Nyheter februar 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2906

    #21
    LSK: Et lag i godt driv

    11 dager før mesterfinalen mot Rosenborg vurderes LSK-spillerne ut fra formen de er i. Det spillerne har prestert på trening i 10 dager på Marbella, i kampen mot Rubin Kazan og status i forhold til plass på laget, danner grunnlaget for karakteren. (Se poengene og les bedømmelsen til hver enkelt spiller i bildeserien øverst i saken)

    Kilde: RB+

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2906

      #22
      Jeg synes denne fortjener en bedre plass enn bortgjemt i "Hvor er de nå-tråden"_

      Bak betalingsmur, men noen utdrag:
      Ivar Hoff takker Tom Lund for Lillestrøms liv i fotballtoppen

      – Hvis Tommy hadde vært født på Strømmen, ja, da hadde det for vært Strømmen som hadde vært i toppen siden 1975.

      Ivar Hoff er en mann med ordet i sin makt. Enhver samtale med Hoff har mye innhold. Å høre han fortelle er alltid meget interessant – samtidig som du konstant får lyst til å le. Det er en litt merkelig setting. Fyren er et oppkomme av historier, og ofte kommer de morsomme og de alvorlige litt om hverandre.

      Men Ivar Hoff er også den som, kanskje, kan mest og er best til å fortelle om Lillestrøms historie, han som har hatt samtlige roller i klubben, spiller, trener, leder – og også sett klubben utenfra. Hvordan var det egentlig med det toget som du hører passerer rett bak den ene tribunen – var det noe mystikk rundt det?

      – Før Tom Lund var Lillestrøm et «gravid veikryss» detter det ut av munnen på Ivar Hoff.

      Hoff er opptatt av tall. Han har funnet ut av det kun er «18 prosent av befolkningen som nå husker sist LSK rykket ned – i 1966.»

      – Jeg er stolt av det LSK har fått til, stolt av at klubben i snitt har vært i hver femte cupfinale siden 1953, stolt av at klubben har hatt eierskap til Åråsen siden begynnelsen av 1950-tallet, at identiteten til klubben er så sterk som den er blant mange, sier Ivar Hoff.

      I 1992, da vi kom til cupfinalen, tapte LSK. Men det var våre folk som sto igjen, svingen var full av folk. Og du så det under cupfinalen i fjor høst også – engasjementet.

      Kilde: VG+

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2906

        #23
        VG (VG-lupen) tipper LSK på7. plass i årets Eliteserien.

        Kilde: VG

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2906

          #24
          Innslag på TV2 Sporten i kveld om de meteorologiske forholdene på Lillestrøm og utsiktene til en bikkjekald superfinale neste mandag. De minst optimistiske prognosene viser temperaturer ned mot 20 minus på kamptidspunktet, og undervarmen går for fullt. Foreløpig er gressmatta spillbar, men banemesteren advarer mot at langvarig kulde kan forårsake et islag på banen som undervarmen ikke klarer å tine opp. Da er det fare for at kampen må utsettes av hensyn til spillernes sikkerhet.

          Klubben regner dessuten med at NFF bidrar til å dekke ekstrakostnadene i forbindelse med at de må tine opp banen ei uke før serieåpning.Men jeg fort det ikke slik at det var full enighet om dette ennå.

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1251

            #25
            LSKs keepertrener slutter etter kun to måneder

            https://www.rb.no/lsk/pedro-espinha/.../s/5-43-716203
            Pedro Espinha (33) har hatt sin siste arbeidsdag som keepertrener i LSK. Portugiseren som begynte i januar, er enig med Åråsen-klubben om å avbryte kontrakten.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3191

              #26
              Ny keepertrener

              Fra treninga i dag kan rapporteres at Thomas Gill er på plass som ny keepertrener.



              gilbert
              Last edited by gilbert; 28.02.2018, 10:44.

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3191

                #27
                Lars Ranger signert ut 2019

                13 dager før han fyller 19 år skrev Lars Ranger under på en toårsavtale med LSK. En glad Gjerdrum-gutt lover å jobbe knallhardt.


                gilbert

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎