Kamptråd: Kristiansund - Lillestrøm, 2/4 kl.18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #41
    Sett klubben foran deg sjæl og gå nå Arne. Du har ingenting å tilføre et lag som må prestere hver helg. Enkeltkamper og krisehjelp er din greie på denne siden av 2000 -tallet.

    Kommentar

    • ynnor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 857

      #42
      Sorry. Vil ikke disse egne fans , men hvis dere ikke ser at det er en keepertabbe så må dere se på en annen idrett.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4447

        #43
        Opprinnelig skrevet av ynnor
        Sorry. Vil ikke disse egne fans , men hvis dere ikke ser at det er en keepertabbe så må dere se på en annen idrett.
        Men disse gjør du, så fuck deg. Rævva mur, men godt slått frispark.

        Forøvrig er jeg like ved å gi opp nå. Dette er ikke verdt tiden min lengre

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3338

          #44
          Greit Arne har sin fotballfilosofi, men dette vi får servert uke inn og uke ut er ikke fremtiden, og det er overhodet ikke veien å gå hvis vi skal bli bedre og skape resultater.

          Greit vi bare har spilt tre kamper, men dette så vi kamp etter kamp forrige sesong også. Eneste unntaket var cupfinalen.

          Vi har spillere som er mye bedre enn dette. Se på lagene rundt oss. Sandefjord med 1-4 seier, Haugesund som alle har tippet langt nede i år vinner og vinner, Ranheim med sin første kamp vinner 4-1.

          Jeg orker rett og slett ikke å se på denne drittfotballen. Sorry.

          Kommentar

          • Gjest

            #45
            Eliteserien er en kokosliga hvor LSK som vanlig etablerer seg i bunnen. Bedriten fotball uten noen annen plan enn å ligge dypt og defensivt.
            FY FAEN, jeg er skuffet i dag!

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              #46
              Hvem har ansvaret for å stille opp en mur. Hvis vi har en keeper som ikke klarer å fortelle hvordan den skal stå har vi utrolig store problemer

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3975

                #47
                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                Forøvrig er jeg like ved å gi opp nå. Dette er ikke verdt tiden min lengre
                Det aller mest alvorlige for den tidligere toppklubben LSK er at jeg tror veldig, veldig mange tenker det samme som deg. Ja, bortsett fra ledelsen i klubben, da.

                Elska þetta félag

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                  Sorry. Vil ikke disse egne fans , men hvis dere ikke ser at det er en keepertabbe så må dere se på en annen idrett.
                  Langt ifra keepertabbe. Den går jo i hjørnet bak muren. Vet ikke om du er klar over det, men en mur er der for å gi keeperen et område mindre å passe på. Muren gjør en ekstremt dårlig jobb, å si noe annet viser mangel på kunnskap
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3338

                    #49
                    Vi greier ikke å skape vårt eget spill utenom målet. Absolutt ingenting utenom dødballer. Det er så provoserende svakt. Problemet er når vi blir så ultradefensive og vinner 2.ball, så står KBK så tett oppi oss at vi ikke har noen spillere å sentre til, noe som gjør at vi pumper ballen opp til en motspiller. Dette så vi mange eksempler på i dag. Det er ikke slik jeg ønsker å se LSK.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #50
                      Vi er ræva på defensiv dødball og inviterer motstander til å campe foran vår sekstenmeter med alle de frisparkene imot vi ser følger med. Vi får som fortjent.

                      Kommentar

                      • Stan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 1075

                        #51
                        Vi må prøve noe annet neste kamp. Formasjonsbytte, ett eller annet. Dette funker ikke!

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3178

                          #52
                          Seriøst ment spørsmål: Er Charles pr dags dato den dårligste spilleren vi har sett i gult og svart? Jeg har fulgt LSK i tiår, og fulgt dem tett de siste 25+ årene. Den eneste jeg kan komme på som er i nærheten av å være like ræva er Luke Rodgers...

                          Kommentar

                          • BD
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2006
                            • 1408

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av LS89
                            Vi har spillere som er mye bedre enn dette. Se på lagene rundt oss. Sandefjord med 1-4 seier, Haugesund som alle har tippet langt nede i år vinner og vinner, Ranheim med sin første kamp vinner 4-1.
                            Kanskje ikke tidenes argument.. Det er på en måte noen som taper de kampene også, så vi er ikke alene om å underprestere.

                            Når det er sagt har vi underprestert veldig så langt. Ingen har vært gode, og utfordrerne som kommer inn bidrar heller ikke til å øke nivået. Har vi trent for hardt?

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #54
                              Hadde LSK vært et lag som høstet respekt så hadde bruken av en spiller som Matthew blitt totalslaktet. Med heldigvis for ledelsen i LSK så er slikt forbeholdt RBK og Molde i all hovedsak. Resten kan få holde på som de vil og organisering er synonymt med bussparkering,

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Hadde LSK vært et lag som høstet respekt så hadde bruken av en spiller som Matthew blitt totalslaktet. Med heldigvis for ledelsen i LSK så er slikt forbeholdt RBK og Molde i all hovedsak. Resten kan få holde på som de vil og organisering er synonymt med bussparkering,
                                Nå må Mathew ta seg sammen sjøl også. Makan til svak kamp fra hans side idag.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3975

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av vermu

                                  Nå må Mathew ta seg sammen sjøl også. Makan til svak kamp fra hans side idag.
                                  Det er klart at spillere på dette nivået må kunne motivere seg selv. Samtidig må en trener i dag være en slags multipsykolog som klarer å få ut det beste av mange forskjellige mennesketyper. Synes ikke Arnes opptreden da kampen ble stoppet i Bodø ga meg trua på at han er utpreget sterk på det området. Det synes jeg var skremmende amatørmessig, for å si det forsiktig.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  Working...