Kamptråd: Strømsgodset- Lillestrøm, onsdag 31.oktober kl 20 (NM semifinale)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2127

    #61
    Opprinnelig skrevet av heidar
    Herlig, skada tre Godset-spillere:-)
    lavmål !

    Kommentar

    • Grankanari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2018
      • 125

      #62
      Dette er trist å se på. Godt over halve laget holder ikke nivået på et OK 3.divisjons-lag. Nå må det kjøpes, kjøpes, kjøpes når vinduet åpner.

      Kommentar

      • Tommy og Tigeren
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2017
        • 270

        #63
        Opprinnelig skrevet av heidar
        Umulig å spille fotball på plastikk. 6 poeng på plastikk i år
        Er vel heller noe galt med 11 spillere fra LSK som er tilskuere oppe på plastikken.

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3335

          #64
          Sandberg eneste som kommer unna dette med stoltheten i behold.

          Resten bør seriøst se seg selv i speilet. Dette var bekmørkt.

          Kommentar

          • fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1216

            #65
            På dette møkkaunderlaget må en omstille seg. Ballbehanflingen må være så presis hele tiden. Dette klarer vi sjelden, ei heller idag, og 3 fæle minutter med to tapte dueller ødela mye i dag.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1222

              #66
              Smarason blir mere og mere uspiselig. DAP er foreløpig bare brukbar i gressmatcher. Etter min mening begynner disse to spillerene å ta vel mye plass. Mathew trives helt åpentbart ikke sammen med DAP. Jeg ville heller brukt pengene på bedre keeper i sommer for det kan ikke være lett å være forsvarspiller med en keeper som ikke stråler av trygghet på noen områder....

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4409

                #67
                Meg i 90 + tillegg i kveld

                Kommentar

                • Wanker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 632

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                  Det er til å få mark av, mange av spillerne har ikke utviklet seg på flere sesonger. Hva er det som skjer? Er man fornøyde med å være proffspiller? Gullsko, TV-titting og kortspill? Det kan da ikke være en voldsom belastning om de sto en time hver dag med tekniske basisøvelser, ut over de team-orienterte treningene. I tillegg til å være manges drøm, er jo dette en fulltidsjobb for flere!!!
                  Mange ville hatt godt av ti-doble doser med Coerver-trening! https://www.lsk.no/nyheter/gjor-som-...oerver-trening

                  Noen spillere har en omvendt formkurve eller underpresterer. Jeg synes Matthew har vært en skygge av seg selv lenge, med haugevis av enkle feilpasninger og dårlige returløp. Jeg synes det er helt tragisk å se hvor han har spilt i LSK. Istedet for å være en attraksjon i en offensiv posisjon med rom for finter og dragninger, har han et defensivt ansvar (som han stadig svikter på) hvor han ikke egentlig får spille på sine styrker. "Sad!"
                  Hunter S. Thompson:

                  There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4376

                    #69
                    Vi har masse spillere som ikke holder mål. Men det er ikke det værste. Det mest begredelige er at vi ikke vil nok. Godset er mer på hugget, kriger mest, vinner duellene og løper mest. Det er faen ikke godt nok! Det her var noe av det mest pinlige jeg har sett på lange tider. Skammelig!
                    ..................

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎