Kamptråd LSK-Brann ons 30.5 kl 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4303

    #41
    Opprinnelig skrevet av GIFKanari

    Har aldri assosiert for lav kvalitet med helt ok, men mulig jeg svartmaler ja.
    Ja, bit deg fast i semantikken. Henger greit med er et pluss, for lav kvalitet er et minus = Vi gjør en ok omgang.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #42
      Grunnen til at Arne trekker frem førsteomgangen er fordi det eneste han var misfornøyd med var kontringsmulighetene, og det er det som bør være varskuet for alle som igjen fikk se hva som bor i laget når det tar skjebnen mye mer i egne hender.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3954

        #43
        Jeg gratulerer alle LSK-tilhengere med en flott seier! Jeg oppfordrer alle til å være glade i kveld!!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1211

          #44
          Viktig seier og litt ro før fortsettelsen, men det er viktig å holde beina på jorda etter en seier mot ett realtivt slitent skadeskutt Brann. Positivt fra de siste ukene er at Maric er selvskreven førstekeeper, Krogstad har spillt seg stort opp og spissparet Martin/Lehne kan bli bra utover høsten.

          Kommentar

          • Joha
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 314

            #45
            Gratulerer alle spillere,støtteapprat og supportere med seier over Brann håper dette hjelper på selv tilitten til spillerene

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1385

              #46
              Opprinnelig skrevet av Playboy1
              Må si Krogstad har hevet seg stort siste tiden.
              Enig! Selv om han må bli smartere i enkelte faser av spillet - mot søpla laget han for tredje gang i år (eller er det flere?) frispark som vi slipper inn mål på. Det kunne vært flere. Frisparkene kommer ofte i situasjoner hvor det er helt unødvendig å lage frispark. Men Krogstad har hevet seg etterhvert, han var etter min mening et av våre svakesteste kort tidligere i sesongen.

              Kommentar

              • Tjodleif
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2017
                • 848

                #47
                Maktdemonstrasjon i andre omgang! Jeg synes ikke første er så dårlig som mange skal ha det til her. Ganske likt med sjanser for og mot, klart Brann er bedre i banespillet, det er slik de spiller. Positivt at vi er såpass vasse fremover selv uten Knudtzon. Jeg skimter et mulig luksusproblem på spiss- og kantplassene når han er tilbake. Martin og Lehne begynner å finne tonen, knallscoringer på begge. Men vi må ikke bli høye i hatten nå. Fortsatt 13. plass i Eliteserien. Jeg blir oppgitt over hvor variert dette laget presterer.

                Kommentar

                • BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1385

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Grunnen til at Arne trekker frem førsteomgangen er fordi det eneste han var misfornøyd med var kontringsmulighetene.
                  Hvor har du dette fra? Han sier ingenting om dette i pauseintervjuet, eller intervjuet etter kampen. I pausen prater han om kraft og pesisjon fremover, samtidig som han (med rette) sa at vi måtte være obs på defensive dødballer.

                  Kommentar

                  • mr.t
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Apr 2005
                    • 146

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av BD

                    Hvor har du dette fra? Han sier ingenting om dette i pauseintervjuet, eller intervjuet etter kampen. I pausen prater han om kraft og pesisjon fremover, samtidig som han (med rette) sa at vi måtte være obs på defensive dødballer.
                    Tror nok de syrlige spydighetene kommer på autopilot fra den kanten uansett resultat og prestasjon

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3146

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Nesten fascinerende at det er mulig å fremstå så blottet for samhandling. Rafns desperate og helt håpløse initiativ i det 45. minutt, som ender i et balltap man kunne forutse flere sekunder i forveien i mangelen på valg, har vi bare flaks at vi ikke blir straffa for. Vi ligger på egen seksten, ofrer ballinnehav av noen som helst grad, og sliter til alt overmål med effektiviteten. Åssen kan folk lenger engang spørre seg hvorfor vi ikke vinner fotballkamper?
                      Ja, her traff du like godt som du pleier.
                      Kan du nå forklare oss idioter hva det var Arne gjorde så forferdelig feil i pausen at vi bare vant 4-1?

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av G-Man

                        Ja, her traff du like godt som du pleier.
                        Kan du nå forklare oss idioter hva det var Arne gjorde så forferdelig feil i pausen at vi bare vant 4-1?
                        Skrevet i pausa og beskriver førsteomgangen. Ser du noe annet som jeg skrev i løpet av andreomgangen og som jeg vil se mer/mindre av? Og hvem traff vel dårligere enn nepene som vil sende Matthew hjem før denne kampen? Klovn.

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1462

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          Viktig seier og litt ro før fortsettelsen, men det er viktig å holde beina på jorda etter en seier mot ett realtivt slitent skadeskutt Brann. Positivt fra de siste ukene er at Maric er selvskreven førstekeeper, Krogstad har spillt seg stort opp og spissparet Martin/Lehne kan bli bra utover høsten.
                          Brann var svekket, ja.. MEn la oss ikke helt blåse av at Brann har sluppet inn 9 mål denne sesongen.. LSK har scoret 5 av dem. Brann har spilt 21 - TJUEEN - kamper på rad uten tap, og holdt på å tape forrige gang mot Fugla - og nå satt den!!
                          Jeg synes at LSK gjennom kampene i Tromsø, 2 ganger mot Brann og en i Oslo - har vist at det er fremgang - i alle ledd i laget. Selvsagt er det mer å jobbe med, men jeg vil påstå at det går rett vei.
                          I flg Arne skal fokuset være serien nå og plukke poeng, og det raskt!
                          Jeg har trua på lysere tider!

                          Kommentar

                          • OlaG
                            Oversetterdrone
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 881

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Dommersituasjonene fortsetter å gå mot oss ja. Dommer blåser for skade når vi har to mann på blank goll. Lot Brann avslutte angripet sitt først da, naturligvis
                            Så det igjen på nrk.no nå, og det er faktisk komplett umulig å forstå hvorfor han blåser av der. Jævlig irriterende, men etter 4-1 så er det begrenset hvor mye "jævlig irriterende" egentlig plager meg

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #54
                              Nesten rart Arne ikke hyller laget mer for den 2.omgangen. Rett og slett en strålende omgang og desidert årsbeste! Plutselig spilte vi med en selvtillit jeg ikke har sett i år. Vi står høyere i lengre perioder og trykker skikkelig på. Kunne fort scora noen til også. Spissene på hugget i dag. Mathew veldig god og ikke minst Haakenstad. Han var helt enorm i 2.omgang. Nesten så man mistenker doping (spøk) for det er nesten umenneskelig å løpe så jævlig mye som han gjorde. At han plutselig er igjennom på venstre kant i det 87 min sier litt. Karrierebeste i LSK-trøya. Kan nevne flere også men hele laget hever seg veldig og alle leverte på et høyt nivå. Fortsett slik da!
                              ..................

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                #55
                                En fin seier mot et svekket Brann. En første omgang som er lite imponerende, men etter en tidlig 1-0 scoring får vi kampen mer inn i vårt spor, og slipper aldri taket selv om det fort kan skje når Brann får utlikningen sin. Etter 2-1 blir det en ren kontringskamp der vi får det rommet Arne Erlandsen håper på i hver kamp, men som vi dessverre sjelden får. Vi skal uansett ha ros for at vi ikke blir så baktunge på 2-1 som vi også har hatt en tendens til å bli i en del andre kamper vi har ledet.

                                Har vist seg at vi står ganske bra til Brann basert på disse to kampene, så får vi se allerede mot et Odd lag i god form hvorvidt dette er en tendens eller bare nok en enkeltkamp der vi møter en motstander som står bra til oss.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3146

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                  Skrevet i pausa og beskriver førsteomgangen. Ser du noe annet som jeg skrev i løpet av andreomgangen og som jeg vil se mer/mindre av? Og hvem traff vel dårligere enn nepene som vil sende Matthew hjem før denne kampen? Klovn.
                                  Jeg lurer på om du faktisk er så begrenset som du fremstår på dette forumet (i såfall skal jeg slutte å kritisere deg, da er det synd på deg), eller om du faktisk har glede over det evinnelige oppgulpet ditt (og da kanskje burde oppsøke en psykolog).

                                  Ja, jeg forstår at beskrivelsen din var av førsteomgangen, men som vanlig var den hverken særlig treffende eller særlig egnet til å glede andre enn personer uten livslyst. Og nei, jeg så ikke noe i løpet av andreomgangen som du ville se mer eller mindre av, trolig fordi du som oftest blir påfallende taus når det er noe positivt å melde.

                                  Jeg har aldri sagt eller ment at Mathew burde sendes hjem, eller for den saks skyld benkes. Men jeg har skrevet (og det mener jeg fremdeles) at det han gjorde på overtid mot søpla var helt forferdelig. Derfor antar jeg at det ikke er meg du kaller "nepe". Når jeg nå går tilbake i trådene og ser hvem som mente det i kampens hete, så finner jeg faktisk ingen neper, bare engasjerte supportere som sier ting i affekt - noen ganger negativt og noen ganger positivt. (Ulikt en viss annen person som har drittspredning på autopilot).

                                  Kanskje forsøker du å holde liv i forumet med disse innleggene dine. I såfall applauderer jeg det, men tror likevel du ville oppnå mer om du ikke overdrev så avsindig. Og om du faktisk er seriøs så behøver du ikke gå så langt for å se en klovn. Da holder det med nærmeste speil.

                                  Kommentar

                                  • TomLundby
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 616

                                    #57
                                    Rart noen absolutt må diskutere andre ting enn LSK, spesielt etter en så fin kamp.

                                    Kommentar

                                    • ynnor
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 857

                                      #58
                                      Selv om jeg skulle ønske det var enda flere på kamp i går så synes jeg stemningen var fantastisk til å være en 4 runde kamp. Cupen er ikke død

                                      Kommentar

                                      • vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

                                        #59
                                        Dette blei som spådd, årets enkleste seier. Etter en svak førsteomgang, kjørte vi totalt over Brann i 2.omg.

                                        Haakenstad med kanskje sin beste LSK-kamp. Kippe og Amundsen med god kontroll. Mathew og Krogstad dominerte etter hvert midtanen. Og endelig, Martin og Lehne med ordentlige bidrag i 2.omg. Spesielt var 2-1 målet vakkert. Lehne med for sin del, årets beste innvolvering - hvor han dypt i banen setter fart og finner Martin med en nydelig pasning. Og vakker avslutning av Martin. Til og med Maric var feilfri.

                                        Nå må vi ta oss sammen i serien også!


                                        Kommentar

                                        • TomLundby
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 616

                                          #60
                                          Morsomt hvordan høyreback Haakenstad scoret fra venstrevingen på en kontring på slutten. Bra kondis!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎