-landslaget før Mads. Noen vil kanskje hevde at det å få spilletid på U21 er bedre enn benk for a-landslaget men tipper Mads hadde tatt A-landslaget om han hadde fått muligheten, som han har fortjent. Klart bedre enn Karlstrøm i fjor men han kommer med nå kun fordi han har signert for Molde.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2857

          Opprinnelig skrevet av Aderyn
          Rystende at Karlstrøm får sjansen på a-landslaget før Mads. Noen vil kanskje hevde at det å få spilletid på U21 er bedre enn benk for a-landslaget men tipper Mads hadde tatt A-landslaget om han hadde fått muligheten, som han har fortjent. Klart bedre enn Karlstrøm i fjor men han kommer med nå kun fordi han har signert for Molde.
          Greit at han ligger lavt på radaren. Mads' tid kommer raskt nok.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4284

            Opprinnelig skrevet av Aderyn
            Rystende at Karlstrøm får sjansen på a-landslaget før Mads. Noen vil kanskje hevde at det å få spilletid på U21 er bedre enn benk for a-landslaget men tipper Mads hadde tatt A-landslaget om han hadde fått muligheten, som han har fortjent. Klart bedre enn Karlstrøm i fjor men han kommer med nå kun fordi han har signert for Molde.
            Meget spesielt ja. Men Mads får nok sjansen senere. Han spiser keepere som Karlstrøm til frokost og vil fortsette å ta steg helt til han blir umulig å komme unna for Ståle

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av LS89
              (Baccay også med)
              Jeg gremmes! Hvorfor ble han ikke satsa på her?!

              MHC skal spille viktig kamp for u21. Viktigere det enn å sitte på benk og trene med a-landslaget som kun skal spille treningskamper.

              Kommentar

              • bema0806
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2011
                • 521

                Opprinnelig skrevet av HSft

                Jeg gremmes! Hvorfor ble han ikke satsa på her?!

                MHC skal spille viktig kamp for u21. Viktigere det enn å sitte på benk og trene med a-landslaget som kun skal spille treningskamper.
                Kan vel hende at Baccay hadde svært godt av et miljø øskifte

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Opprinnelig skrevet av bema0806

                  Kan vel hende at Baccay hadde svært godt av et miljø øskifte
                  Helt klart, siden han ikke ble satsa på her. Måtte til et miljø som ville satse på han. Tror ikke han har blitt en mye bedre spiller på denne måneden med pre season i Odd.

                  Kommentar

                  • Aderyn
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Dec 2020
                    • 133

                    Opprinnelig skrevet av HSft

                    Helt klart, siden han ikke ble satsa på her. Måtte til et miljø som ville satse på han. Tror ikke han har blitt en mye bedre spiller på denne måneden med pre season i Odd.
                    Ikke lett å få spilletid når Dragsnes holder et solid Eliteserienivå og aldri er skada. Men kan jo spørre oss om Baccay ikke burde fått sjansen den perioden i fjor når Dragsnes ble flyttet ned som stopper og Edh ble flyttet over på venstre for å ta plassen hans. Fikk jo ikke en eneste sjanse hos oss i fjor Baccay. Men sannsynlig at miljøskifte var trengt uansett.

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1324

                      Baccay fikk jo knapt (om noe?) med spilletid hele fjorårssesongen - ikke innhopp på slutten av kamper engang, så det virka på meg som om han var godt ute i kulda. Om det var fordi han var ikke var god nok eller om det var andre grunner veit jeg ikke.

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2001

                        Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                        Baccay fikk jo knapt (om noe?) med spilletid hele fjorårssesongen - ikke innhopp på slutten av kamper engang, så det virka på meg som om han var godt ute i kulda. Om det var fordi han var ikke var god nok eller om det var andre grunner veit jeg ikke.
                        Det vi har sett av Baccay i treningskamper for klubben de siste årene har i hvert fall ikke vært noe sterkt rop om spilletid. Talentet er der, men av og til bare stopper det opp. At han ikke ble satset på har naturligvis sammenheng med hva han presterte. Alternativet ville være at noen hadde en personlig agenda mot ham...

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2001

                          Opprinnelig skrevet av Aderyn

                          Ikke lett å få spilletid når Dragsnes holder et solid Eliteserienivå og aldri er skada. Men kan jo spørre oss om Baccay ikke burde fått sjansen den perioden i fjor når Dragsnes ble flyttet ned som stopper og Edh ble flyttet over på venstre for å ta plassen hans. Fikk jo ikke en eneste sjanse hos oss i fjor Baccay. Men sannsynlig at miljøskifte var trengt uansett.
                          Du mener ikke seriøst at fjorårets store gjennombrudd skulle sittet på benken i stedet?

                          Kommentar

                          • Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1324

                            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                            Det vi har sett av Baccay i treningskamper for klubben de siste årene har i hvert fall ikke vært noe sterkt rop om spilletid. Talentet er der, men av og til bare stopper det opp. At han ikke ble satset på har naturligvis sammenheng med hva han presterte. Alternativet ville være at noen hadde en personlig agenda mot ham...
                            nei, alternativet er at Baccay viste for dårlig innstilling til at Bakke ville satse på ham.

                            Kommentar

                            • bema0806
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2011
                              • 521

                              Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                              nei, alternativet er at Baccay viste for dårlig innstilling til at Bakke ville satse på ham.
                              Tror også at mye av piffen gikk ut av Baccay da overgangen til Chelsea ikke ble en realitet

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1206

                                Baccay fikk tilbud om forlengelse, men valgte å takke nei.

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2001

                                  Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                  nei, alternativet er at Baccay viste for dårlig innstilling til at Bakke ville satse på ham.
                                  Ingen motsetning mellom dette og det jeg sa. Innstillingen reflekterer prestasjoner og motsatt.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                    Baccay fikk tilbud om forlengelse, men valgte å takke nei.
                                    Klubben satsa jo ikke på han, fikk ikke kamper når vi var i OBOS og ingen innhopp i fjor. Så da ville det vært veldig merkelig å signere for LSK og fortsette å få 0 spilletid og havne utenfor u-landslag, istedenfor å dra til Odd, spille fast og komme tilbake på u-landslag.

                                    Kommentar

                                    • OptimistFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 462

                                      Han hverken imponerte eller fikk fast plass på lån i FFK i 2. div i 2020 selv om han spilte en del.
                                      I 2021 var han på et kort lån hos KIL også det i 2. div uten å få spille mye før han returnerte.
                                      Tenker det er helt greit at han ikke spilte for oss. Må være god nok, ikke bare ung.
                                      Godt mulig det løsner i Odd, men det gjorde det ikke i LSK, FFK, KIL eller på prøvespill i Chelsea. Da får det være greit med et miljøskifte. Vi kan ikke la han spille om det koster mange poeng når vi skal være en topp 5-klubb.
                                      De som tar steget har jo fått muligheten, eksemplifisert med Hedenstad, Edh, Ranger, Knudsen.

                                      Kommentar

                                      • Aderyn
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Dec 2020
                                        • 133

                                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                        Du mener ikke seriøst at fjorårets store gjennombrudd skulle sittet på benken i stedet?
                                        Mener du Edh? Nei han skulle selvfølgelig ikke settes på benken. Tenkte mer at det hadde vært et alternativ å beholde Edh i sin naturlige posisjon som høyre midt/vingback istedenfor å flytte han over på venstre så Ranger kunne spille, under de få kampene hvor Dragsnes ble flyttet ned som stopper. Man prioriterte altså Ranger + Edh på feil kant ovenfor Edh i riktig posisjon + Baccay på venstre. Jeg klager ikke på at Baccay forlot oss men han hadde nok i det minste fortjent en mulighet i 2-3 kamper når Dragsnes ble trekt ut av posisjon.

                                        Kommentar

                                        • Fugggel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2020
                                          • 487

                                          Opprinnelig skrevet av Aderyn

                                          Mener du Edh? Nei han skulle selvfølgelig ikke settes på benken. Tenkte mer at det hadde vært et alternativ å beholde Edh i sin naturlige posisjon som høyre midt/vingback istedenfor å flytte han over på venstre så Ranger kunne spille, under de få kampene hvor Dragsnes ble flyttet ned som stopper. Man prioriterte altså Ranger + Edh på feil kant ovenfor Edh i riktig posisjon + Baccay på venstre. Jeg klager ikke på at Baccay forlot oss men han hadde nok i det minste fortjent en mulighet i 2-3 kamper når Dragsnes ble trekt ut av posisjon.
                                          Ingen fortjener noe som helst om man ikke presterer på trening. Det er vel ganske tydelig at Baccay ikke gjorde det. Utvilsomt et stort talent, men noen ganger så klaffer det ikke. Bra for begge parter sånn det ble.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎