Kamptråd: Kristiansund - Lillestrøm, Lørdag 13. mai kl 18:00, Kristiansund Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    #61
    1-1 ingen krise. Men prestasjonsmessig er dette begredelig. Ferdighetsmessig er de fleste av spillerne for dårlig. Vi har er problem når Simen Rafn - som står bak 3 av våre 4 sjanser - er vår eneste farlige spiller offensivt. Det spiller ingen rolle hvem at våre 4 spisser vi setter på topp. De er rett og slett ikke gode nok.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #62
      Forstår ikke hva som går igjennom huet på Bonke i den situasjonen. Veldig lite å vinne i den situasjonen. Når han går inn så hardt så har han jo ingen sjanse til å få kontroll på ballen heller. Idiotisk.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1537

        #63
        Synd at Bonke virker mer interessert i å sitte på tribunen enn å spille kamper.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Spille fotball uten kvalitet og så klage på at vi mangler spillere som holder nivået. Er det sånn vi skal svelge et nedrykk også? Hva er intensjonen i det LSK driver med?

          Kommentar

          • armykanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2009
            • 736

            #65
            Uff, dette er bare trist. Vi skaper nok en gang flere sjanser, men det er faen aldri noe trøkk i avslutningsfasen. Altså, det skal ikke mer til en litt flyt foran kassa så er vi faktisk ikke så værst. Spillerene blir selvfølgelig preget av det her, men jeg tror det hadde gjort seg med litt selvtillit - Og det får man ikke etter en seier. Vi må føle på det å vinne 2 på rad så kommer det. Jeg er ikke bekymret før vi er i sommerpause, men vi er nødt til å trøkke inn i huet på spissene våres at de må spille med hjertet utenfor drakta. Så må Arild se litt mer på hva som kan endres i angrepsbevegelsene for at vi skal kunne komme enkelte frem i stede for å sikte på malec hele tiden som stusser helt i blinde. Ajeti virker også helt fraværende på å være beredt når malec stusser den videre, der er jo aldri noen der til å plukke opp ballen.

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #66
              Synes faktisk dette var et greit steg videre. Får vi med oss poeng og scorer et par i den neste kommer det til å bli en veldig annerledes juni. Kristiansund er ikke noen kasteball. De er bra defensivt og har et par ess i Bamba og Qaka, og vi var jevngode/best kampen gjennom. Uavgjort var et rettferdig resultat, og jeg synes både Haakenstad og Rafn fortjener kred. Haakenstad hadde en glipp, men bortsett fra det var han banens beste. Jeg tror vi har back i mange​ år der. Rafn blir bedre kamp for kamp, ogjeg tror det er noe å hente på at han og Erling bytter side.

              Det røde kortet er i verste fall gult, og selv om vi ikke vil få medhold bør den ankes. Han er klart på ball først, og da kan det ikke være rødt, uansett h or mange knotter. Jeg vet at det ikke er populært nå tildags, men jeg syntes det var en deilig og strålende takling.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9382

                #67
                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Det røde kortet er i verste fall gult, og selv om vi ikke vil få medhold bør den ankes. Han er klart på ball først, og da kan det ikke være rødt, uansett h or mange knotter. Jeg vet at det ikke er populært nå tildags, men jeg syntes det var en deilig og strålende takling.
                Dommerne har sagt at de skal slå ned på sånne taklinger i et par sesonger nå - selvfølgelig uten og gjøre det.

                Da varmer det nok "fotball-norge konspirerer mot LSK"-hjertene at dommeren selvfølgelig dømmer i dag.

                Uansett, greit rødt.

                Samma faen om han er på ball da han "utsetter motstander for fare".

                https://www.fotball.no/dommer/nyttig...gslinjer-2016/

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1537

                  #68
                  Fargen på kortet til Bonke var så riktig som det kan få blitt.

                  Kommentar

                  • forzafugla!
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2008
                    • 461

                    #69
                    Så ikke kampen idag, men noen som så noe fremgang? Eller er den sedvanlige stilen til Erlandsen hvor han tar null grep men bare håper ting skal blir bedre enn sist?

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3324

                      #70
                      Hvis vi sammenligner med kampen borte mot Molde var dette ca 500 steg tilbake. Så får du tolke resten selv.

                      Kommentar

                      • Joha
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 314

                        #71
                        Lillestrøm trenger en ny spiss som er en målgarantist resten er for dårlig

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                          Så ikke kampen idag, men noen som så noe fremgang? Eller er den sedvanlige stilen til Erlandsen hvor han tar null grep men bare håper ting skal blir bedre enn sist?
                          Tja, framgang spillemessig var det ikke mye av, men vi putta i hvert fall ett mål (på 4 sjanser) og tok ett poeng . Men det er ikke riktig at Erlandsen aldri tar grep. Da følger du ikke med.

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1467

                            #73
                            Ett poeng er at vi fikk 1 poeng, og kunne fått 3.
                            (ikke alle som har reist derfra med poeng, og det er jo et poeng)

                            Kommentar

                            • fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1214

                              #74
                              Tror gutta sitter med en ok følelse nå. Nok en match med spolerte muligheter, men 1 poeng hjem gir en bedre selvtillit enn før matchen. Sarp med kun èn seier på de siste fem, så 16 mai drar vi sammen med gutta i land vår andre hjemmeseier. Regner med at alle her inne møter opp!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9382

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                Ett poeng er at vi fikk 1 poeng, og kunne fått 3.
                                (ikke alle som har reist derfra med poeng, og det er jo et poeng)
                                Da vi slo Sandefjord satt jeg igjen med følelsen at "dette Sandefjord-laget blir ingen kasteball".

                                Etter kampen i går har jeg ingenting.

                                Kristiansund var ikke no spesielt, og det vakke vi heller.

                                Kommentar

                                • Klimtkongen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2014
                                  • 419

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Tror gutta sitter med en ok følelse nå. Nok en match med spolerte muligheter, men 1 poeng hjem gir en bedre selvtillit enn før matchen. Sarp med kun èn seier på de siste fem, så 16 mai drar vi sammen med gutta i land vår andre hjemmeseier. Regner med at alle her inne møter opp!
                                  Tipper Sarpsborg har sett seg ut oss også som en fin motstander å snu trenden mot.

                                  Vår ene seier på siste 7 er ikke noe mer fryktinngytende enn deres ene seier siste 5.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3150

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                    Så ikke kampen idag, men noen som så noe fremgang? Eller er den sedvanlige stilen til Erlandsen hvor han tar null grep men bare håper ting skal blir bedre enn sist?
                                    Vi var i dag (igjen) langt bedre enn det brorparten av ekspertene skal ha det til. Men Lillestrøm har en sementblokk rundt foten i form av manglende uttelling. Noe skyldes utvilsomt spisser som uten unntak ikke lukter mål. Noe skyldes totalt manglende samhandling på topp. Det virker ikke som om noen har den minste formening om hva lagkameratene skal foreta seg, og det hele virker basert på tilfeldigheter.

                                    Jeg har trodd, og tror fremdels, at vi kommer til å bedre uttellingen vår. Men vi må ta konsekvensen at vi ikke har noen naturlige målscorere og øve desto mer på offensiv samhandling, for der mangler vi mye.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎