Sandefjord - Lillestrøm SK, søndag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    #61
    Opprinnelig skrevet av nebbjævel
    Jeg river meg i håret når jeg ser Erlandsen signalisere at Knudtzon skal tilbake som spiss i finalen. For første gang i sesongen får han full uttelling på sin hurtighet og serverer to målgivende pasninger. I år har han aldri vært bedre enn i gårsdagens kantrolle. Endelig fikk vi ei venstreside som fungerer så godt som hele tida. Er det noen som kan påstå et Erling på venstrekant var mislykket ? Har han goalgetteregenskaper som tilsier at han heller bør være spiss ? Jeg er vanligvis tilbakeholden med hensyn til kritikk av Erlandsens disposisjoner, men dette forstår jeg ikke. Kan det være et forsøk på å villede motstander før kampen ?
    Får håpe det Erlandsen sa i RB kun er er spill for galleriet, og at Knudtzon er å finne på venstrekanten i finalen.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3141

      #62
      Ja, Erling gjorde en meget god jobb på kanten, men Moses gjorde etter min mening et meget dårlig inntrykk som spiss. Skal Erling ut på kant i cupfinalen bør Marco starte som spiss.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4286

        #63
        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Moses gjorde etter min mening et meget dårlig inntrykk som spiss.
        Her er du vel i overkant hard mot vår unge afrikaner? Første kamp fra start mindre enn et halvår etter han kom fra Nigeria. Spilte gjennom lagkamerater fint, kom selv til et par-tre veldig store muligheter og sendte forsvarerne til SF på pølseshopping opptil flere ganger.

        Ingen perfekt kamp på noen måte, men absolutt en godkjent debut. Får da være måte på hva man forventer

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3141

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Her er du vel i overkant hard mot vår unge afrikaner?
          Kanskje jeg hadde i overkant høye forventninger. Moses ble hypa veldig, sammenlignet med Ujah og det som verre (les: bedre) var, så skal innrømme at jeg ble skuffa. Skal derfor moderere meg fra meget dårlig til ganske så dårlig - og håper fortsatt at Marco starter i finalen (selv om jeg ikke har tilgitt han straffestjelinga). Og grunnen til det er simpelthen at jeg har større tro på at han putter enn at Moses gjør det.

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            #65
            Opprinnelig skrevet av biggie

            Får håpe det Erlandsen sa i RB kun er er spill for galleriet, og at Knudtzon er å finne på venstrekanten i finalen.
            Når man tenker tilbake på hvor besatt AE er av å holde startoppstillingen hemmelig til rett før kampen, er det merkelig at han så tidlig konkluderer med at Knudtzon starter på topp. Jeg tipper det er taktikkeri
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3324

              #66
              Tviler på at RB har lagoppstillingen en uke før kampen. Erling og Udo på topp er en trygg start. Moses gjorde et godt inntrykk, men er vel litt tidlig å kaste han innpå i en cupfinale. At han kan få et innhopp er derimot mulig.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #67
                Har etterlyst et LSK som tar seg inn i motstanders seksten og slår 45 ut LANGS BAKKEN så lenge jeg kan huske, og nå fikk vi i praksis tre sånne mål i samme kamp. Typisk! Det er ingen tilfeldighet at dette ble scoringer og mye annet man har kalt sjanser ikke har gått inn. Hvorfor Erling ikke kan fremstå med den selvfølgeligheten og selvtilliten han gjorde i helga langt oftere er også grusomt frustrerende. Alt han trenger å gjøre er å løpe og slå kula forbi motstanderen, hvem i ES kan stoppe ham med lovlige midler? Hvis en hjernekrymper der ute tror han kan fikse den biffen bør han ansettes umiddelbart!

                Neste sesong får man inn en spiller som virkelig kan utfordre med ball inn i banen og skape store rom for offensive backer, derfor håper jeg inderlig at det går en faen i SKM og at han gjør den plassen til sin.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2281

                  #68
                  Neste sesong får man inn en spiller som virkelig kan utfordre med ball inn i banen og skape store rom for offensive backer, derfor håper jeg inderlig at det går en faen i SKM og at han gjør den plassen til sin.
                  Selvom Ødemarksbakken har imponert i OBOS, har jeg moderate forventninger. Ingen selvfølge han skal herje i ES. Men få inn Mos og Lehne Olsen på topp, så kan vi flytte Erling på kant (som jeg nevnte i Mos tråden).

                  Moses imponerte ikke, og har nok en del igjen om han skal bli en getter av rang, men han virker uredd og har ambisjoner så forhåpentligvis gjør vinteren underverker.
                  Han glimtet til i ny og ned med hurtighet og teknikk ihvertfall.

                  Blir ikke helt klok på Matthew. Fra å gjøre magiske ting med ball i beina, følger han opp med de mest hårreisende pasninger. Og relativt ofte. Er de fordi det er misforståelse, at han
                  spiller ballen i bevegelsesretning, eller bare at han bommer ved å slå på mann. Håper det er det første.


                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #69
                    Ødemarksbakken har alt som skal til for å lykkes fra start i ES, er like sikker på at han blir en umiddelbar hit som da vi henta Lundemo. Og av samme årsak, han tilfører laget noe både offensivt og defensivt. Moses minner veldig mye av Friday for meg, om ikke nødvendigvis spillemessig så på det mentale. Han er her for å score mål, at han fortsatt er uslepen og kan bli i overkant fokusert på å score selv er det bare tullete å la seg hisse opp over når det skjer på 3-0 borte.

                    Mathew er en klassespiller som ikke har mulighet til å skinne ordentlig i Arnes system, så enkelt er det. Skal vi få skikkelig nytte av ham og kunne selge ham for en sum vi ser på som akseptabel eller mer, så er laget nødt til å ha en annen tilnærming til eget grunnspill.

                    Kommentar

                    • wænk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 2244

                      #70
                      Sikkert feil tråd, men; Har to på Oddsen øvre, felt 403 til salgs, pris kan diskuteres evt. Er papir, så må enten sendes eller møtes.
                      If you're not living on the edge, you take up too much room!

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎