Kamptråd LSK-Ranheim 22.4 kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1521

    #41
    Gøy å se Ranheim. En kompisgjeng fra Trondheim som er fullstendig overlegne et kjøpelag som Lillestrøm.

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1465

      #42
      Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
      Regner med at Arne og spillerne er fornøyd,etter nok en knall kamp.Et ord om dette laget RÆVA
      Rett skal være rett: - Om du hørte Arne og Thomas LO etter kampen, så var de ikke "akkurat forøyd". Det er vel det eneste lyspunktet denne kampdagen..

      Kommentar

      • gullfuglen
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2010
        • 64

        #43
        Dette snur og blir bra på sikt. Tro mine ord.

        Kommentar

        • yeh_boiii
          Medlem
          Hoffnarr
          • Feb 2018
          • 44

          #44
          Det positive med denne kampen er at det er et absolutt bunnpunkt og kun kan bli bedre herfra

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2109

            #45
            Ja hva skal vi si....
            Hadde ikke trua på at vi skulle lukte på medalje før denne sesongen , men var rimelig sikker på at vi skulle unngå å være med i nedrykk striden i år.
            men så feil kan mann ta.

            Til dere som mener at vi bare har uflaks..
            mann får som fortjent over tid...

            nå er det for min del bare å se på gamle opptak fra cupfinalen , for det blir nok lenge igjen før jeg vil føle samme glede igjen , med fugla.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2109

              #46
              Opprinnelig skrevet av yeh_boiii
              Det positive med denne kampen er at det er et absolutt bunnpunkt og kun kan bli bedre herfra
              All ære til dere som greier å finne det posetive til enhver tid

              Kommentar

              • mrognan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 845

                #47
                Ranheim er uten tvil et av de dårligste lagene i Eliteserien 2018. Hvilket gjør det fryktelig skremmende at vi er enda verre. I år så skjer det. Vi har levd på kanten av stupet de siste ti årene, denne gangen redder vi oss ikke inn. OBOS, here we come.
                Morten

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  #48
                  Forferdelig kamp. Kandidat til bånn 3 på Åråsen siste 30 år. Og det er meget vanskelig å komme på denne lista. Vi snakker altså om hjemme mot Ranheim. En gjeng kompiser som har full jobb ved siden av. Vi i skaper en målsjanse og den er ikke stor engang. Vi har ingenting å komme med offensivt. Forferdelig!

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1521

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av mrognan
                    Ranheim er uten tvil et av de dårligste lagene i Eliteserien 2018.
                    Seriøst?

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3954

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av mrognan
                      Ranheim er uten tvil et av de dårligste lagene i Eliteserien 2018.
                      Bare 12 av 15 mulige poeng etter 5 kamper og nr 3 på tabellen! Helt rævva, vil jeg si. Sarkasme til side: her bommer du totalt, for å si det forsiktig!

                      Håper du bommer like mye på din påstand nedenfor. Jeg er dessverre ikke like sikker på det.

                      Opprinnelig skrevet av mrognan
                      I år så skjer det. Vi har levd på kanten av stupet de siste ti årene, denne gangen redder vi oss ikke inn. OBOS, here we come.
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • WenZ
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Oct 2008
                        • 106

                        #51
                        Rett og slett flaut!

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1328

                          #52
                          Dritflaut. Taper på Åråsen mot et lag som bare trener på kveldstid. 0-1 hjemme mot Ranheim er hårreisende ræva. Ja, de har er bra samspilt lag og ja, det er ikke bare oss de har slått i år, men de er likefullt et lag uten profesjonelle spillere som bare så vidt klarte å rykke opp fra OBOS.

                          Jeg kommer egentlig ikke på noe like flaut hjemmetap. Noen andre?

                          Det blir feil å trekke fram enkeltspillere, egentlig. Men SKM og Haakenstad leverte langt under ES-nivå i dag. Eneste med godkjent er stopperparet og Maric.

                          Kommentar

                          • Stan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1069

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                            Dritflaut. Taper på Åråsen mot et lag som bare trener på kveldstid. 0-1 hjemme mot Ranheim er hårreisende ræva. Ja, de har er bra samspilt lag og ja, det er ikke bare oss de har slått i år, men de er likefullt et lag uten profesjonelle spillere som bare så vidt klarte å rykke opp fra OBOS.

                            Jeg kommer egentlig ikke på noe like flaut hjemmetap. Noen andre?

                            Det blir feil å trekke fram enkeltspillere, egentlig. Men SKM og Haakenstad leverte langt under ES-nivå i dag. Eneste med godkjent er stopperparet og Maric.
                            Knudde jobber som vanlig, men han er vel å finne Molde fra og med sommeren.

                            Kommentar

                            • Holterkanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2009
                              • 560

                              #54
                              I år skulle vi reise oss, men vi er heldige om vi klarer oss tatt denne kampen i betraktning.... tannløst!!!!!!
                              ________________________
                              TB

                              Kommentar

                              • Wanker
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 632

                                #55
                                Ikke trening før onsdag, sier Arne. Andre ville sagt straffetrening! [Edit: Kan de ikke ha noen fysisk lette treninger med fokus på å bevege seg som et lag?]

                                Tatt på innsatsen av halvamatører - har spillerne det for godt? Møte 0900, alt tilrettelagt, se på visvas på TV, spille kort og faktisk jobbe maks 5 timer om dagen. 350 - 850K for noe sånt er litt i overkant, synes jeg...

                                Hvordan det kan svinge så mye mellom gode og dårlige kamper er sjokkerende, det må da være noe mer enn at kampplanen passer best mot gode lag?
                                Hunter S. Thompson:

                                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                Kommentar

                                • forzafugla!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2008
                                  • 461

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Stan

                                  Knudde jobber som vanlig, men han er vel å finne Molde fra og med sommeren.
                                  Ikke bekymre deg for at han skal være her. Drar han ikke til Molde, kan sikkert herrene på huset sparke han, evt. gi han bort til Runar Kristinsson.

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1521

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Wanker
                                    Hvordan det kan svinge så mye mellom gode og dårlige kamper er sjokkerende, det må da være noe mer enn at kampplanen passer best mot gode lag?
                                    Kan det være at spillerne var slitne etter kampen mot Kløfta?

                                    Kommentar

                                    • Wanker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 632

                                      #58
                                      Du kan være inne på noe der Jeg mener å huske at de har hatt en "to-dagers" tidligere også, men husker ikke i farta når det var.

                                      Trener de så hardt at de må ha fri fra treninger for å unngå skader? Eller er det de psykiske traumene som må bearbeides? Uff, orker ikke mer i kveld.
                                      Hunter S. Thompson:

                                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #59
                                        Dette var sjokkerende svakt av LSK, men kudos til Ranheim som leverer en strålende bortekamp mot oss, og definitivt gjør sitt for at vi ser så dårlige ut. LSK så ut til å ville stå litt høyere med laget enn vi har sett i andre kamper, men det blir fremdeles for stort fokus på å holde avstander og hindre rom, kontra å jage ball og stresse Ranheim spillerne. Da blir det litt tafatt i presset og Ranheim lyktes alt for ofte å spille av første pressledd med en god pasning og gode bevegelser. Konsekvensen av dette er at vi i tillegg til å ha et dårlig press i ballfører ender opp med å avgi mer bakrom enn normalt, og dette utnyttet Ranheim bra. Jeg tror fremdeles vi er tjene med å gjøre dette litt enklere, og tillate at spillere går litt ut av posisjon når sjansen for å vinne ball er der.
                                        Det mest imponerende med bortelaget i dag var hvordan de turte å stå opp på oss og fremprovosere gjenvinninger i farlige posisjoner. Det er dette jeg har etterlyst fra oss, og selv når de ledet 1-0 og skulle forsvare ledelsen de siste minuttene gjorde de dette ved å flytte presset opp og tvinge LSK til å lempe baller inn i feltet, som jo er den minst farlige metoden vi kan angripe mål på.

                                        Det var en liten periode mellom 70-85 minutter vi så bra ut offensivt frem til siste tredjedel, men det kommer nok en gang når vi blir litt desperate og tar sjanser offensivt. Dessverre er det også her litt mangler, og det blir alt for mange initiativ på utsiden av deres back for innlegg, og dette er jo som nevnt tidligere en form for innlegg som det scores på i veldig få tilfeller. Kommer de løpene fra backene eller en midtbanespiller på innsiden av deres back blir det mye farligere, og dette er ikke bare noe jeg tror eller mener, men noe som er dokumentert igjennom mange kamper. Det er derfor overraskende å se at vi forsøker på dette igjen og igjen. Det samme gjelder de mange bakromspasningene på førstebevegelsen rett etter at vi vinner ball. Vær så snill å fokuser mer på andre- og tredjebevegelsene også

                                        Nå er det nok bare å innse at dette blir nok en sesong der alt handler om å forlenge rekken med antall år i den øverste divisjonen. Dessverre har det også blitt en oppfatning blant både ledere i klubbene og mange av oss supportere at det er godt nok.

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3146

                                          #60
                                          Gidder noen med RB å gjengi spillerbørsen her?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎