Marco Tagbajumi (var spillertråd Marco Tagbajumi)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2864

    #41
    Tommel ned for den, Lillestrøm Kirke? Ja ja, deg om det.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3324

      #42
      Marco har en innsatsvilje som passer oss, men han sliter med effektiviteten. Med tanke på at vi allerede har Moses, Gary Martin og Erling under kontrakt, og rykter om at Udoji er med, så er det ikke plass, dessverre. Herlig type som dessverre må ofres.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2864

        #43
        Serbern og LillestrømKirke – gidder dere å forklare hvorfor dere tomler ned et innlegg som takker Marco Tagbajumi for innsatsen i klubben og ønsker ham lykke til videre?

        Kommentar

        • Oddis
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 2744

          #44
          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
          Serbern og LillestrømKirke – gidder dere å forklare hvorfor dere tomler ned et innlegg som takker Marco Tagbajumi for innsatsen i klubben og ønsker ham lykke til videre?
          Har antageligvis med hvordan han satte seg selv foran laget og stjal straffen i siste match på Åråsen. Selv vil jeg fortsatt ha en mann som gjør slik ut av klubben.
          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            #45
            Visste ikke at man måtte forklare tomlene sine her på forumet, men tydeligvis veldig viktig for deg....

            Min tommel ned gjelder det du har skrevet her.

            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
            Er litt trist over at han forsvinner. Liker fyren, og tror han ikke har fått ut potensialet sitt hos oss. Jeg er redd han havner i Stabæk eller noe sånt og blir toppskårer til neste år, det hadde vært typisk. Han er en langt mer talentfull fotballspiller enn Ohi, i mine øyne.
            1. er ikke trist for at han forsvinner
            2. liker ikke fyren
            3. han blir ALDRI toppscorer i Eliteserien
            4. han er 29 år gammel, og langt unna å være en talentfull fotballspiller

            Fornøyd?

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2281

              #46
              Reinere ord for penga er det vel ikke mulig å få

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #47
                Mesfins første bom. Og er litt engstelig agt det er et tegn på at han heller ikke er den lagbyggeren klubben trenger i en sportssjef. Han passet rett og slett ikke inn, hverken i formasjon eller relasjonsmessig, og da spesilet sammen med Erling. Synes folk er i overkant harde mot ham etter straffesituasjonen, han gjorde en feil, men samtidig synes jeg personlig at ethvert lag trenger typer som tør stå frem og ta ansvar. Her slo det imidlertid ikke heldig ut.

                Jeg husker klubben koblet seg til et moneyball-lignende prosjekt for en stund tilbake siden, lurer på om det fortsatt brukes. Var det dette man tok statistikken om Tag som en som kom til mange målsjanser ifra tro?

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4287

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Mesfins første bom. Og er litt engstelig agt det er et tegn på at han heller ikke er den lagbyggeren klubben trenger i en sportssjef. Han passet rett og slett ikke inn, hverken i formasjon eller relasjonsmessig, og da spesilet sammen med Erling. Synes folk er i overkant harde mot ham etter straffesituasjonen, han gjorde en feil, men samtidig synes jeg personlig at ethvert lag trenger typer som tør stå frem og ta ansvar. Her slo det imidlertid ikke heldig ut.

                  Jeg husker klubben koblet seg til et moneyball-lignende prosjekt for en stund tilbake siden, lurer på om det fortsatt brukes. Var det dette man tok statistikken om Tag som en som kom til mange målsjanser ifra tro?
                  Men herregud da. Et totalt risikofritt lån slår litt feil, så skal liksom kritikken mot Mesfin komme umiddelbart? Nei, Tag har ikke levert som vi hadde håpet, men han var faktisk en av våre viktigste bidragsytere til årets største suksess, nemlig cupen. Han senket Tromsø i åttendelsfinalen og sendte oss tilbake i føringen mot Stabæk i kvarten. Skal ikke kimse av det.

                  Jeg synes også dette pratet om at han forstyrrer harmonien i spillergruppa virker overdrevent og basert på rykter og antagelser. Fyren slår meg som en profesjonell type med hjertet på rett plass. Dette baserer jeg på intervjuer jeg har sett og generelt hvordan han oppfører seg på banen. At han stjal straffen var dumt, men hvor var f.eks. kaptein Kippe som bare lot dette "mytteriet" passere?

                  Jeg forstår bare ikke hvorfor man absolutt må så tvil om Mesfin bare måneder etter at han tiltrådt i jobben. Han har utvilsomt mange gode ideer og har en moderne måte å tenke fotball og forretninger på. Etter neste sesong kan man kanskje begynne å vurdere resultatene av arbeidet hans, men per nå er grunnlaget alt for snaut.

                  Når alt dette er sagt mener jeg vi kan finne bedre alternativer enn Tagbajumi innenfor våre rammer og derfor bør la ham gå. Takk for bidraget og lykke til videre.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                    Men herregud da. Et totalt risikofritt lån slår litt feil, så skal liksom kritikken mot Mesfin komme umiddelbart? Nei, Tag har ikke levert som vi hadde håpet, men han var faktisk en av våre viktigste bidragsytere til årets største suksess, nemlig cupen. Han senket Tromsø i åttendelsfinalen og sendte oss tilbake i føringen mot Stabæk i kvarten. Skal ikke kimse av det.

                    Jeg synes også dette pratet om at han forstyrrer harmonien i spillergruppa virker overdrevent og basert på rykter og antagelser. Fyren slår meg som en profesjonell type med hjertet på rett plass. Dette baserer jeg på intervjuer jeg har sett og generelt hvordan han oppfører seg på banen. At han stjal straffen var dumt, men hvor var f.eks. kaptein Kippe som bare lot dette "mytteriet" passere?

                    Jeg forstår bare ikke hvorfor man absolutt må så tvil om Mesfin bare måneder etter at han tiltrådt i jobben. Han har utvilsomt mange gode ideer og har en moderne måte å tenke fotball og forretninger på. Etter neste sesong kan man kanskje begynne å vurdere resultatene av arbeidet hans, men per nå er grunnlaget alt for snaut.

                    Når alt dette er sagt mener jeg vi kan finne bedre alternativer enn Tagbajumi innenfor våre rammer og derfor bør la ham gå. Takk for bidraget og lykke til videre.
                    Men herregud da, dramaqueen much? Om jeg synes hentinga av Tag var en dårlig vurdering har jeg vært av en ganske annen oppfatning hva gjelder andre, spesielt Ødemarksbakken. Jeg har ikke dømt hans opptreden så langt, det er det kun du selv som hevder. Dette skulle være en spiller som skulle score mål for oss basert på en helt spesiell evne Mesfin selv trakk frem. Det slo ikke til, og det er noe som Mesfin har sin del av ansvaret for.

                    Hverken mer eller mindre.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3321

                      #50
                      Mesfin sier til RB at Tagbajumi ikke blir med videre.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9365

                        #51
                        Etter hva jeg har fått med meg så var hele tiden det å hente han sett på som et sjansespill ref "moneyball"-opplegget.

                        Han var/er den spilleren som oftest kommer til sjanser i ES, og LSK satsa på at miljøforandring fra kjipe Godset til hærlige LSK skulle omsette sjanser til mål.

                        Gikk ikke som man helt hadde håpa, men ikke noe værre enn det.

                        Fint Mesfin ikke lar det gå prestisje i detta og heller baserer seg på resultater.

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Etter hva jeg har fått med meg så var hele tiden det å hente han sett på som et sjansespill ref "moneyball"-opplegget.

                          Han var/er den spilleren som oftest kommer til sjanser i ES, og LSK satsa på at miljøforandring fra kjipe Godset til hærlige LSK skulle omsette sjanser til mål.

                          .
                          8.mest sjanser

                          Kommentar

                          • Lillestrøm Kirke
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2004
                            • 1470

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                            Tommel ned for den, Lillestrøm Kirke? Ja ja, deg om det.
                            Jeg er helt uenig i dette avsnittet ditt:

                            Liker fyren, og tror han ikke har fått ut potensialet sitt hos oss. Jeg er redd han havner i Stabæk eller noe sånt og blir toppskårer til neste år, det hadde vært typisk. Han er en langt mer talentfull fotballspiller enn Ohi, i mine øyne.
                            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9365

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av vermu

                              8.mest sjanser
                              Stort savn mao

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #55
                                Merkelig spiller å hente i utgangspunktet, i Godset var det gått sosialt på tverke, og rapportene forteller meg at kapteinsgruppa i Godset ba klubben offloade spilleren.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3142

                                  #56
                                  Ingen skandale å prøve denne spilleren. I LSK har han jobbet hardt og gjort sitt beste, men det holdt dessverre ikke.

                                  Skandale er det først hvis vi skulle være sveiseblinde nok til å hente elendige spillere og ufyselige typer som Tommy Høiland og Bajram Ajeti. Det skjer heldigvis aldri.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3324

                                    #57
                                    Hadde Marco hatt det minste antydning til goalgetter egenskaper, så hadde han ikke spilt i Norge. God fysikk og teknikk kombinert med innsatsvilje gjorde et godt inntrykk. Kom også til en god del sjanser, men evnet dessverre ikke å sette ballen i mål.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1462

                                      #58
                                      Kunne blitt en suksess, men ble det ikke.. cupkavalkaden viser dog viktig bidrag. Takk for det, og lykke til videre!

                                      Kommentar

                                      • TomLundby
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 616

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Hadde Marco hatt det minste antydning til goalgetter egenskaper, så hadde han ikke spilt i Norge. God fysikk og teknikk kombinert med innsatsvilje gjorde et godt inntrykk. Kom også til en god del sjanser, men evnet dessverre ikke å sette ballen i mål.
                                        Enig i at Tagbajumi hadde det meste utenom evnen til å score. Hadde det ikke vært for straffesparket hadde jeg vært for å gi ham en sjanse til å lære seg å score.

                                        Kommentar

                                        • occean-fan!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 648

                                          #60
                                          Ønsker ham videre. dessverre ser det ikke ut som det blir noe mer

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎