Kamptråd: Molde- Lillestrøm sk, søndag 15.4.18, kl. 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #41
    En annen ting, det tar over en time før vi markerer ut hjemmelagets korte dødballer. Vi sover på begge baklengs i situasjoner der ballen har ligget død. Det ødelegger en på mange måter god taktisk bortekamp

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3146

      #42
      Forbanna synd at ingen kunne ta en sklitakling som endte med stive knotter i ballene til Sarr...

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3954

        #43
        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Dette var en solid gjennomført innsats, hvor vi hadde fortjent minst ett poeng, og de som bare øser eder og galle over dette kunne kanskje ta turen tilbake til klansforumet?
        Joda, jeg tar gjerne på meg at jeg i dag er både negativ og kverulant. Men at det skal så lite til før noen kom med det absolutte nullpunktet av alle verdens "argumenter", det overrasker i alle fall meg. Ha en fortreffelig kveld!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          #44
          I dag blir vi igjen snytt av dommer, men liker ikke at vi nok en gang spiller dårligere 2 omgang

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1211

            #45
            Ranheim, Stabæk, Sandefjord og Tromsø venter. Her er det bare å ta med seg en ok gjennomført bortekamp for her kan sesongen bli avgjort for vår del....

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3146

              #46
              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

              Joda, jeg tar gjerne på meg at jeg i dag er både negativ og kverulant. Men at det skal så lite til før noen kom med det absolutte nullpunktet av alle verdens "argumenter", det overrasker i alle fall meg. Ha en fortreffelig kveld!
              Var ikke ment noe mer til deg enn til noen andre, og jeg kan være både negativ og kverulerende selv. Men i kveld fortjener ikke gutta det fra oss. Med bare et snev av rettferdighet (og en anstendig dommer) så hadde vi fått med oss noe fra denne kampen. Nå trenger laget at vi støtter opp, gir den honnøren de fortjener og møter mannsterke opp neste gang. Ranheim er ikke et lag som bør trives mot et lag som oss.

              Kommentar

              • OlaG
                Oversetterdrone
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 882

                #47
                Mats Haakenstad dramatiserer innlegg fra forumet i garderoben etter kamp:
                VG er med overalt i klubbens indre liv og filmer på trening, i garderoben og alt som skjer i det daglige livet av en fotballklubb.

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  #48
                  Erlandsen mener at man ikke skal stå å klage på dommerene etter hver kamp, kanskje lurt,men for pokker da. Nå begynner det å bli latterlig. Eneste som virkelig ser det er vi og Rb. Drømmer om at en gang så skal dommerene stå og fortelle om situasjonene en gang i uka. Vi får to tre ting med oss. Nei nå for pokker nå tar TV 2 opp dommeren oxo

                  Kommentar

                  • vermu
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2008
                    • 1729

                    #49
                    En bra gjnnomført kamp hvor vi ble ranet vekk 3 poeng. Vi skapte de største sjansene og var gode defensivt lenge. Molde fikk en halvbillig straffe, mens vi ble snytt for en og et feilaktig annulert mål.

                    Igonen bra i mål. Kippe og Anton renser unna. Haakenstad med en av sine bedre kamper. Synd Rafn gjør en svak jobb før scoringen, for han var god i resten av kampen. Knudzon et angrep alene. Synd han har en makker som ikke har noe å bidra med.

                    Kommentar

                    • OlaG
                      Oversetterdrone
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 882

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                      Erlandsen mener at man ikke skal stå å klage på dommerene etter hver kamp, kanskje lurt,men for pokker da. Nå begynner det å bli latterlig. Eneste som virkelig ser det er vi og Rb. Drømmer om at en gang så skal dommerene stå og fortelle om situasjonene en gang i uka. Vi får to tre ting med oss. Nei nå for pokker nå tar TV 2 opp dommeren oxo
                      Eurosport også

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        #51
                        Fornøyd med at Rb gir Moen karakteren dårligst på banen , men dette er 1 poeng og ikke tre. Blir mer og mer forbanna over at vi blir bortdømt. Når Bernt Hulsker og Gauset sier vi har hatt uflaks med dommeren til nå så sier det ALT

                        Kommentar

                        • yeh_boiii
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Feb 2018
                          • 44

                          #52
                          Antonijevic er kåret til banens beste på VG-børsen. Kan ikke si jeg er direkte uening med det, og syntes i aller høyeste grad han har vist seg tilliten verdig

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4303

                            #53
                            Ikke bare var straffen til Molde av den billigere og mer vilkårlige sorten – den skulle også vært tatt på nytt. Moström er innenfor 16-meteren i det Håland skyter. Nærmer seg minuskarakter på Moen.

                            Vi hadde vel vært oppe på tosifra antall poeng nå hadde det ikke vært for udugelige dommere?

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                              Faktumet er at både mål og sjanser skapes på tross av Arnes messing om lavt press og pumping inn i seksten. Man har ansatt en trener for breddefotballen, dette laget har langt flere strenger å spille på enn han evner å utnytte skikkelig, og det kan ende med å bli hele klubbens bane.
                              Denne kampen var Arneball fra 0-92 minutter, så glipper det. Arne messer ikke om lavt press. Han snakker om å variere presshøyden. Han snakker ikke om å pumpe lange baller inn i seksten, men om hurtighet i lengderetning. Du må hvertfall forstå hva slags fotball Arne står for før du kritiserer det for å være meningsløst.
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3146

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av vermu
                                En bra gjnnomført kamp hvor vi ble ranet vekk 3 poeng. Vi skapte de største sjansene og var gode defensivt lenge. Molde fikk en halvbillig straffe, mens vi ble snytt for en og et feilaktig annulert mål.

                                Igonen bra i mål. Kippe og Anton renser unna. Haakenstad med en av sine bedre kamper. Synd Rafn gjør en svak jobb før scoringen, for han var god i resten av kampen. Knudzon et angrep alene. Synd han har en makker som ikke har noe å bidra med.
                                Meget bra analyse...helt frem til den siste setningen.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #56
                                  Jeg istemmer med Vermu. Lehne Olsen så helt naken ut kampen gjennom og jeg har begynt å irritere meg over hvor dårlig han fremstår. 1 scoring på 5 kamper, og den var ferdig scora. Hvorfor i alle dager forsøker han ikke med venstre fot på blank goal, der ballen kommer knallhardt inn fra høyre side? Da vil den enten stoppe i beina hans eller gå i mål, om han bare når den. Å forsøke høyre blir for meg helt feil der. Dårlig teknikk. Ser treig ut. Ikke spes. duellsterk, dårlige valg og mange balltap. Ikke bra. Lager straffe og bommer for åpent mål i neste angrep. Klarer ikke gjøre opp for straffen enda masse tid gjenstår. Skjerpings eller ut. Gary Martin kunne gjort dette bedre tror jeg. Lavt terningkast for TLO denne kampen, og denne sesongåpningen.

                                  Vi snakker om hvor mange poeng dommerne har kostet oss, hvor hadde vi så ligget med en TLO som fungerte fra start og var påskrudd som f.eks. Knutzon, og noenlunde nøytral, god dømming? Hvor mange sjanser og skudd på mål har vi? Ser innmari gode tendenser i kontringsspillet, men det resulterer ikke i nok mål. Manglende killer instinct.

                                  Mange som er gode, imponert over særlig Anton, Knutzon, Kippe m.fl men laget som helhet mangler KILLER INSTINCT.
                                  Og det manifesterer seg sjelden like godt som på defensiv dødball, og især offensiv dødball. Vi er tannløse, tross mye fysikk i laget. Hva skjedde med dødball-laget LSK? Vi scorer så godt som aldri på offensiv dødball, cornere er vi helt aldeles ufarlige på, tross at vi har none av de høyeste og sterkeste gutta.

                                  Vi leder kamper, og taper. Det er så feigt. Tomålsledelser er IKKE farlige ledelser. Men vi ligger jo ALDRI 2 mål foran fordi vi er så innmari bekvemme med å lede med bare et mål...:-/ og forsøker å ri inn poengene. Har vi den defensive tryggheten som skal til for å spille slik Italia-fotball, om du vil. NEI. Det gikk såvidt mot START - da går det aldri mot lag som Godset, Brann, RBK osv. Ja, det funka ikke mot Molde, Kristiansund heller, for den del. Så greia er at vi klarer ikke å ri inn 1-0 ledelser mot 12-14 av lagene i denne ligaen, om vi klarer det, så er det fordi vi spiller mot et av de få lagene som ikke har talent nok til å evne å snu 0-1 mot LSK. Det klarer de fleste-så hvorfor fortsetter vi å forsøke denne taktikken?

                                  Inn med psykolog. Det er faktisk lov å prøve å gjøre 2-0, 3-0, 4-0, når man leder 1-0. Det har vært gjort før i fotball, for å si det sånn. Da har man (eller dommeren..) lov å gjøre en feil på tampen, og man vinner likevel tre poeng. Virker heeeeelt fremmed å i det hele tatt prøve for dette LSK-laget. Og med det som utgangspunkt, inkl. dommere som er helt på ræva partiske hver gang LSK er på ene siden av matta, så vil det bli mange poengtap, og nedrykkskamp - igjen.
                                  Last edited by Hamburg & Kanari; 16.04.2018, 10:08.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2109

                                    #57
                                    Jævlig surt med ufortjente 0 poeng idag. Men vi kan ikke skylde på uflaks , da dette skjer gang på gang....
                                    Mange misbrukte store sjanser , og vi skulle hatt en soleklar straffe.
                                    Lehne olsen var en stor skuffelse idag , ikke bare straffe situasjonen , men spilte helt uten plan og mening. Har vi overvurdert han ?
                                    Erling er god.Midtstopperne bra.
                                    Matthew fortsatt veldig ujevn , hva har egentlig skjedd med han ?

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2868

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                      1 scoring på 5 kamper,
                                      Hvilket av måla mot Bodø/Glimt eller Start er det du mener han ikke skåra?

                                      Resten av innlegget ditt skal jeg avstå fra å kommentere. Jeg har begynt et nytt og bedre liv, og gidder ikke erte på meg flere advarsler fra Katta.

                                      EDIT: Du maser f.ø. om nøytral, god dømming. Det kan jeg være enig med deg i. Hvor mange flere mål hadde TLO skåra med nøytral, god dømming? Ett minst, kanskje to. Pluss ei straffe han skulle hatt.

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2868

                                        #59
                                        [QUOTE=Hamburg & Kanari;n923994]Inn med psykolog. /QUOTE]

                                        Dette er så dumt, at jeg ikke klarer helt å la være.

                                        Vi har spilt EN helræva kamp. Av fem. S08, av alle "eksperter" tippet minst en halv tabell over oss, skapte null og niks mot oss. Kun to keepertabber, den ene av de grovest jeg har sett av en LSK-keeper, frarøvet oss to av tre poeng. Borte mot KBK, et av seriens vanskeligste hjemmearenaer, blei vi fullstendig bortdømt og tapte ufortjent. Vi feide banen med Start og vant, ræva lag, ja vel, men ikke alle kan regne med å skli like godt på gullhåret i ræva som søpla. Og nå var vi fullt på høyden igjen borte mot Molde, som leder serien, vi skapte mest og blei igjen frarøvet straffe og kanskje et mål av dommeren.

                                        Der er ikke LSK som trenger psykolog. Det er det du og enkelte andre på forumet som åpenbart trenger, som ikke klarer å komme med ett eneste innlegg uten oppgulp, negativitet og reint vås, sjøl når laget spiller ok og spennende kamper og til og med vinner.

                                        Kom igjen, Katta. Putt meg gjerne i frysern. Det er godt å få det ut iblant, og verdt alle advarsler du kan kaste på meg.

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          #60
                                          OT: Skal litt mer til, Kroktåa
                                          Back to topic
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎