Matvei Igonen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4286

    Spillertråd Matvei Igonen

    Da er det klart at Origis erstatter blir den estiske 21-åringen Matvei Igonen. Han kommer fra estiske FC Infonet hvor han siden debuten som 15-åring i 2012 har fått 147 seriekamper. Han har også debutert på landslaget til Estland.

    Jeg er generelt skeptisk til å hente fra estisk liga siden nivået er jalla som faen, men han virker jo som en lovende kar. Nesten 150 kamper som keeper i en alder av 21 er sterkt. Jeg kan ikke se for meg at lønna er avskrekkende heller. I tillegg virker han skikkelig oppriktig glad for å ha kommet hit, ref. artikkelen i RB(+).

    Hjertelig velkommen, Matvei!

    Litt mer info
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Her er kampen hans mot spania u21:
    This is "Matvei Igonen vs U21 Spain, 10.10.16" by nestasport1 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1462

      #3
      Velkommen!

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #4
        Velkommen skal han være, men jeg er litt bekymret for keepersituasjonen nå. Vi trenger ikke flere lovende, vi trenger en etablert og god keeper. Er litt usikker på om det er det LSK har funnet.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Ut fra klippet fra spaniakampen så virker han god med bena. En del bra utrustninger, men flere unødvendige retur i farlig område.

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Velkommen skal han være, men jeg er litt bekymret for keepersituasjonen nå. Vi trenger ikke flere lovende, vi trenger en etablert og god keeper. Er litt usikker på om det er det LSK har funnet.
            To keepere som står relativt likt kan være bra. Konkurranse på keeperplass kan være bra. Du vet at du MÅ levere ellers kommer den andre inn.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎