Tabelltips 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    #21
    Jesper Mathisen i TV2 tipper oss på 8. plass:

    Jesper Mathisen tror ingen lag har sjanse til å tukte Rosenborg, men spår en knallhard kamp om medaljene.

    Kommentar

    • Gjest

      #22
      Toppfotball, en podkast om norsk fotball, tipper oss også på 7. plass og høyere. Det vil si at Joachim Baardsen og Martin Sjøblom Roppestad tipper oss på 7. 1:24:20 ut i podkasten, og Lasse Vangstein (som er VIF-supporter) tipper oss på 4. plass 1:30:00 ut i podkasten:

      Kommentar

      • Gjest

        #23
        Nå er det bare noen få timer igjen til Eliteserien sparkes igang! Så da er det på tide å oppsummere hva mediene og menigmann mener om hvor vi vil ende på tabellen i år.

        Jeg har lyst til å starte oppsummeringen med en kommentar i RB fra tidligere styremedlem Gunhild Lærum som at målsetningen til klubben er 7.plass eller bedre.

        Det som jeg synes er veldig interessant er at alle de store mediene virker å være på samme bølgelengde som klubben og tipper de på 7. plass. Enigheten er nesten like stor rundt plasseringen til Lillestrøm, som de er om at RBK vinner:
        Den eneste av de store mediene som ikke tipper LSK på 7.plass er TV2 som tipper oss på 8.plass. Både VG, Dagbladet, Aftenposten og Eurosport er enige om at vi havner på 7. plass. NRK har meg bekjent av en eller annen grunn ikke noe tabelltips i år.

        Av andre medier, kjente personer og supportere så lister jeg dem opp fra minst til mest optimistiske:
        Nettavisen: 12. plass
        Nordicbet: 10. plass
        Fædrelandsvennen: 8. plass
        Totti21: 8. plass
        Per Kristian Torvik: 7. eller 8. plass
        Haugesunds avis: 7. plass
        Kenenth Kvebek: 7. plass
        Joachim Baardsen 7. plass
        Martin Sjøblom Roppestad: 7. plass
        Gunhild Lærum: topp 7
        Gifkanari: 4-7. plass
        BA Bergensavisen: 6. plass
        Arne Scheie: 6. plass
        Finn Bjerk: 6. plass
        Funchaloe: 6. plass
        Romerikes Blad: 5. plass
        Davy Wathne: 5. plass
        Per Mathisen: 5. plass
        Bård Bjerkland: 5. plass
        Jeg: 5. plass
        Kåre Ingebrigtsen: 4. plass
        Lasse Vangstein: 4. plass
        Tom Lund: topp 4
        Per Berg: 3. plass
        Kroktåa: 1. plass

        Så det er tydelig at den store massen ser for seg at Lillestrøm tar store steg i riktig retning i år, og at den plasseringen som skiller seg ut er 7. Legger også merke til at det er vesentlig flere som tror vi kommer høyere enn 7. plass enn det er som tror vi havner lavere.

        Så da får vi håpe at det store flertallet har rett, og at vi havner så høyt som mulig på tabellen i 2018, henter hjem cupen i år også, og rasker med oss Mesterfinalen.
        Last edited by Gjest; 10.03.2018, 12:14.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎