Masteroppgave om fotballsupportere, jeg trenger hjelp!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Master
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Apr 2018
    • 5

    Masteroppgave om fotballsupportere, jeg trenger hjelp!

    Hei alle kanari-supportere
    Jeg skriver masteroppgave, og trenger deres svar på undersøkelsen min. Undersøkelsen omhandler fotballsupportere, og den tar kun ca 2 minutter å svare på.
    Jeg ville derfor satt enormt stor pris på om alle sammen kan svare

    https://oslomanagement.qualtrics.com...QUP7GSuaazYy6p

    Takk for hjelpen på forhånd!
    Marthe Fjeld
    Last edited by Master; 25.04.2018, 10:43.
  • OlaG
    Oversetterdrone
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 898

    #2
    Jeg har svart på undersøkelsen, men det hadde nok virket hakket mer troverdig og seriøst om du hadde skrevet navnet ditt under en post som den her.

    Til andre som vurderer å svare: tok meg mindre enn to minutter.

    Kommentar

    • Master
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Apr 2018
      • 5

      #3
      Opprinnelig skrevet av OlaG
      Jeg har svart på undersøkelsen, men det hadde nok virket hakket mer troverdig og seriøst om du hadde skrevet navnet ditt under en post som den her.

      Til andre som vurderer å svare: tok meg mindre enn to minutter.
      Tusen takk for at du tok deg tid!
      Ja det har du faktisk helt rett i!
      Last edited by Master; 27.04.2018, 09:53.

      Kommentar

      • nebbjævel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2009
        • 511

        #4
        Jeg var i gang med å svare på skjemaet, men det stoppet opp på spørsmål nr.2, første setning, som lyder slik:
        "Fotballaget du heier på kan være en refleksjon av deg og din identitet."

        Setningen er totalt intetsigende. Det er særdeles uvitenskapelig å mene at laget kan være en refleksjon av meg. Det er faktisk utelukket at så er tilfelle. Om så hadde vært tilfelle, måtte laget først ha blitt utstrålt fra meg. Så måtte strålene ha truffet et reflekterende objekt og de reflekterte bølgelengdene skulle så danne grunnlaget for lagets tilblivelse. Det sier seg sjøl at laget har oppstått på annet vis. Dette er akademisk tåkeprat på et helt for jævlig nivå, der språket bare durer av gårde uten tanke på sin referanse, også kjent som virkeligheten. Hvem har kvalitetskontrollert spørreskjemaet ? En amanuensis i sosialpsykologi eller i sosiologi ? Kanskje en sosialantropolog, eller rett og slett en lektor i markedsstudier ?

        Videre er identitet en usynlig prosess som pågår mellom individet og dets omverden. Begrepets tilholdssted er så mobilt og opakt at å påstå at noe kan reflekteres fra det er en sensasjon både optisk og logisk, og som du snart forstår også symbolsk.

        På grunnlag av at innledende setning i spørsmål nr 2 er umulig å forstå, må jeg avstå fra deltakelse i undersøkelsen. Men jeg ville gjerne, og satset alt, men nei. Spørsmål nr. 1, derimot, står på egne bein.

        Kommentar

        Working...