Kongsvinger-kampen førstkommende lørdag

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperErik
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 535

    #21
    Noe sted på nettet man kan følge kampen ?

    Eller noen som vil være så elskverdige å legge inn noen rapporter underveis? *kjeder seg på jobb og vil gjerne mobbe sjefen som er Engen-tilhenger*
    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

    Kommentar

    • DanielW
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2004
      • 223

      #22
      LSK ligger under 1-0 etter 10 min. Einar Kalsæg scoret for KIL.....

      Kommentar

      • SuperErik
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 535

        #23
        Takk for opplysningen..

        Kom igjen nå fugla !!
        - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

        <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #24
          www.fugla.com... trur glenn skulle drive med live update via sms
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #25
            Han har vist droppa det... Hvor er det du fikk vite at det er 1-0?
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • DanielW
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Dec 2004
              • 223

              #26
              LSK - KIL 0-2. Ole Marius Hansen scoret for KIL etter 58 minutter...

              Kommentar

              • Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

                #27
                ja folkens... da får vi satse på å rykke opp i 2006... :cry:
                LSK FOR GULL 2006

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #28
                  Det er tross alt lillestrøm det er snakk om, fortsetter vi med slike resultater i oppkjøringa blir det gull i 2005.

                  Kommentar

                  • masta
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Mar 2004
                    • 143

                    #29
                    Ja i 2001 hadde vi vel ikke en eneste seier i oppkjøringa? hehe.. Var iværtfall veldig dårlig.. Blir nok bra i år skal dere se.. Selvom jeg som en evig optimist med lsk øyne alltid tror vi ender opp blandt topp 3.. I år har jeg justert det til topp 4.. hehe.. Så lenge vi ender OVER bydelslaget er jeg egentlig (nesten) fornøyd..

                    Kommentar

                    • Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

                      #30


                      Ett KIL-mål i hver omgang var nok til å knekke et utrolig tafatt
                      Lillestrøm-lag i Kongsvingerhallen lørdag ettermiddag.

                      Første omgang var preget av total KIL-dominans. Allerede fra kampstart
                      satte hjemmelaget preg på kampen gjennom intenst og vedvarende press på
                      et usikkert Lillestrøm-lag.

                      Da KIL-spillerne såvidt hadde rukket å bli litt varme i trøya sto det
                      allerede 1-0 i protokollen. Einar Kalsæg var fint framme på et Ole
                      Marius Hansen-innlegg, og ballen fikk hjelp av stolpen på vei inn i
                      nettmaskene.

                      Rødtrøyene bare fortsatte med å fosse fram og skapte en rekke sjanser i
                      løpet av de første 25 minuttene. Da først klarte Lillestrøm å fyre av
                      den første ballen i retning Fredrik Eriksen (sto i mål for en skadet
                      Andre Ulla).

                      Frode Birkeland var nærmest ved å legge på til 2-0 før pause, da han ble
                      nydelig frispilt av Kalsæg. Lobben gikk imidlertid til side for mål.

                      Etter pause ble rollene helt byttet. Lillestrøm kom på banen som et nytt
                      og bedre lag, og rev til seg hele initiativet i kampen. KIL-gutta ble
                      løpende mye mellom, men hadde likevel grei kontroll hjemover.

                      Da LSK var i siget, dukket Ole Marius Hansen opp foran Per Magne Misund.
                      Den flotte scoringen sørget for økt KIL-ledelse - og
                      Lillestrøm-spillerne tok mer eller mindre kvelden etter dette.

                      Den siste halvtimen av kampen ble brukt til en hel rekke bytter.
                      KIL-trener Vegard Skogheim slapp innpå nykommeren Peter Lindau, som nok
                      har et stykke igjen til han finner seg til rette. Ellers var kaptein
                      Harald Stormoen tilbake i godt, gammelt slag, og både John Reidar Jensen
                      og Jaakko Nyberg ruvet i midtforsvaret.

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Det er tross alt lillestrøm det er snakk om, fortsetter vi med slike resultater i oppkjøringa blir det gull i 2005.
                        Og i oppkjøringa til 2002, var LSK på et tidspunkt kanskje skandinavias beste lag, så lover bra dette.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          #32


                          Positivt om robert koren da, tror han virkelig sår gjennom i år.

                          Tror han andre sloveneren kan dra hjem igjen, skjønner ikke hvordan uwe kan mene at grindheim ikke vil forsterke laget mens en reserve på et middelmådig slovensk lag vil.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            http://www.rb.no/lokal_sport/article1414249.ece

                            Positivt om robert koren da, tror han virkelig sår gjennom i år.

                            Tror han andre sloveneren kan dra hjem igjen, skjønner ikke hvordan uwe kan mene at grindheim ikke vil forsterke laget mens en reserve på et middelmådig slovensk lag vil.
                            Har han sagt at han tror at han vil forsterke laget? Trodde han trente med lsk denne uken så Uwe fikk se hvor god han var jeg, mulig jeg tar feil...
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              #34
                              uwe har sagt at han vil ha inn spillere som kan gå inn i førsteelveren og forsterke laget. Når han nå prøver ut en spiller for å finne ut hvor god han er trekker jeg slutningen at han tror det er en sjangse for at denne spilleren kan nettopp gå inn og forsterke laget direkte. Han prøvespiller vel fordi røsler vil ha bekrefta eller avkrefta dette. Jeg synes det er rart at han vurderer en reserve på et middelmådig slovensk lag som en spiller som kanskje kan gå inn og heve laget.

                              Kommentar

                              • Mingus
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Mar 2004
                                • 193

                                #35
                                Overvar dagens kamp. Deilig å se de gulsvarte igjen! Kampen var etter min mening ganske jevn med et lite overtak til KIL i første omgang. Fugla var best i andre.

                                Dagens gladmelding: Robert Koren kommer til å bli stooor denne sesongen. Han kom inn i andre omgang og var konge. Herjet vilt med svimle kil spillere og dro det meste av lasset på egen hånd. Sterk offensivt og jobbet faktisk veldig bra hjemover også. Den beste i gul drakt i dag!!

                                Anders Rambekk var ganske solid. Gjorde ikke noen feil, men briljerte heller ikke. Tror han blir bedre nærmere sommeren og er garantert en positiv tilvekst på laget. Han spilte i dag på venstre midtbane med Påsan foran seg. Ønsker han heller på venstre back! Pål var forøvrig litt tung i dag.

                                Hadde gledet meg til å se om Orjinta hadde fått dreis på sakene siden sist høst. - Det hadde han absolutt ikke! Gjorde mye bra , men fyren er fortsatt livsfarlig og skaper alene en del sjanser for motstanderne. Å ha denne spilleren på laget mener jeg er bortkastet! At han startet dagens kamp tyder vel på at Uwe har tenkt å gi alle en sjanse. Det kan også bety at de ønsker å vise han frem for andre klubber slik at det blir lettere å evnt selge han. Midtforsvaret ble mer stabilt da Steffi kom inn i 2. omgang.

                                Den nye slovenske spilleren som var på prøve, Dominic ett eller annet.. var helt grei, men heller ikke noe mer. Tror ikke han får noen kontrakt med fugla. Hadde et farlig frispark og ble litt bedre når Robbie kom inn.

                                Spissene våre, Magnus og Gilbert, virka treige. Magnus hadde noen feite sjanser han burde scora på. Sundgot er ikke på samme nivå som samme tid i fjor. Gleder meg til å se Myklebust og Mifsud. Vi trenger den farta de har.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #36
                                  Bra innlegg, morsomt å lese slikt. Flere lignende hadde vært flott. Hvordan spilte wehrman? noe som tyda på at han skulle få et gjennombrudd i år?

                                  Kommentar

                                  • Anders_Bakken
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 542

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    http://www.rb.no/lokal_sport/article1414249.ece

                                    Positivt om robert koren da, tror han virkelig sår gjennom i år.

                                    Tror han andre sloveneren kan dra hjem igjen, skjønner ikke hvordan uwe kan mene at grindheim ikke vil forsterke laget mens en reserve på et middelmådig slovensk lag vil.
                                    Oppegående sagt...skyld på en spiller som ikke er kjent med de andre engang...både sosialt og spillemessig.Flaut dette her ass...

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      #38
                                      skylder på ingen måte på sloveneren, så ikek kampen en gang. Jeg bare synes det er rart at vi tester ut spillere som det virker som er reserve på middelmådige slovenske lag, når uwe sier han vil ha spillere som kan gå inn og heve laget.

                                      Jeg synes heller ikek det er så mye vits i å snakke om å skylde på folk når vi taper en helt ubetydelig treningskamp. Resultatet i denne kampen er vel helt likegyldig, er ikek noe vits i å lage krise av den første kampen med ny trener, mye som skal skje før seriestart

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎