Rekruttlaget 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2857

    #21
    Logget meg nettopp på, et kvarter etter at bortekampen mot Valdres startet. Vi leder 1-0. Noen som veit hvem som putta?

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2857

      #22
      Litt for mye "Barcelona-tendenser" – LSK2 dominerer, men skal absolutt gjøre alt på tikitaka-maner og drible ballen helt inn i mål.

      Raphael har gjort lite av seg. Virker kamprusten og totalt ute av form.

      Kommentar

      • banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2018
        • 438

        #23
        Litt for lite fremdrift til tider grunnet omstendig pasningsspill, men alt i alt en kamp rekruttene dominerer og leder veldig fortjent. Ut ifra sjanser kunne de ha ledet med ett eller to mål mer.
        Jeg synes Raphael har spilt seg bedre og bedre utover 1.omgang og har levert et veldig solid 1.inntrykk. Er duellsterk og pasningssikker. Hadde blant annet en nydelig gjennombruddspasning som satte medspilleren alene med keeper, uten at det ble mål av det. Synes både laget og debutanten har gjort en veldig god 1. omgang.

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1462

          #24
          Fikk heller ikke sett hvem som putta.. Helt enig i at Raphael er kamprusten. .. virker treg, og noe "forsiktig".. Godt mulig at det merkes at han ikke har relasjoner og er vant til en annen type fotball. Har fått ballen en del, men det er andre som har vært vesentig mer synlig for LSK. Om han skal erstatte Matthew, må Matthew mer enn gjerne bli en del uker til.. (sånn det ser ut i dag), tenker jeg.
          Godt å se Ødemarksbakken få vist litt av det han kan.. Jeg tror han blir det vi har håpet på med litt horisont..

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1462

            #25
            ser at jeg og "banan" er litt uenig ang Raphael. .jeg så ikke første del av 1 omg.. jeg så han hadde en gjennombruddspassning i ingenmannsland.. men fikk ikke med meg den du refererer

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2857

              #26
              0-2. Krogen på et vakkert frispark etter 48 minutter fra et parogtjue meter. 0-1 kom vet Stian Sandberg helt i begynnelsen av første omgang.

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2857

                #27
                Ayagwa er S V Æ R !

                Kommentar

                • banan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2018
                  • 438

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                  Ayagwa er S V Æ R !
                  Jeg fikk dessverre ikke sett 2. omgang. Kan du gi en oppsummering? Og gjerne er forklaring på den ovenstående kommentaren din

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2857

                    #29
                    Jeg så siste halvtimen av første omgang, men bare litt til og fra (til sammen kanskje 20 minutter) av annen. Generelt om Raphael Ayagwa, mitt inntrykk av det jeg så: Til 3. divisjonsfotball har han mer enn god nok teknikk og fysikk. Tok ballen pent fra motspillerne flere ganger, og serverte greie kortpasninger som traff medspillerne fler ganger. Noen forsøk på gjennombruddspasninger, som var så som så. viste seg mye fram og ville ha ballen, men virket veldig stasjonær og litt treig, men det tror jeg som sagt kommer av at den fysiske formen kanskje ikke holde ES-nivå ennå. Men det bør fikses greit gjennom en oppkjøringsvinter. Er usikker på om han holder til noe mer enn maks korte innhopp på 1. laget i høst, for å kjenne på nivået. Krogen var veldig mye kjappere og energisk til sammenlikning. Også Øde. Men det virker som om Ayagwa har et ganske høyt potensial, når han kommer i form og får brukt den enorme fysikken til å understøtte teknikken.

                    Forklaringen på kommentaren er enkel: Han ER svær. S V Æ R ! Diger. Du ser med en gang at han er et fjell utpå der. MASSE muskler. Kanskje enda mer enn Freddy F. Det trenger verken å være positivt eller negativt, men litt kult å se på.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2857

                      #30
                      Jeg så imidlertid noen morsomme glimt av flere av unggutta, som visste fram både et finteregister og en vilje til en-touch-spill som var oppløftende: Westerlund, Knudsen og Aasen, ikke minst. Det skal bli veldig interessant å se om noen av disse klarer å ta steget og gjøre tilsvarende på ES-nivå. Baccay har allerede vist seg som en lovende sådan.

                      Kommentar

                      • banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2018
                        • 438

                        #31
                        Jeg så som nevnt kun førsteomgangen, men fikk i alle fall med meg samtlige minutter av den. Og jeg synes at de som framstod aller mest positivt av LSK sine spillere var Ayagwa, Westerlund, Krogstad, og Ødemarksbakken - i den rekkefølgen. Krogstad begynte omgangen veldig bra, men forsvant litt etter hvert. Mens Ayagwa startet litt rolig, men kom seg drastisk. Både Krogstad og Ayagwa spilte solid og gjenvant mange baller, og hold bra pasningskvalitet. Helt tydelig at Ayagwa kommer til å gjøre en veldig god figur, allerede i år.
                        Westerlund har herlig teknikk og driv, og kom på mange offensive raid - hvor han blant annet ved å spille veggspill med flere medspillere til fra egen banehalvdel til inn i motstanderens 16-meter var nær ved å score. Eneste jeg vil trekke han for var variabel innleggskvalitet og at han grunnet sin unge alder ikke har all verden av fysikk å vise til.
                        Også Ødemarksbakken glimtet med høy klasse til tider, blant annet var assisten til det 1.målet.

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4284

                          #32
                          Ayagwa fra start mot Skedsmo klokka 19. Vises på RB. Har ikke mulighet til å se, men håper noen her inne har mulighet til å ta en titt og komme med noen foreløpige vurderinger av vår framtidige midtbanediamant.

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3164

                            #33
                            Start-11'er:

                            Igonen
                            Rafn-Sandberg-Antonijevic-Westerlund
                            Ranger-Ayagwa-Knudsen-Bacay
                            Ødemarksbakken-Tonne

                            1-0 Rafn (Ranger)
                            2-0 Bacay (Tonne, etter pasning fra Ayagwa)

                            pause

                            3-0 Bacay (Ødemarksbakken)
                            60 min: Spillerbytte LSK2: Mansour Sinyan inn sentralt, bytter med Lars Ranger. Ayagwa ut på høyre kant, og setter umiddelbart inn 4-0 med assist fra Bacay etter godt forarbeid av Westerlund.
                            5-0 Christoffer Lundebø (Rafn)
                            Slutt

                            Ikke sett Ayagwa før, og for tidlig å si noe kategorisk. Men har overblikk, duellstyrke, er en ballvinner, og har gode pasninger. Om dette holder på høyere nivå, er umulig å si, men som spillertype ser det OK ut. Uansett må vi regne med at han vil og bør vokse raskt med mer erfaring med laget og med norsk football.

                            gilbert
                            Last edited by gilbert; 27.08.2018, 19:49.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4284

                              #34
                              Ser Josef Baccay (som nylig signerte proffkontrakt) omtales som kampens gigant med sine 2 mål + 2 målgivende pasninger. Sterkt av 17-åringen! Det gror godt

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2857

                                #35
                                Jeg synes Ayagwa viste seg som mye mer bevegelig og energisk i denne kampen enn debuten for ei uke siden. Det er tydelig at bare ei halvannen ukes trening med lagkameratene har skrudd opp formen to hakk. Om ikke lenge er han alt for god til dette nivået. Han virker monstersterk i duellene, og plukker ballen fra 3.divisjonsspillere som om det var drops fra småunger. I tillegg viser han i glimt både god nærteknikk, pasningssikkerhet og gode avslutningsegenskaper.

                                Kommentar

                                • banan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2018
                                  • 438

                                  #36
                                  Vant 3-1 borte mot Vestfossen. 1. mål av Gary, 2. av Ødemarksbakken, og det 3. av en ung nr. 8.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av banan
                                    Vant 3-1 borte mot Vestfossen. 1. mål av Gary, 2. av Ødemarksbakken, og det 3. av en ung nr. 8.
                                    Apipon Tongnoy, 2002-årgang som spiller på g16-landslaget.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2857

                                      #38
                                      1-0 etter 6 min. Oussema Ali viser Smaradona hvordan man plasserer en ball i tomt bur fra seks meter, etter flott forarbeid av Gary Lothbrok, son of Ragnar.

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2857

                                        #39
                                        Litt trist at Gary og ETS starter mot Skjetten. Det betyr at de neppe er tiltenkt noen startellever mot Bryne.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2857

                                          #40
                                          2-0 etter 18 minutter. Sherif spesial. Nesten identisk med målet mot Stabæk i 2016!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎