Cupen 2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 845

    Opprinnelig skrevet av Steinhardt
    Hvordan er fordelingen i forhold til Europacup? Sarpsborg kvalifiserer seg vel i eliteserien.
    Tapende cupfinalist får ingen E-cup plass uansett. Dersom vinner av NM er kvalifisert til E-cup spill gjennom serien vil siste E-cup plass også komme fra serien.
    Morten

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Fy flate. Så utrolig deilig!!
      Gleder meg til telt, allsang, øl og dans.

      Antifotball, kun kælkeball, rykker heller ned enn å spille som LSK.... til alle dere med disse utsagnene: Fuck off!

      Finale - LSK jubileumsåret. Kippe - avslutte med stil. Kan bare ikke bli bedre. God helg alle gule venner.

      Kommentar

      • Tor Olav
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Aug 2016
        • 17

        Hvis Sarpsborg kommer topp 3, og vinner cupen, går Europacup-plassen til 4. plassen i serien

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1462

          Cupfinale 2017: 40 år siden første LSK-finale i "nyere" tid!
          (1977 1-0 mot BodøGlimt og tannbørsten :-D )

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            Sarpsborg har kommet med informasjon om billettsalget med datoer og prioriteringer på sine hjemmesider. De er tidlig ute ift billettsalg i slutten av oktober. Håper det kommer i god tid før for oss også, slik at jeg får ordnet med fri og dratt til Lillestrøm den dagen.
            Noen som vet noe mer enn det som allerede står på hjemmesiden? Sarpsborg var allerede dagen etter semien ute og sa at informasjonen ville være klar i dag.

            Kommentar

            • rælingen kanaris
              Kaptein Reketråler
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 1445

              Utifra hva jeg skjønner skal styret i kfl i møte med klubben om finalen denne uken, så regner med all info angående det er klar etter det møtet.
              Custodes
              I med og motgang

              Kommentar

              • gorken
                Administrator
                • May 2006
                • 1483


                Cupfinalebilletter

                Vi skal fylle VG-svingen på cupfinalen!

                Første runde med billettsalg skjer på Åråsen fredag 3. november kl. 16:00 – 21.00 og lørdag 4. november kl. 11:00 – 17:00. Pris: 450,- pr billett.

                Disse to dagene er det de prioriterte gruppene som får mulighet til å kjøpe cupfinalebilletter. Billetter som eventuelt er igjen etter det lukkede salget, vil bli lagt ut for åpent salg senere i november. Informasjon om det åpne salget kommer mandag 6. november.

                De prioriterte gruppene er som følger:
                • Sesongkortinnehavere 2017 – 1 billett pr. kort
                • Medlemmer av Lillestrøm SK – 1 billett
                  Har du familiemedlemskap har du rett til å kjøpe samme antall billetter som personer registret på medlemskapet.
                • Medlemmer av Kanarifansen – 1 billett
                • Spesialavtale kommunisert i forkant av kvartfinalen – 1 billett. De som kan fremvise billett fra både 4. runde og kvartfinalen kan få kjøpe 1 billett.

                Aktivt og betalt medlemskap innen 21. september 2017 gir garantert rett til billett. Medlemskap som er tegnet/betalt etter dette får prioritet i det åpne salget. Selv om du er medlem i flere leirer, har sesongkort eller har verv som utløser tilgang til billett(er) så har du kun tilgang til det nivået som utløser flest billetter.

                Ta med sesongkort og/eller medlemskort til salget. Har du flere sesongkort på samme navn, må innehaver kjøpe billetter samlet.

                Dersom du skal kjøpe for andre så må du ha med skriftlig fullmakt fra vedkommende.
                I have this condition.

                Kommentar

                • BigDunc
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Nov 2015
                  • 6

                  Er det noen som vet om cupfinalebillettene er plassnummererte? For isåfall må man vel møte opp sammen når man skal kjøpe.

                  Kommentar

                  • gorken
                    Administrator
                    • May 2006
                    • 1483

                    Opprinnelig skrevet av BigDunc
                    Er det noen som vet om cupfinalebillettene er plassnummererte? For isåfall må man vel møte opp sammen når man skal kjøpe.
                    VG nedre blir for stående, og dermed gjelder ikke plassnummerering her.
                    VG øvre blir for sittende, og her gjelder plassnummeret på billetten. Så skal man sitte sammen på øvre må billettene kjøpes sammen, ja.
                    Last edited by gorken; 18.10.2017, 19:22.
                    I have this condition.

                    Kommentar

                    • rælingen kanaris
                      Kaptein Reketråler
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 1445

                      Opprinnelig skrevet av gorken


                      VG øvre blir for stående (..) Så skal man sitte sammen på øvre (...).
                      hmmm...

                      Custodes
                      I med og motgang

                      Kommentar

                      • Tvilling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 1462

                        Opprinnelig skrevet av gorken

                        VG nedre blir for stående, og dermed gjelder ikke plassnummerering her.
                        VG øvre blir for stående, og her gjelder plassnummeret på billetten. Så skal man sitte sammen på øvre må billettene kjøpes sammen, ja.
                        Ja, må sitte pga helse. Men om man kjøper med noen andre slik du nevner.. og de foran står..?

                        Kommentar

                        • fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1206

                          Opprinnelig skrevet av gorken

                          VG nedre blir for stående, og dermed gjelder ikke plassnummerering her.
                          VG øvre blir for stående, og her gjelder plassnummeret på billetten.
                          Hva mener du nå?

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            Opprinnelig skrevet av fredpet76

                            Hva mener du nå?
                            Jeg tenker at det var en skriveleif og av VG øvre er sittetribune, men det får gorken svare for..
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • gorken
                              Administrator
                              • May 2006
                              • 1483

                              ALLE SKAL STÅ, ER DET SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ?

                              Javelda, VG øvre er for sittende. Der gjelder plassen på billetten.
                              I have this condition.

                              Kommentar

                              • Tvilling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 1462

                                vet at en jeg kjenner mottok mail fra NFF sin loddtrekning i dag kl. 15.00 presis med beskjed om billetter.
                                vet om en annen som ikke har fått mail, så da spørs det nok om de som har "vunnet" nå har fått beskjed..

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                  vet at en jeg kjenner mottok mail fra NFF sin loddtrekning i dag kl. 15.00 presis med beskjed om billetter.
                                  vet om en annen som ikke har fått mail, så da spørs det nok om de som har "vunnet" nå har fått beskjed..
                                  Jeg fikk mail kl.1500 i dag og fikk billetter. Deilig å allerede ha sikret seg billett uten å måtte reise til Lillestrøm på en dag jeg ellers ikke trenger det. Så da er det nok sånn at alle som fikk billetter fikk beskjed i dag. Dog må man ha bestilt og betalt billetter innen søndag, så regner med at flere trekkes da. Man kan kjøpe inntil 4 billetter pr. person som "vant" i dag, og alle gjør nok ikke det heller. Jeg søkte for å kanskje kunne unngå personlig oppmøte (som forøvrig er pinlig at man må i 2017 uten at det er LSK sin feil) for å kjøpe billett, samt at jeg da er sikret å sitte sammen med de jeg vil.

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    Da er jeg glad for at jeg ikke har dine billetter, Totti. Denne kampen skal jeg ikke sitte å se. (Ingen andre heller for den saks skyld ). Men flott at folk kommer seg på kamp
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • bema0806
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2011
                                      • 521

                                      Er det slik at om S08 tar cupen og en plassering i eliteserien som tilsier europacupspill så får vi den siden vi er i cupfinalen eller går den til høyeste plassering i eliteserien?

                                      Kommentar

                                      • Funchaloe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2011
                                        • 511

                                        Opprinnelig skrevet av bema0806
                                        Er det slik at om S08 tar cupen og en plassering i eliteserien som tilsier europacupspill så får vi den siden vi er i cupfinalen eller går den til høyeste plassering i eliteserien?
                                        Den går til Eliteserien. Andre plass i cupen får ingenting.
                                        Custodes
                                        Contra o futebol moderno!

                                        Kommentar

                                        • bema0806
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2011
                                          • 521

                                          Opprinnelig skrevet av Funchaloe

                                          Den går til Eliteserien. Andre plass i cupen får ingenting.
                                          Latterlig... da får vi bare vinne cupen da!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎