Kamptråd Start-LSK søn 16.9 kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Ga han først gult, så rødt til SKM, for deretter å gjøre det samme med Amundsen?

    Kommentar

    • mr.t
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 146

      Tromsø og Stabæk i de to neste nå. alt annet enn 6 poeng er rett ned.

      Kommentar

      • woody
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 374

        Opprinnelig skrevet av McGuffy
        En liten kikk på Hobber Nilsens avgjørelser i dag:

        Først Lowe sin tofotstakling på Erling. Bommer på ball, er for sein, strake bein, Kan få rødt, får gult.




        Så stempler han Haakenstad. Kommer for seint, og treffer godt med knottene. Får ingen ting.




        Ikke en gang når han prøver å fjerne hodet til Brenden får han sitt andre gule.




        Sandberg får ikke kort for dette:



        Mens Pedersen får gult for en skump:

        Ergret meg sjøl over hvor inkonsekvent Hobber var. Men, er man dårlig dommer så er man dårlig dommer. Da er det også motbevist at vi får mye gule og rød kort fordi vi spiller i rødt og sort; mulig dommeren ble ekstra "gira" av den oransje fargen . . .
        woody

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3323

          Se på Antonijevic på 1-0, bare jogger etter. Det er faen meg ikke greit! Samme på 3-0 målet. Få det bort!

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            Opprinnelig skrevet av Nosferatu

            Jesus. Hva får resten?
            Alt for mye. Ikke en kjeft lavere enn 3.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              VG treffer bedre og gir samtlige 2 eller 3. Snitt på 2,4. Herregud for en latterlig opptreden.
              ..................

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                Med dette forsvaret bærer det rett ned i obos. Jeg så Eurosport fokuserte på slapp opptreden av Antonijevic. Hva skjer. Det er jo fullstendig krise! Få nå stabla Sandberg på bein og inn i forsvar. Dette kan ikke fortsette. Med Kippe på tampen av karrieren og Amundsen som hverken vil, kan eller bør spille så må en ny spiller inn asap, og det en som går rett inn på laget. Jeg er vettaskremt, mørkredd og sjokkert, her jeg sitter, over hva som skjer i den lagdelen.
                Last edited by Roll75; 17.09.2018, 10:24. Begrunnelse: Leif

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2288

                  Innsatsen minnet mye om serieåpningen mot BG. Fellesnevner: Drittvær.
                  Mot Særp ifjor putta vi to mål 10 mot 11 og la ned en formidabel innsats.
                  Lenny påstod før kamp at TLOs karantene skulle gire opp gutta. Så derimot ut som de ville raskest mulig tilbake i garderoben noe Arnesen tok konsekvensen av Et øyeblikk var SKM i himmelen da han trodde han fikk rødt ved en feiltagelse og kunne se frem imot en varm dusj. Frustrasjonen lyste av han resten av kampen og tross iherdige forsøk på å feie ned en Start spiller for så å kunne varme seg, lykkes han ikke komme oppi eller nære nok en motstander resten av kampen for å lykkes. Matthew,, forsøkte å bli tatt av med et dusin horible avleveringer. Smata ville nok ha lyktes om dommeren forstod hans aksent ...

                  Ufattelig at laget ikke klarte å yte bedre i en så viktig kamp Lover ikke godt fremover. Nå har vi også så og si lik målforskjell med Stabæk. Den kan fort bli avgjørende.. Og frykter med gru hva som skjer med mentaliteten i laget mot bart og brann om vi går på en eller to tidlig baklengs i de kampene

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎