VGs På Innsiden av LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    VGs På Innsiden av LSK

    Dette må kanselleres asap. Selv jeg som LSK supporter finner dette lite interresant. Og det virker som om dette stuntet suger energi fra spillerne! Spenstig forsøk på å skape blest om klubben, men har dessverre feilet fatalt. Fjern kamerafolkene fra garderoben nå!
    Last edited by Gjest; 22.04.2018, 19:24.
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    #2
    Opprinnelig skrevet av biggie
    Dette må kanselleres asap. Selv jeg som LSK supporter finner dette lite interresant. Og det virker som om dette stuntet suger energi fra spillerne! Spenstig forsøk på å skape blest om klubben, men har dessverre feilet fatalt. Riv kontrakten i filler!
    Dummeste jeg har lest på lenge. Du legger altså skylda på at vi er ræva fordi VG er tilstede.

    Kommentar

    • Gjest

      #3
      Opprinnelig skrevet av vermu

      Dummeste jeg har lest på lenge. Du legger altså skylda på at vi er ræva fordi VG er tilstede.
      Det er dine ord, og er de dummeste ordene jeg har lest på lenge!

      Det er ikke en grunn alene til at vi har hatt en elendig start på sesongen! Men jeg tror definitivt at det bidrar negativt for motivasjonen til spillerne å ha et kamera opp rumpa gjennom hele arbeidsdagen! Hvorfor tror du de fleste klubbene i verden skjermer spillerne sine for pressen??

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3177

        #4
        Opprinnelig skrevet av biggie

        Det er dine ord, og er de dummeste ordene jeg har lest på lenge!

        Det er ikke en grunn alene til at vi har hatt en elendig start på sesongen! Men jeg tror definitivt at det bidrar negativt for motivasjonen til spillerne å ha et kamera opp rumpa gjennom hele arbeidsdagen! Hvorfor tror du de fleste klubbene i verden skjermer spillerne sine for pressen??
        Tror faktisk du er inne på noe. Jeg kjenner et par Mjøndalen-spillere, og de sier akkurat det samme, at medieoppmerksomheten stjal fokus og energi.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4442

          #5
          VG om "På Innsiden"-suksessen: Helt fantastisk!

          Det har altså blitt over 9 millioner visninger på klippene så langt. Vel og bra det, men hva får vi for dette utover en noe tvilsom "profilering" av klubben? Vanker det andeler av reklameinntekter etc.? Her må vel Stokstad ha klart å få på plass en god avtale?

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #6
            At folk er negative til dette er faen meg en gåte. Nå har vi slitt mediemessig i en årreke. "Ingen skriver om LSK" Folk klager på at LSK er en så lite åpen klubb, og at "ingen bryr seg". Her får vi den mest omfattende mediedekningen en klubb i Norge noensinne har fått.

            Jeg kjenner ikke til om vi får noe penger ut av avtalen. Sannsynligvis får vi ikke et rødt øre. Til gjengjeld så får masse positiv omdømme. Mange underholdene saker, og et eget program både i VG og Eurosport.

            Spillere og trenere representerer LSK på en ypperlig måte. 1,4 millioner har sett på VG. Tenk på våre sponsorer som får vist seg fram daglig.

            Dette er det beste mediestuntet vi har hatt siden LSK-mafian på 70-tallet!
            Last edited by vermu; 22.05.2018, 23:34.

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              #7
              Et eks på en deilig sak, hvor spillerne representerer klubben meget godt: Simen Rafn prøver å kjøpe leilighet på Åråsen stadion. Han sitter på et rom på Lerkendal med utsikt over banen, mens han venter på svar om kjøpet. VG spør om dette likner på det han har bydd på. " Jo det ligner, men Åråsen er et steg opp da", svarer Rafn.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                #8
                Opprinnelig skrevet av vermu
                At folk er negative til dette er faen meg en gåte. Nå har vi slitt mediemessig i en årreke. "Ingen skriver om LSK" Folk klager på at LSK er en så lite åpen klubb, og at "ingen bryr seg". Her får vi den mest omfattende mediedekningen en klubb i Norge noensinne har fått.

                Jeg kjenner ikke til om vi får noe penger ut av avtalen. Sannsynligvis får vi ikke et rødt øre. Til gjengjeld så får masse positiv omdømme. Mange underholdene saker, og et eget program både i VG og Eurosport.

                Spillere og trenere representerer LSK på en ypperlig måte. 1,4 millioner har sett på VG. Tenk på våre sponsorer som får vist seg fram daglig.

                Dette er det beste mediestuntet vi har hatt siden LSK-mafian på 70-tallet!
                Og naturligvis tjener klubben på dette i form av at sponsorer som år etter år bidrar til LSK sin Eliteseriesatsing får etterlengtet eksponering. Det kan gjøre at både de og andre sponsorer ønsker å bidra mer i fremtiden også.

                Selv naboen som er Rosenborg supporter mener noe om LSK og hvorfor det går dårlig sportslig basert på at han følger med på serien. Det betyr faktisk noe for meg, da han på samme tid i fjor ga fullstendig f*** og knapt kjente navnet på en LSK spiller.

                Ser virkelig ikke noe negativt med denne serien i det hele tatt, og de balanserer innholdet på en veldig bra måte.

                Kommentar

                • nebbjævel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2009
                  • 511

                  #9
                  Forutsatt at det ikke har negativ innvirkning på kommunikasjonen i garderoben, er dette greit.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎