Stabæk vs. Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7026

    #81
    Går ikke an å slakte laget etter å ha spilt kamp på den drittbanen. Verre underlag har jeg knapt sett, det var en guds lykke at det bare var Stabæk-spilleren som ble skadet i går. Banen var omtrent like imponerende som møkkaklubben som spiller hjemmekamper der.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      #82
      Synes dette var mer enn godkjent med de forholdene som var og at det er en serieåpning på bortebane.
      Vi sliter defensivt i starten av kampen med gode bevegelser offensivt fra Stabæk laget, men synes vi etterhvert får bra kontroll på kampen på baneforhold kontroll er veldig vanskelig. Ender jo opp i en jevn bortekamp der vi bommer på en straffe og har en del gode tilløp. Noe særlig mer forventet jeg ikke her, og det blir veldig spennende å se dette laget under andre forhold mot Ranheim.

      En av få ting jeg fremdeles savner veldig i dette laget er flere kryssløp fra vingene inn bak forsvaret for å åpne opp rom og skape mer ubalanse. Synes vi har alt for mange løp rett frem som er enkle å forholde seg til. Når man i tillegg ender opp med å slå på førstebevegelsen veldig ofte, så blir det vanskelig å skape noe på dette.

      Kommentar

      • TomLundby
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 616

        #83
        Kunstgress på alle norske fotballbaner!

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1324

          #84
          Skikkelige krav til undervarme og vanning!

          Hvordan Nadderud er godkjent for eliteseriefotball er en gåte for meg.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3933

            #85
            Det ble dårlig med underholdning i kampen. Men en eller annen Richard Jansen i Stabæk fikk i alle fall utløp for sin gamle bitterhet mot Lennartsson: Erre mulig?!

            STABÆK-TOPP OM LSK-TRENER: FREMSTÅR SOM ET KOMPLETT RASSHØL.

            https://www.vg.no/sport/fotball/i/wP..._content=row-2

            Det er vanskelig for normale mennesker å forstå hva det er i intervjuet med Lennartsson som får denne Jansen til å gå i svart, men det kommer tydelig frem at denne figuren fortsatt er bitter over at Lennartsson i sin tid i Stabæk ikke forsto "hvor stor og viktig" denne, var det Jansen han heter, er!

            Igjen: Erre mulig?!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2105

              #86
              Hahaha... han dærre stabæk duden må jo vært/er dritings ???
              Lennartsson var Iallefall ikke nedlatende idet hele tatt overfor stabæk.

              Men hva med han tøffingen hos de de 50 blå supporterne som gjorde halshugg tegnet gjentatte ganger mot Lsk fansen etter de scora , han synes jeg var drit tøff
              Rart mann kan misslike noen mere enn enga , men stabæk er og har lenge vært for meg den mest motbydelige drittklubben i Norge for min del da.

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1173

                #87
                Tweeten er slettet og han må i dag inn på teppet. Hørte på hva Jørgen sa og det er vanskelig å være uenig i hva han sier. Sånn, ferdig med denne kampen og la oss heller flytte fokus over til Ranheim hjemme.

                Kommentar

                • lsk_rob
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Mar 2016
                  • 139

                  #88
                  Surt med bare 1 poeng igår, men det er likevel 1 poeng mer enn vi fikk der ifjor. Blir spennende å se hva vi får til på en bane som ikke er i kategorien "potetåker". Mye rart offensivt og altfor upresist pasningsspill, men godt fornøyd med at vi slipper til Stabæk såpass lite. Forøvrig må jeg si at jeg virkelig føler med han Stabæk-spilleren som måtte ut på båre, jeg har selv brukket ankelen på en dårlig bane, og det skjedde på omtrent nøyaktig samme måte som han skadet seg.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7026

                    #89
                    Bitre Richard Jansen er en fin representant for de 40 stakkarene de har på den tribuna. Det mest kunnskapsløse hjemmepublikummet i norsk fotball, og det sier jammen ikke lite. Til han som gjorde halshugg-bevegelsen mot Kanarifansen: Du ser ikke veldig tøff ut når du gjør sånt på 50 meters avstand med flink gutt-sveis og pappas gullkort i lommeboka.
                    Last edited by trigz; 03.04.2019, 06:30.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Gjest

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Det minst kunnskapsløse hjemmepublikummet i norsk fotball,
                      Du mener vel mest kunnskapsløse..

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7026

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av daf
                        Du mener vel mest kunnskapsløse..
                        Argh! Ja! :-)
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3315

                          #92
                          Når man ser hvordan Stabæk spilte i 2. Omgang, så blir det for enkelt å skylde på banen. Det var sikkert ræva, men det var den for begge lag, og Stabæk klarte å få til pasningsspill. Det klarte ikke vi, og det bekymrer meg.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4376

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av MortenA
                            Når man ser hvordan Stabæk spilte i 2. Omgang, så blir det for enkelt å skylde på banen. Det var sikkert ræva, men det var den for begge lag, og Stabæk klarte å få til pasningsspill. Det klarte ikke vi, og det bekymrer meg.
                            Tja, jeg er ikke veldig bekymra. Vi kommer ikke til å spille på en så dårlig bane igjen, og pasningsspillet vårt på mandag gjenspeiler ikke den kvaliteten vi har hatt i vinter. Synes ikke Stabæk var veldig bra heller, bortsett fra Vetlesen som var 2.omgangs beste spiller og den eneste utpå der som behersket forholdene. Når ballen gikk via han så fikk de til litt, men skapte tross alt ingenting.

                            Man kan alltids diskutere inngangen til kampen for LSK's del og det var ganske tydelig at Lennartsson mente det ikke gikk an å spille fotball her, og vi kælket mye langt. Jeg synes kanskje vi burde prøvd litt mer, men uansett er jeg veldig trygg på at den måten vi spilte på mandag ikke er den måten vi kommer til å spille på i kampene fremover.
                            ..................

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎