Daniel A. Pedersen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjellern
    replied
    Fantastisk at vi har denne deilige mannen ut 2021.
    Sinnsykt viktig for laget på alle mulige måter. Fortsetter han som nå vil han nok selges før dette men da tror jeg vi får en pen slump med kroner.

    Leave a comment:


  • general
    replied
    Opprinnelig skrevet av vermu
    Han trenger ikke kapteinsbindet. Han er general!
    nei.

    Leave a comment:


  • _Jonern
    replied
    For en spiller. For en jævla solid spiller! Assist på begge måla og soleklar man of the match i dag! Helt utrolig at vi har denne mannen i klubben.

    Leave a comment:


  • vermu
    replied
    Fantastisk re-signering. På høyde med Smarasons underskrift.

    Leave a comment:


  • gilbert
    replied
    Forlenger kontrakten, ut 2021!

    https://www.lsk.no/nyheter/pedersen-...ne-noe-med-lsk

    Daniel Pedersen har sin første sesongoppkjøring med LSK. Han mener vi må tørre å ha høye ambisjoner allerede i årets sesong.


    gilbert

    Leave a comment:


  • Kanarivogel89
    replied
    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Er han den beste midtbanespilleren i eliteserien? Hvertfall topp 5! Helt utrolig at vi fikk tak i denne mannen. Håper trollmannen Simon klarer å lure han til en ny 3-års kontrakt.
    Hjertet i halsen da han ble kvesta av Trondsen i går. Heldigvis er han betong, i motsetning til disse veike reservetrønderne.

    Leave a comment:


  • _Jonern
    replied
    Er han den beste midtbanespilleren i eliteserien? Hvertfall topp 5! Helt utrolig at vi fikk tak i denne mannen. Håper trollmannen Simon klarer å lure han til en ny 3-års kontrakt.

    Leave a comment:


  • Playboy1
    replied
    Nok en god kamp , LSK sin beste mot Bartene synes jeg.

    Leave a comment:


  • Kroktåa
    replied
    1. Tenkte jeg bare skulle videreformidle mailutvekslingen jeg hadde med sportsjournalist Kasper W. Skipper på TV2 Østjylland, som nylig hadde en podcast med vår nye yndling DAP:

    Hej

    Mange tak for din mail. Daniel A. Pedersen havde et rigtigt god forår i AGF, og derfor undrede det mange, at han ikke blev i klubben. Men det er godt at høre, at han trives i Lillestrøm. Han er en sympatisk fyr, og viste rigtigt stort talent i sine yngre år, da han blev førsteholdsspiller i Silkeborg IF.

    Jeg melder tilbage til Simon Hansen, så kan han tage en tur til Norge og købe ind! ;-)

    Ha’ en god dag.


    Med venlig hilsen

    Kasper Wilkenschildt Skipper
    JOURNALIST

    http://www.service-oj.dk/exchange/tv2ostjylland-logo-mail-2017.png
    Skejbyparken 1, DK-8200 Aarhus N
    T. +45 87 42 42 42

    tv2østjylland.dk

    twitter
    Følg mig på Twitter her!



    Fra:
    Sendt: 7. oktober 2018 12:42
    Til: Kasper Wilkenschildt Skipper
    Emne: Urge



    Hei
    Takk for et interessant intervju med vår nye favoritt på Lillestrøm SK - Daniel A. Pedersen. Han er blitt tatt riktig godt imot av fansen, og har allerede blitt en av de viktigste - kanskje den aller viktigste - spilleren på laget. Han balanserer midtbanen utmerket med vår "sorte diamant" - nigerianeren Ifeany Matew - og jeg tror neppe vi beholder noen av dem lenger enn til sommeren 2019, dessverre. De er alt for gode for den norske eliteserien begge to, i alle fall for LSK. Men først skal de bidra til at vi berger plassen i Eliteserien også i år, vi skal hente hjem "bøtta" (Kongepokalen i Norgesmesterskapet) også i år (som i 2017), og ikke minst er de mentorer og forbilder for en fremadstormende og talentfull, men fortsatt litt ung rekke midtbanespillere i klubben.

    Men Urge - du kan melde tilbake til Simon Hansen at mineralvannet Urge fremdeles er i handelen i Norge (som eneste landet i verden, ifølge CC). Man kan bestille Urge fra bl.a. kolonial.no, men jeg er usikker på om de shipper til utlandet.




    Vennlig hilsen

    Leave a comment:


  • Playboy1
    replied
    Fornøyd med DP , vært stort sett god etter at han kom inn i laget. Blir sikkert enda bedre med tida.
    Og er den beste midtbane spilleren vi har idag.

    Leave a comment:


  • trigz
    replied
    Beste midtbanespilleren vi har hatt på år og dag. For et varp. En strålende spiller. Holder vi plassen, gleder jeg meg til vinteren. Lennartson har et kontaktnett som kommer til å sørge for at vi får mer for pengene.

    Leave a comment:


  • vermu
    replied
    Han trenger ikke kapteinsbindet. Han er general!

    Leave a comment:


  • ynnor
    replied
    Fantastisk match av DP i dag

    Leave a comment:


  • Kanarivogel89
    replied
    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Dette er kapteinen i klubben.
    Ingen tvil. Her må det forlenges og kapteinsbindet overrekkes. Jeg elsker Kippe, men tiden er inne for å gi ansvaret videre etter sesongen. Pedersen framstår som det soleklare valget

    Leave a comment:


  • GIFKanari
    replied
    Dette er kapteinen i klubben.

    Leave a comment:


  • trigz
    replied
    Opprinnelig skrevet av knut
    Bare stussa litt på det som virka som litt negativitet på en gledens dag Innlegget ditt her er forsåvidt ganske så fasit, også inkluderinga av TLO.
    Nei da, det var ikke meningen å være negativ. Andreomgangen til Brenden var finfin. Det skal sies at han fikk veldig gunstige arbeidsforhold der også, uten at det tar glansen av noe.

    Leave a comment:


  • knut
    replied
    Opprinnelig skrevet av trigz

    Var ikke (jo da, han var bra etter pause i dag!) hyllest nok? Han var god etter pause. Dansken var en gigant. En naturlig leder. Se hvordan han roper og justerer Haakenstad og Mikalsen, hvordan han dirigerer bevegelsene når vi gjenvinner ballen. Se på den pasningsfoten, arbeidsradiusen og pondusen han gir oss. Enorm spiller. Han og Smarason er av en helt annen klasse enn alt annet vi har i troppen. Fristet til å ta med Lehne Olsen her også, han har vokst med oppgavene. Nå får han stadig bedre arbeidsforhold, og viser oftere hvor god han faktisk er.
    Bare stussa litt på det som virka som litt negativitet på en gledens dag

    Innlegget ditt her er forsåvidt ganske så fasit, også inkluderinga av TLO.

    Leave a comment:


  • trigz
    replied
    Opprinnelig skrevet av knut

    Mulig å hylle begge:

    Brenden fra LSK2
    Var ikke (jo da, han var bra etter pause i dag!) hyllest nok? Han var god etter pause. Dansken var en gigant. En naturlig leder. Se hvordan han roper og justerer Haakenstad og Mikalsen, hvordan han dirigerer bevegelsene når vi gjenvinner ballen. Se på den pasningsfoten, arbeidsradiusen og pondusen han gir oss. Enorm spiller. Han og Smarason er av en helt annen klasse enn alt annet vi har i troppen. Fristet til å ta med Lehne Olsen her også, han har vokst med oppgavene. Nå får han stadig bedre arbeidsforhold, og viser oftere hvor god han faktisk er.

    Leave a comment:


  • knut
    replied
    Opprinnelig skrevet av trigz

    Selvsagt fordi alle lovpriste ham etter matchen. Dansken var soleklart BB.
    Mulig å hylle begge:

    Brenden fra LSK2

    Og DAP med gode skussmål fra Ståle Solbakken, danske supportere og dansk presse.

    ____________________

    Ellers er det gledelig å se at DAP sitt inntog frigjør Matthew fra hans defensive sorg.

    Leave a comment:


  • Totti21
    replied
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Her har vi funnet gull. Brenden ditt og datt (og jo da, han var bra etter pause i dag!). Den som ikke ser at Daniel Pedersen allerede er en gigant i dette laget, vet ikke noe om fotball. Det er helt LATTERLIG at vi fikk tak i to så ekstreme forsterkelser som Pedersen og Smarason i løpet av en ukes tid etter at Lennartson tok over, når vi tenker på alt rælet klubben har kastet bort penger på de siste årene.
    Ikke minst hjelper det at man har hentet inn spillere som er tiltenkt en tydelig rolle i et lag der man får det beste ut av de. Er vel ikke alle kjøpene siste tiden jeg føler man har visst hvordan man skal utnytte.

    Leave a comment:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎