Chigozie Udoji (var: Spillertråd Chigozie Udoji)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3349

    #41
    Håper i det lengste at han forlenger. Suveren til å utnytte rommet foran stopperne, og den spisstypen har vi ikke et alternativ for. At han holder på ballen til midtbanen får kommet etter gjør oss mye mer spillende enn når vi har to spisset som jager bakrom. Da blir det gjerne strekk i leddene.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #42
      Ikke scora så mye mål, men Udo har utvilsomt vært en av våre viktigste spillere i år. Fordi han har tilført kreativitet, noe vi er litt i manko på. Han har vært glimrende i banespillet. Håper på forlengelse, hvis ikke må vi ha inn en spillertype som ligner.
      ..................

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2872

        #43
        Opprinnelig skrevet av _Jonern
        Ikke scora så mye mål, men Udo har utvilsomt vært en av våre viktigste spillere i år. Fordi han har tilført kreativitet, noe vi er litt i manko på. Han har vært glimrende i banespillet. Håper på forlengelse, hvis ikke må vi ha inn en spillertype som ligner.
        Avtakeren til Mathew når vi selger ham for en zillion til sommeren.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4313

          #44
          Opprinnelig skrevet av Kroktåa

          Avtakeren til Mathew når vi selger ham for en zillion til sommeren.
          Ja, tanken med Udo som playmaker på midten har slått meg og. Må da kunne funke? Godt overblikk og slepen teknikk. Mangler kanskje noe på arbeidskapasitet?

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2872

            #45
            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

            Ja, tanken med Udo som playmaker på midten har slått meg og. Må da kunne funke? Godt overblikk og slepen teknikk. Mangler kanskje noe på arbeidskapasitet?
            Fredrik tar seg av grovarbeidet. Udo har for øvrig spilt mest OM i tidligere klubber, om jeg har forstått det rett. En vinter med mye deilig smertefull syretrening kan dessuten beefe opp motoren hans til å holde i 90 minutter, Om han gidder.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2872

              #46
              Det ryktes nå (i ryktetråden) at Udo blir med oss videre. Det gleder meg, han har vært en av våre viktigste spillere når vi har vært gode. Håper bare at Arne klarer å trimme motoren hans til vinteren, så han ikke slokner halvveis i kampene neste år. På sikt kan han bli et utmerket alternativ til Mathew på midten.

              Kommentar

              • Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1465

                #47
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                Det ryktes nå (i ryktetråden) at Udo blir med oss videre. Det gleder meg, han har vært en av våre viktigste spillere når vi har vært gode. Håper bare at Arne klarer å trimme motoren hans til vinteren, så han ikke slokner halvveis i kampene neste år. På sikt kan han bli et utmerket alternativ til Mathew på midten.
                Må si jeg håper han blir med. vi vet hva vi har..(i forhold til å finne noen andre som kanskje kan slå til).. Så cupfinalen igjen i går.. Han gjør mye bra.

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                  Det ryktes nå (i ryktetråden) at Udo blir med oss videre. Det gleder meg, han har vært en av våre viktigste spillere når vi har vært gode. Håper bare at Arne klarer å trimme motoren hans til vinteren, så han ikke slokner halvveis i kampene neste år. På sikt kan han bli et utmerket alternativ til Mathew på midten.
                  I en fremtid hvor Matthew ikke er med oss, tror jeg Udo i en 4-5-1 formasjon kunne fungert veldig godt som OM, men i en 4-4-2 formasjon tror jeg dessverre han blir for lett. både ifht. kapasitet og styrke i kroppen. Liker Fredrik godt, men er redd han og Udo på midten ikke ville fungert særlig godt.
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2290

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av fjacob82
                    Liker Fredrik godt, men er redd han og Udo på midten ikke ville fungert særlig godt.
                    Underestatement. Det ville betydd OBOS.
                    Udo er spiss.

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2526

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                      Herlig å se Udo lede an i feiringa med bøtta. Fabelaktig kamp, også! Kanskje han blei så inspirert og happy over tittelen, at han tar minst ett år til. Nå som det blir EC og greier neste år...
                      Ingen kommentarer på gult og svart skjegg?

                      Fantastisk feiring etter kampslutt. Så deilig å se at det betyr mye å spille kampen og vinne den!
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3324

                        #51
                        Ifølge RB og Mesfin vil Udo helst spille i en større liga. Men mye kan skje som det blir nevnt.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎