Kamptråd: Lillestrøm - Sarpbsborg 08, tirsdag 16. mai kl 18:00, Åråsen Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tjodleif
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 854

    #61
    Gjelder bare å dra fryktløse til Lerkendal og gjøre som Tromsø gjorde i dag. Det er mulig. RBK har vært ganske skit, men har sjanseuttelling stikk motsatt av våres. Blir kun andre gangen jeg får sett LSK i år, siden jeg studerer i Trondheim! Får håpe tilstedeværelsen min snur trenden.

    Kommentar

    • Smiley
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Feb 2009
      • 26

      #62
      Jupp på tide klå bartene litt, og ingen grunn gi opp Jeg var der på seriefinalen for en god del ti talls år siden og har bare en gang etter det sett en seier, men jeg er like optimist som deg Tjodljeif

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3175

        #63
        Opprinnelig skrevet av ynnor
        Så Ajeti satt og tekstet med mobilen sin hele 2 omgang på tribunen. Ordentlig intr.i lagkameratene og kampen.
        Ekstremt skuffende, men er ikke overrasket, for å si det mildt.

        Ser mange er i harnisk over Malec, men har Ajeti vært noe bedre? Noen som synes det lukter mål av han?

        Kommentar

        • Smiley
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Feb 2009
          • 26

          #64
          Hei G-Man tror du det kanskje har noe å gjøre med Arne sin totale mangel på psykologiske evner for å få de nest beste til å prestere?

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #65
            Opprinnelig skrevet av G-Man

            Ekstremt skuffende, men er ikke overrasket, for å si det mildt.

            Ser mange er i harnisk over Malec, men har Ajeti vært noe bedre? Noen som synes det lukter mål av han?
            De har vært like elendige hele sesongen. To av flere som ikke holder Eliteserienivå. Det er derfor vi ligger nest sist.

            For å sitere meg selv fra 17.1 17:

            Opprinnelig skrevet av vermu

            Jeg tolker deg dithen at du ikke vil virke for skeptisk, men du er likevel bekymret??.

            Min mening er at per i dag er det store "hull" i laget og da spesielt mangel på nøkkelspillere og bærebjelker som kan heve en førsteellever. Melgalvis, Rafn, Haakenstad, Gran, Ajeti er rett og slett ikke nok kvalitet i forhold til å heve et lag som var nære nedrykk i fjor. Vi trenger en spiss som er et klart førstevalg (forhåpentligvis finner vi en afrikaner) og en midtbanegeneral som det viktigste. I tillegg er vi helt nødt til å ha en back-up på stopperplass.
            I ettertid kan jeg slenge på Malec, Krogstad, Skoda og Udo så viser det noen av våre siste signeringer og hvor vellykka de har vært.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3175

              #66
              Opprinnelig skrevet av Smiley
              Hei G-Man tror du det kanskje har noe å gjøre med Arne sin totale mangel på psykologiske evner for å få de nest beste til å prestere?
              Nei, jeg tror vel egentlig ikke det. Ajeti har fått flere sjanser til å prestere, uten å levere etter min mening (i likhet med flere). Da er det å demonstrere manglende interesse / innlevelse på denne måten ikke det klokeste (for å si det mildt).

              Dette er noe Arne må ta tak i om han skal opprettholde samhold i spillergruppa når det butter i mot.

              Vi løftet oss dessuten flere hakk når de to spissene vi startet med ble byttet ut, selv om ingen av de vi har prøvd foran har fremstått som naturlige målscorere eller har fungert spesielt godt sammen.

              Kommentar

              • Smiley
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Feb 2009
                • 26

                #67
                Jeg er overbevist om at Arne hadde vert perfekt for Barcelona, men han må skjerpe seg kraftig ellers så går dette i dass... Og jeg har tro på at han kan klare det men kun to runder til og da burde det være over. Dette er nok en feil og selv om alle mener motsatt så er Tom Norlid den som skal inn.

                Kommentar

                • Smiley
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Feb 2009
                  • 26

                  #68
                  G-Man Dette har nok ikke så mye med en spiller å gjøre dette har noe med hvordan Arne styrer en gruppe å gjøre. Det er derfor jeg skriver at Arne hadde vert perfekt for Barcelona Han eier ikke evner til å skape lagånd på lavere nivåer, og han er også en jævlig god trener. Så her kommer altså motsetningene han er god men spillerne han har er ikke like gode gode som han ønsker, vel dermed konflikt! Og det er dette vi ser i dag og i morgen. Husk på at vi som regel scorer i de siste minuttene og det er fordi Arne har gjort noe riktig, husk på det at Arne er av den gamle skolen, og jeg liker mye ved det jeg liker at vi ser ut som LSK igjen sånn halvveis fordi det er ikke mer enn det så lenge vi ikke vinner. Vel putt General Matttis der vi trenger han og alle må erkjenne at det ikke funker med Arne sin strategi så langt og problemet med den viser trener svakhet og det ser vi tydelig hver eneste helg. Han er en sta jævel, men selv om han er god må han nå gå i seg selv og skaffe strategisk kamphjelp for der strekker han ikke til.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3175

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Smiley
                    G-Man Dette har nok ikke så mye med en spiller å gjøre dette har noe med hvordan Arne styrer en gruppe å gjøre. Det er derfor jeg skriver at Arne hadde vert perfekt for Barcelona Han eier ikke evner til å skape lagånd på lavere nivåer, og han er også en jævlig god trener. Så her kommer altså motsetningene han er god men spillerne han har er ikke like gode gode som han ønsker, vel dermed konflikt! Og det er dette vi ser i dag og i morgen. Husk på at vi som regel scorer i de siste minuttene og det er fordi Arne har gjort noe riktig, husk på det at Arne er av den gamle skolen, og jeg liker mye ved det jeg liker at vi ser ut som LSK igjen sånn halvveis fordi det er ikke mer enn det så lenge vi ikke vinner. Vel putt General Matttis der vi trenger han og alle må erkjenne at det ikke funker med Arne sin strategi så langt og problemet med den viser trener svakhet og det ser vi tydelig hver eneste helg. Han er en sta jævel, men selv om han er god må han nå gå i seg selv og skaffe strategisk kamphjelp for der strekker han ikke til.
                    Jeg har ikke fulgt treningene under Erlandsen tett nok til å mene noe veldig sterkt om hvordan han styrer spillergruppa (men jeg har hatt og har meninger om disponeringen av laget) - og det kan hende du har helt rett. Uansett har det også mye med hvordan den enkelte spiller nærmer seg situasjonen. Vi har de siste årene hatt spillere, milevis bedre enn Ajeti som i tider har sittet mye på benk, men de har, uten unntak, vært engasjerte, oppmuntrende og delaktige. Å sitte likeglad og tekste under kamp er uansett totalt forkastelig, og etter min mening en søknad om å bli benket til neste kamp.

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2322

                      #70
                      Udo er jo også fullstendig ut av stand til å putte. Blåste 3 100%'ere. Særlig den siste der SKM til slutt for rota ballen i mål var ille.
                      Når det er sagt så synes jeg han blir bedre og bedre og bør starte. Han kan vel også ev brukes sentralt på midten bare for å prøve noe nytt
                      nå som panic button trykkes inn hvert øyeblikk

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5914

                        #71
                        Moderatormelding:

                        Nå er de mye hummer og kanari her. Mest hummer.
                        Dette er en kamptråd. Alt som ikke handler om den aktuelle kampen plasseres i riktig tråd og det er ikke denne.

                        Stray Cat
                        Moderator
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #72
                          Veldig usikker på hvordan man skal starte her. Rafn har kommet seg siste kampene, men mener fortsatt han ikke hører hjemme på venstrekant.
                          RBK tapte nettopp mot Tromsø, når sist tapte de 2 kamper på rad?

                          Blir ett helvete å møte, men kan være en perfekt kamp å benke Skoda og Malec. Jeg tror nøkkelen til å ta RBK er å presse de høyt og hardt, ikke ligge og vente på kontringer for da vil vi bli pressa så langt ned at Lord Bendtner kommer til å putte tosifra. Med ett par karer på topp som veit å bevege beina sine kan man faktisk det. Malec og Skoda er statiske som fy. Vil aldri rekke å komme opp i presset mot RBK.

                          Prøver meg på dette laget.

                          Origi
                          Melgalvis - Amundsen - Kippe - Haakenstad
                          Rafn - Matthew - Krogstad - SKM
                          Knudtzon - Udoji
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2908

                            #73
                            ...hva med en kamptråd..?

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                              ...hva med en kamptråd..?
                              Hva med å lage en?
                              Det er fortsatt ingen som er ansatt for å lage kamptråder her, selv om noen er flinke til å ta ansvar.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • Tvilling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 1468

                                #75
                                (Fjacob82 sitt innlegg kan kNskje flyttes som start påen kamåtrpd?)

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                  (Fjacob82 sitt innlegg kan kNskje flyttes som start påen kamåtrpd?)
                                  Nei.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎