Lillestrøm SK - Molde FK søndag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #61
    Lenke, Serbern?
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #62
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Lenke, Serbern?
      Fikset

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        #63
        9-1 i målsjanser.....
        ..................

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3338

          #64
          Får bare håpe G.Martin og Ødemarksbakken veit hvor målet står neste sesong.

          Så håper jeg klubben virkelig prioriterer en ny vestrekant neste år. Vi kan ikke leve med SKM på kanten, det går bare ikke. Hatt en forferdelig høst.

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1555

            #65
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            9-1 i målsjanser.....
            i tillegg til de Molde hadde i første omgang?

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3338

              #66
              Jo flere og flere ganger jeg ser situasjonen med Origi blir det bare verre og verre. Forstår virkelig ikke hva han gjør der ute.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4377

                #67
                Opprinnelig skrevet av Dole

                i tillegg til de Molde hadde i første omgang?
                Hva hadde de i første omgang?? Et skudd som gikk 2 meter utafor av Björn, og scoringen som ikke er noen målsjanse egentlig. Ingenting i andre. Dette var VG sine tall. RB har 9-2.
                ..................

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1223

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Jo flere og flere ganger jeg ser situasjonen med Origi blir det bare verre og verre. Forstår virkelig ikke hva han gjør der ute.
                  Ille er det også at han selv forsvarer hendelsen. Han ville gjort det samme igjen sier han. Mulig han ikke hadde sett situasjonen på video da han uttalte det.

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #69
                    Har for første gang på over 20 år pepet på en LSK-spiller! Ubegripelig at Tagbajumi kan stjele den straffa! Han bør ikke sitte på benken engang de siste to kampene. Her bør Arne vise hvor skapet skal stå. Hadde jeg vært trener hadde jeg byttet ham ut tvert etter straffen. Idiot!

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3401

                      #70
                      Typisk at Linde spiller sitt livs kamp. Med normal sjanseuttelling ville vi vunnet komfortabelt. At sølvjagende Molde blir til de grader utspilt som de gjør den siste timen viser hva som bor i laget. At Tagba stjeler straffen tar pepper ut av oss. Hadde vi satt den, så kunne vi fort tatt alle tre poengene. Trøsten får være at vi kan reise til Sandefjord med senkede skuldre. Alt kan skje der. Cupfinalen fremstår også som spennende med tanke på spillet vårt i dag. Man skal være veldig anti-Arne for ikke like det som skjer i andre omgang.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Man skal være veldig anti-Arne for ikke like det som skjer i andre omgang.
                        Man kan anerkjenne det samtidig som man skjønner at det handler veldig mye om at motstanderen leder kampen. Spørsmålet ditt burde være hvorfor vi ikke ønsker å ta kontroll og spille på samme måte på 0-0. Det er jo her selve kritikken mot Arne ligger, og det som får en til å tvile på hvilken glede vi får av spillere som Ødemarksbakken under hans ledelse. Som jeg har hevdet hele tiden, dette laget holdes tilbake av mentaliteten man møter kamper med.

                        Det finnes vel statistikk der ute som viser at LSK er dårligst i ES før pause, et utprega kontringslag må altså oftest jage en utligning. Det er en grusom statistikk. Inngangen til kampene er i praksis å starte med handikapp.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3175

                          #72
                          Håpløse valg fra Origi og lånespissen fra Drammen kostet oss denne. Klarer vi å se bak idiotien fra disse to, så var dette mer enn godkjent - og et godt grunnlag for å kunne se oppover tabellen neste år. Kjernen i laget er bra, og vi har allerede to klare forsterkninger på plass.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3401

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                            Man kan anerkjenne det samtidig som man skjønner at det handler veldig mye om at motstanderen leder kampen. Spørsmålet ditt burde være hvorfor vi ikke ønsker å ta kontroll og spille på samme måte på 0-0. Det er jo her selve kritikken mot Arne ligger, og det som får en til å tvile på hvilken glede vi får av spillere som Ødemarksbakken under hans ledelse. Som jeg har hevdet hele tiden, dette laget holdes tilbake av mentaliteten man møter kamper med.

                            Det finnes vel statistikk der ute som viser at LSK er dårligst i ES før pause, et utprega kontringslag må altså oftest jage en utligning. Det er en grusom statistikk. Inngangen til kampene er i praksis å starte med handikapp.
                            Tviler sterkt på at Molde som kjemper om sølvet frivillig la seg bakpå og lot LSK komme til eventyrlige sjanser. Slik jeg ser det handler mye av problemene våre om manglende bevegelser foran ballfører. Kan delvis være enig i at Arne kan få noe kritikk for dette, men etter rapportene fra treningene virker det som at han har fokus på dette. Føler derfor at det blir feil å kritisere Arne for at spillerne ikke gjør som de får instruks om. Andreomgangen vi spiller i dag er heller ikke noe engangstilfelle. Vi har herjet med mange lag denne sesongen. Rett skal være rett, vi har spilt noen horrible kamper også, men når man ser spillermaterialet så er ikke det det aller mest rutinerte. Midtbanen vår består av 20-21-åringer og spillere uten tidligere ES erfaring, og da blir det fort ustabile prestasjoner.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #74
                              Fikk ikke sett dagens kamp da jeg har vært opptatt med å arrangere barneselskap her hjemme. Høres ut som vi gjør en bra kamp mot et lag vi har spilt bedre enn i tre kamper i år. Utrolig at vi kan tape en kamp der sjansestatistikken sier 9-1, men ikke overrasket da vi har hatt forferdelig dårlig effektivitet i de bedre kampene i år.

                              Igjen høres det ut som at vi starter dårlig, og først kommer igang når vi får en i rævva. Det bekrefter bare at vi har et lag som er i stand til å dominere kamper om vi bare vil og våger. Nå blir det vanskelig å hevde for mye om en kamp jeg ikke har sett, men utfra tidligere kamper i år vil jeg likevel stille spørsmålet:

                              Kan det være slik at vi har dårligere uttelling da vi spiller på en måte som krever at vi må løpe mer og lengre enn motstandere. Den lave utgangsposisjonen vi oftest har, der presset settes lavt og vi gang på gang vinner ball langt fra motstanders mål, betyr jo at vi er nødt til å løfte laget og bruke mye energi for hvert angrep. Hvordan påvirker dette fokus og konsentrasjon på siste tredjedel?

                              Ellers: Hvem syntes det var en god idé å gi Tagbajumi trøye nummer ti? Skammelig at man ga den trøya til en fyr som ikke hadde bevisst noe som helst, og som tilsynelatende ikke er i stand til å score mål fra spiss-posisjon. Det han gjør i dagens kamp viser godt hvorfor han ikke skal bære nummer ti. For min del bør han heller ikke ikle seg noen annen LSK-trøye heller. Takk for den her tiden.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                #75
                                Utfordringen er nok en gang at vi gir fra oss initiativet fra start i kampene våre og kommer under 0-1 som en følge av dette. Dette er ikke tilfeldig, selv om resultatet totalt sett er det.
                                Når vi da blir tvunget fremover i banen viser vi nok en gang at dette laget kan spille fotball når vi tar risiko i spillet vårt, og sannsynligvis er langt bedre til å styre kamper enn å ligge lavt og kompakt med laget for å satse på kontringer. Vi er et lag som burde gå i strupen på motstanderen omtrent hver eneste kamp vi spiller, men dessverre har vi den desidert mest defensive og feite inngangen til fotballkampene våre, og da spesielt på hjemmebane av samtlige lag i Eliteserien.

                                Når vi spiller på plan-A er vi rett og slett et av de mest ræva lagene i Eliteserien, mens vi er ganske så gode på plan-B

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  #76
                                  I går hadde jeg med mine to døtre på 6år på kamp for første gang. Sitter på tvers av kanarifansen. Alt i alt en artig og god opplevelse for ungene.
                                  Pleier å være nokså engasjert, men prøvde å holde meg i skinnet denne gangen.
                                  Når Marco tok straffen (og deretter bommet) så røyk sikringa og vipps var jeg en av de pappaene folk ser rart på. Blei noen gloser og ett f-ord som unga plukka opp.

                                  Om noen satt rundt meg vil jeg bare beklage, og jeg forstår hvis noen synes jeg oppførte meg upassende med barn tilstede. Neste gang skal jeg ta de med på en kamp på sommeren som i det hele og store ikke betyr noe, så unga slipper å se faren sin gal.

                                  Så vil egentlig bare sende en liten takk til Marco for å ha gitt meg mer selvinnsikt i hvordan man oppfører seg på stadion med unger tilstede.

                                  Takk for i år Åråsen, ses neste år...
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎