Bodø/Glimt - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Wanker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 632

    #81
    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    ... inn på egen halvdel.
    Ja faktisk også inn i 16- og 5-meter'n. Jeg satt og vrei meg i stolen, BG fylte entusiastisk på med spillere, det så ut som de hadde 2-3 mann mer enn oss.
    Flytter beina sakte, taper dueller, dårlig timede pasninger/løp. Var halveis OK en periode i 2.omgang, men resten av kampen er forhåpentligvis vårt bunnivå. Eller er jeg for optimistisk?

    Hunter S. Thompson:

    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4406

      #82
      Vi har en omgang hver. Kampen kunne bikka begge veier, men det totalt idiotiske frisparket Krogstad lager etter 80 ødelegger for oss. Faen meg helt forkastelig jævlig hvor dårlig vi er på defensiv dødball i dag. De var godt slått av B/G, men det skal jo ikke bli farlig hver bidige gang. Hvor ofte ser man et lag slippe inn tre mål (egentlig fire) på dødball i en og samme kamp? Og B/G er ikke engang et lag som i stor grad baserer seg på sterke hodespillere. Helt forjævlig.

      Jeg gidder ikke grave meg ned etter én kamp, men her må man lete med lys og lykter etter positive ting å ta med seg. For meg blir dette Lehne Olsen, som leverer en sterk debut, forholdene tatt i betraktning.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        #83
        Ser vel dårlig ut for mulighetene til å slå tilbake på lørdag og. Spådd ned mot 15 minus til helga. Tipper den kampen blir utsatt om ikke værmeldingen plutselig endrer seg.
        ..................

        Kommentar

        • Rune
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 1229

          #84
          Helt natta. Ekstremt skuffet over at vi ikke går ut og viser ett nyopprykket lag at eliteserien er et nivå opp fysisk og tempomessig. Når vi først legger oss lavt, må vi i hvertfall være aggressive i det lave presset. Når vi ikke greier det, må vi gjøre som mot Haugesund borte i fjor. Overbefolke midtbanen, og bare drepe kampen helt. Helt greit å ta ut Gary, som var ræv, men når vi sliter så jævli med å komme opp i motstanderen, må vi i hvertfall gjøre det litt lettere for oss selv ved å få inn en sentral midtbanespiller til, herunder Charles.

          Dødball for og i mot er et kapittel for seg selv. Grusomt å se på.

          Bekymret.
          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            #85
            Snakk om å bli tatt med buksene nede. Håper dette seriøst var et engangs tilfelle. Vi så ut som miniputter utpå der hvor vi knapt vant en eneste 2. ball. Nei dette var flaut å se på. Vi må opp maaaange hakk om vi skal være i nærheten av å slå Sarpsborg på lørdag. Kan bli en tøff start dette. Huff...
            Fugla Forever

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3163

              #86
              Har omsider orket å se kampen en gang til. Jevnt over stemte førsteinntrykket. Ja, Bodø var ganske gode, men det var også i stor grad vår fortjeneste. Det mest uforståelige var å se hvor elendige vi var på defensiv dødball. Skulle tro forsvarsrekka vår hilste på hverandre for første gang 5 minutter før kampen, og at ingen av dem behersker samme språk.
              Midtbanen var for såvidt ok, men ble løpende mye i mellom, siden kommunikasjonen (her også) virket å være fraværende. Fremover var det null samhandling, og enkelte spillere (de vet nok godt selv hvem de er) var tilnærmet usynlige.
              Debutantene (Lehne Olsen og Ødemarksbakken) får godkjent pluss.

              Ali i alt var det selvfølgelig særdeles skuffende. Det nest verste er mangelen på samhandling. Det aller verste er at vi fanden meg ble tatt på innsats, den ene tingen som ALDRI skal skje i LSK!!!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎