KAMPTRÅD Søpla – Lillestrøm Sportsklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3178

    #81
    Opprinnelig skrevet av GIFKanari

    Så du følger opp mangelen på argumenter med stråmenn? Kan du gi et eneste annet eksempel på egoisten Matthew? Eller er dine gjentatte utfall mot spilleren egentlig bare noe du har venta på en unnskyldning for siden intervjuet i RB? Det er nemlig det inntrykket jeg får, eller føler. La meg føle enda mer og hevde at disse stadige utfallene mot nøye utvalgte syndebukker fra flere egentlig bunner i en mye mer grunnleggende frustrasjon over klubbens situasjon. Men frykten for å komme på kant med de"riktige" folka hindrer både ærlighet og tilstrekkelig takhøyde.

    Og bare for å understreke din egen hjelpeløshet bruker du altså min kritikk av Arne mot meg fra et innlegg der jeg påpeker noe han har helt rett i.
    Det er kanskje varmen, men jeg sliter seriøst med å forstå hva du egentlig mener i dette innlegget - men sant å si er ikke det noe nytt (at det er vanskelig å forstå hva du egentlig sier, altså).

    Først snakker du om stråmenn. Aner ikke hva du mener med det, så kan ikke kommentere den. Sorry. Så snakker du om et intervju i RB som åpenbart skal ha fungert som en slags unnskyldning for et eller annet. Igjen forsvinner du inn i tåkeheimen, siden jeg ikke har RB, ikke har lest noe intervju med noen og dermed (igjen) ikke aner hva du snakker om. Så det du FØLER er med andre ord skivebom. Men ta det med ro, det er mange som sliter med FØLELSENE sine i og rundt LSK om dagen. Så snakker du om stadige utfall mot syndebukker, og her innrømmer jeg glatt: Det finnes ingen, meg selv inkludert, som når deg til knærne når det gjelder "stadige utfall mot nøye utvalgte syndebukker." Der er du kongen, og i den grad det er en hederstittel i denne sammenhengen så sitter kronen trygt på ditt hode. Så (tror jeg) du erkjenner at all denne gallen du konstant sprer er et uttrykk for "grunnleggende frustrasjon over klubbens situasjon.", og det kan jeg forstå. Kjenner på den selv iblant, ikke minst når en spiller gjør det Mathew gjør på overtid i går.
    Så snakker du om frykt for å komme på kant med de riktige folka. Vet ikke hvem det er du frykter, men slik er det mulig å få gjort noe med. Så hevder du at den samme frykten hindrer ærlighet, men samtidig er du åpenbart frustrert over at andre her inne sier hva de ÆRLIG mener, så for meg blir det like uforståelig som det meste av det andre du kommer med.

    Så snakker du om min hjelpeløshet, og det kunne kanskje være interessant, om jeg (eller du) ante det aller minste om hva du snakket om. Og så er du hyklersk nok til å peke på en setning der du gir Arne rett i noe, som om det veier opp for det trailerlasset av dritt du har tømt over mannen i altfor lang tid.

    Og uansett hva du FØLER, MENER etc, så er det min mening at Mathews avgjørelse på overtid i går var hårreisende, og med relativt stor sannsynlighet kostet oss tre poeng. Betyr det at jeg vil sparke fyren ut av klubben? Nei.Men jeg får deja vu til den gangen Friday gikk ut i pressen og sa han var god nok for en større liga. Etter det ble han TILSYNELATENDE mer opptatt av egne scoringer (les: Egen fremtid) enn klubben. Min oppfatning er at jeg har sett noe av det samme hos Mathew, hvor han enten mangler overblikk (les: Ikke er så fantastisk som enkelte mener) - eller spiller (for mye) for sin egen fremtid. (Det kan korrigeres, og kanskje er det opplevelsen i går som vil korrigere det).

    For meg er det eneste som teller klubben. For meg er klubben alltid større enn de enkelte spillerne og trenerne som kommer og går.

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2325

      #82
      Matthew var enorm i 94 min. Jævlig synd med den siste involveringen.
      Atter en gang roter vi bort poeng og dermed blir det nedrykksstrid iår igjen.
      Det positive er at spillet har hevet seg den siste mnd og utelukker ikke kvartfinale.
      Vi har fortsatt sjansen på doublé: NM og Europe League. Der, så har jeg jinxet det!

      Kommentar

      • Kristian
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 690

        #83
        Håper dine jinx er like treffsikre som Rekdal sine.

        Kommentar

        Working...