Årets spiller 2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Årets spiller 2017

    Han hadde en meget god vårsesong hvor han var blant Eliteseriens beste spillere. Høstsesongen var noe svakere - med et par bunnkamper, men spilte seg stort opp igjen mot slutten av sesongen. Han har alltid stor arbeidsinnsats og løper utrolig mye. Han er god begge veier, men er spesielt viktig i vårt angrepspill, da han er en av få kreative spillere i laget.
    Årets spiller 2018 etter min mening: Ifeanyi Matthew
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2889

    #2
    Easy. Frode Kippe!

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2127

      #3
      Siste sesong var enkelt , for min del .
      Frode Kippe får min stemme også.

      Kommentar

      • TomLundby
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 616

        #4
        Mener topp 3 må være Kippe, Matthew og Melgalvis (alfabetisk orden). Stemmer på Melgalvis siden de andre to allerede har fått stemmer.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          1. Kippe troner øverst her. Letteste kåringen på noen år. Avgjørende i nedrykkskampen og cupfinalen.

          2. Rafn. Knallgod signering. Endte overraskende opp på venstre back. En av våre absolutt beste etter sommeren. God også på kant.

          3. Mathew. En litt svak sensommer og høst ødelegger for høyere plassering. Knallgod på våren, og er uansett en av våre viktigste.

          4. Melgalvis. Kultfigur. Så ut som en fiasko på back. Westerberg 2.0. Veldig mye bedre på kant. En utrolig evne til å være avgjørende. Alle målene hans har vært poengavgjørende. Var savnet på sommeren. Imponerede debutsesong på øverste nivå.

          5. Origi. Fått luket vekk blemmene, selvom det har vært litt smårusk og "nesten-blemmer". Helt avgjørende i cupfinalen. Hans hjerte for fugla er uvurderlig.

          6. Udoji. Utrolig viktig i banespillet. Beste spilleren med kula i beina. Godt samarbeid med Erling. Hadde han scoret mer så ville han vært topp 3.

          7. Knudtzon. Opp og ned-sesong for Erling. Scoret brukbart med mål og innsatsen og hjerte for fugla er uvurderlig.

          8. Amundsen. Bankers på laget i flere år nå. Farten hans er viktig. Taklingssterk. Vil havne høyere om han blir mer dominerende og bedre med ball.

          9. Haakenstad. Alt i alt en fin debutsesong. Virker oppriktig glad i klubben og gir maks hele tiden. Har spilt alt som er. Dessverre alt for mange baklengs på hans side. Litt usikker defensivt men har positiv utvikling her. Må ha løpt mest i år(?).

          10. Krogstad. Spilt ganske mye. Litt inn og ut av laget. God i starten av sesongen og god på slutten. Blir litt usynlig i enkelte kamper. Meget god i siste bortekamp, lover godt. Ambisiøs i pasningsspillet. Blir noen fæle tversover, men slår også stikkere som kun Mathew matcher. Veldig fin type. Føler han egentlig fortjener en høyere plassering. Potensiell kontinuitetsbærer og klubbspiller ala Knudtzon.

          Skulle egentlig ta en topp tre men det ble topp 10.
          ..................

          Kommentar

          • BD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2006
            • 1403

            #6
            Topp 29:

            1. Kippe.
            2. Matthew.
            3. Amundsen.
            4. Rafn.
            5. Melgalvis.
            6. Knudtzon.
            7. Origi.
            8. Innocent.
            9. Udoji.
            10. Haakenstad.
            11. Kind Mikalsen.
            12. Krogstad.
            13. Ezeh.
            14. Brenden.
            15. Tagbajumi.
            16. Antonijevic.
            17. Malec.
            18. Maric.
            19. Fernandes.
            20. Ebiye.
            21. Skoda.
            22. Sandberg/Olsen/Kolstad/Gran/Ødegaard/Loholt Kristiansen/Sinyan
            29. Ajeti

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3188

              #7
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              1. Kippe troner øverst her. Letteste kåringen på noen år. Avgjørende i nedrykkskampen og cupfinalen.
              2. Rafn. Knallgod signering. Endte overraskende opp på venstre back. En av våre absolutt beste etter sommeren. God også på kant.
              3. Mathew. En litt svak sensommer og høst ødelegger for høyere plassering. Knallgod på våren, og er uansett en av våre viktigste.
              4. Melgalvis. Kultfigur. Så ut som en fiasko på back. Westerberg 2.0. Veldig mye bedre på kant. En utrolig evne til å være avgjørende. Alle målene hans har vært poengavgjørende. Var savnet på sommeren. Imponerede debutsesong på øverste nivå.
              5. Origi. Fått luket vekk blemmene, selvom det har vært litt smårusk og "nesten-blemmer". Helt avgjørende i cupfinalen. Hans hjerte for fugla er uvurderlig.
              6. Udoji. Utrolig viktig i banespillet. Beste spilleren med kula i beina. Godt samarbeid med Erling. Hadde han scoret mer så ville han vært topp 3.
              7. Knudtzon. Opp og ned-sesong for Erling. Scoret brukbart med mål og innsatsen og hjerte for fugla er uvurderlig.
              8. Amundsen. Bankers på laget i flere år nå. Farten hans er viktig. Taklingssterk. Vil havne høyere om han blir mer dominerende og bedre med ball.
              9. Haakenstad. Alt i alt en fin debutsesong. Virker oppriktig glad i klubben og gir maks hele tiden. Har spilt alt som er. Dessverre alt for mange baklengs på hans side. Litt usikker defensivt men har positiv utvikling her. Må ha løpt mest i år(?).
              10. Krogstad. Spilt ganske mye. Litt inn og ut av laget. God i starten av sesongen og god på slutten. Blir litt usynlig i enkelte kamper. Meget god i siste bortekamp, lover godt. Ambisiøs i pasningsspillet. Blir noen fæle tversover, men slår også stikkere som kun Mathew matcher. Veldig fin type. Føler han egentlig fortjener en høyere plassering. Potensiell kontinuitetsbærer og klubbspiller ala Knudtzon.
              Skulle egentlig ta en topp tre men det ble topp 10.
              Meget sjelden jeg er så til de grader enig, både med rangeringa og med kommentarene til hver enkelt spiller. Fortjener flere tomler opp enn jeg har på begge hender samt stortærne.

              gilbert

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3377

                #8
                Kippe, med Matthew som god nr. 2.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2313

                  #9
                  1. Kippe
                  2. Amundsen - Løper opp mye bak. Gjør en mye usynlig grovarbeide
                  3. Erling - Vår største trussel på topp. Hat trick mot TIL og den avgjørende 2-0 i semi'n bla.
                  3. Melgalvis - Eventyrlig matchavgjørende egenskaper
                  4. Rafn - Solid kant. Ikke redd for å utfordre. Gjør få feil.
                  5. Haakenstad - Er høyt og lavt, men må jobbe med plasseringsevne og innleggskvalitet
                  6. Mathew - Tidvis teknisk brilliant, men sliter med pasningskvalitet. Blir også for ofte usynlig

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #10
                    Hjertet sier Kippe, men vår beste spiller totalt sett er utvilsomt Matthew i mine øyne. Ikke bare i potensiale, men også prestasjon igjennom hele sesongen. Når han er på sitt beste og vi evner å utnytte han vinner vi flest fotballkamper også.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3163

                      #11
                      Det mest gledelige etter min mening er at vi endelig har blitt et LAG igjen. Ingen primadonnaer (selv om en virker å ha tendenser), ingen søppellass som tor de er Ronaldo, ingen sutrere i media. LSK anno 2017 er et LAG det er lett å bli glad i.

                      Kommentar

                      • vermu
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2008
                        • 1729

                        #12
                        Ifeanyi Matthew ble også kåret til årets spiller av Romerikes Blad.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎