Lillestrøm SK - Ranheim

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4284

    #21
    TLO er på jobb! 2x assist av Pedersen og

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2105

      #22
      Disse 2 spillerne fra Elfsborg er rett og slett ikke hode nok for Tippeligaen . 2 fulle kamper må uten å utrette noe som helst . Skuffende!

      Kommentar

      • Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

        #23
        Tre mål på to kamper må jo sies å være godkjent sesongåpning av TLO.
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4284

          #24
          Snytt for straffe der

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            #25
            Egentlig er det ganske fantastisk å se Sheriff spille eliteserieball igjen. Det så mørkt ut en stund der.
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • Tjodleif
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2017
              • 848

              #26
              God følelse i dag, spesielt etter første omgang. Men jeg frykter slakt i Sarpsborg.

              Kommentar

              • TomLundby
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 616

                #27
                Fin start på sesongen. 4p etter to kamper er omtrent som fortjent. Så langt tyder alt på at tipsene med LSK på sikker plass godt unna toppen var gode tips. Lovende med 3 mål på Lehne Olsen og friske takter fra Ødemarksbakken. Kan de gi innbringende salg?

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2114

                  #28
                  Solid. 3 enkle poeng. Men hva har skjedd med banen?
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av heidar
                    Solid. 3 enkle poeng. Men hva har skjedd med banen?
                    Måtte ha den i drift litt for tidlig. Skal muligens skifte ut matta i sommerpausen, sies det.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 463

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av heidar
                      Solid. 3 enkle poeng. Men hva har skjedd med banen?
                      Enkle? Det var ikke mye i 2. omgangen som virket enkelt.

                      Kommentar

                      • TomLundby
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 616

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av heidar
                        Solid. 3 enkle poeng. Men hva har skjedd med banen?
                        Banen er strålende for å være en gressbane i Lillestrøm tidlig i april. Eneste måten å få den bedre på er å ikke bruke den eller å legge kunstgress. LSK skulle ha lagt kunstgress for ca 30 år siden men den dynamiske nytenkende klubben var dessverre allerede borte.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #32
                          Banen har ikke vært dårligere på denne tiden av året siden det fortsatt var tretribuner på Åråsen. I verste fall kan det prege spillet på Åråsen over halve sesongen hvis man i tillegg skal bytte det ut til sommeren med de komplikasjoner som fort kan oppstå da mtp for tidlig belastning osv. Men alt tatt i betraktning, første omgang var faktisk veldig oppløftende, andre omgang var ganske annerledes der barnesykdommer igjen meldte seg. Men vi henta tre poeng. DAP er fullstendig konge, men 442 uten Smarason fremstår også sårbar hjemme. Passer Dyer egentlig inn i den formasjonen? Moses er et skikkelig lyspunkt, fortsatt uferdig, men dette blir ypperlig ES-klasse med tida. Lite til ingeting å utsette på hva han har bidratt med etter å ha blitt kasta inn på denne måten. Og TLO er i gang, fantastisk!

                          Men avstandene som oppstår, og mellomrommet motstanderen i for store perioder får boltre seg i, må addresseres. Mot Sarp er vi sjanseløse med tilsvarende andreomgang.

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4376

                            #33
                            Mye bra i dag, spesielt i første omgang. Burde drept kampen allerede til pause. Først og fremst er aggressiviteten og presset på ballfører mye bedre enn i fjor. Vi jager mer uten ball og er mindre passive nå, selvom det hender innimellom. Føles veldig unødvendig å gjøre denne kampen spennende, men sånn er det i de første rundene. Da handler det å raske med seg mest mulig poeng og der har vi starta bra - endelig!

                            Spillerne jeg vil trekke frem i dag er; 1) Daniel Pedersen. Helt sjef på midten. Jeg mener dette er hans beste kamp i LSK og det sier ikke reint lite. Dominerer store deler av matchen og har to målgivende. 2) Thomas Lehne Olsen. Endelig setter han sjansene. Kald og fin på begge måla og jobber utrettelig i 90 minutter. Har utviklet seg til å bli en klassespiss. 3) Tobias Salquist. Solid. Vinner omtrent alt av dueller og er ganske bra med ballen. En soleklar forsterkning. 4) Moses. Jeg har aldri hatt trua på denne gutten, men nå begynner det å se lovende ut. Har tatt store steg siden i fjor og jobber utrolig godt. Er et uromoment som virkelig kan bli bra. Må jobbe med å få opp blikket og gjøre riktige vurderinger med ball.

                            De som skuffet litt i dag er Dyer og Gustafsson. Dyer gjør vanvtittig mye rart i dag og ser ut til å slite med tempoet i Norge. Ser ut til å være vant til mer bedagelig svensk fotball. Gustafsson synes jeg ser litt uinspirert ut og er til tider veldig anonym. Men begge er uten tvil gode spillere og jeg har trua på at de hever seg utover i sesongen. Resten av laget leverer omtrent på det jevne.
                            ..................

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              #34
                              Fantastisk kamp av Pedersen og Lehne. Stopperparet Salquist og Kippe har vært gode i begge kampene. Haakenstad i klar framgang. Dyer har ikke vært heldig i serieåpningen, men er den med sin spillestil, som lider klart mest under baneforholdene. Han blir garantert bedre. Håper Gustafsson kommer til å ta mer ansvar etter hvert. Ødemark er jeg ikke redd for. Han kommer.

                              Bra bytter av Lennartsson.

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1324

                                #35
                                Minus og plusser med kampen fra min side:

                                - Skuffa over at vi slipper Ranheim inn i kampen igjen. Det må bli slutt på at vi ikke klarer å holde en 1-0-ledelse.

                                + vi har klart å få tak i noen skikkelig gode spillere. 2-1-målet er et bevis på det. Selv om vi vinner ballen k en veldig god posisjon er målet langt fra ferdigscora. Det er en skikkelig god avgjørelse, nedtak og pasning fra DAP og en like sterk avslutning fra TLO. Vi hadde nok ikle scora på den samme sjansen i fjor vår.

                                Kommentar

                                • general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

                                  #36
                                  Salquist, Pedersen og TLO er som forventet våre beste i begge kampene og leverer veldig bra, Med Arnor kan det bli en veldig bra stamme-
                                  Til at det er Moses sin tredje start i serien syns jeg han kommer greit fra det. God på trekant/veggspill. Smart på skåringa. Gjør jobben i duellene.

                                  Bra at klubben forlenget med Sheriff. Lenge siden vi har hatt en egenprodusert vi kan selge for en god slant!

                                  Godkjent poengfangst. Men bør ha 4-6p på de neste tre for å holde trykket oppe.
                                  Seriegull 2016!!!

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3933

                                    #37
                                    Daniel Pedersen og TLO på rundens lag i VG.

                                    Midtbane: Daniel Pedersen, Lillestrøm, 7 poeng
                                    To målgivende fra midtbaneposisjon, solid på LSKs midtbane.

                                    Spiss: Thomas Lehne Olsen, Lillestrøm, 7 poeng
                                    Scoret to og avgjorde for Lillestrøm mot Ranheim. Goalgetter.

                                    Viking-spiller Kristian Thorstvedt (20) scoret to borte mot Tromsø, og topper nå VG-børsen etter to kamper. Se hvilke andre spillere som kom på rundens lag.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3318

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                      Minus og plusser med kampen fra min side:

                                      - Skuffa over at vi slipper Ranheim inn i kampen igjen. Det må bli slutt på at vi ikke klarer å holde en 1-0-ledelse.

                                      + vi har klart å få tak i noen skikkelig gode spillere. 2-1-målet er et bevis på det. Selv om vi vinner ballen k en veldig god posisjon er målet langt fra ferdigscora. Det er en skikkelig god avgjørelse, nedtak og pasning fra DAP og en like sterk avslutning fra TLO. Vi hadde nok ikle scora på den samme sjansen i fjor vår.
                                      Strengt tatt så slipper vi ikke Ranheim inn i kampen slik vi gjorde i fjor. Vi har en hjerneblødning på corner, men ellers er det ikke mye Ranheim skaper. Problemet er at vi blir hardt straffet for personlige feil.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av MortenA

                                        Strengt tatt så slipper vi ikke Ranheim inn i kampen slik vi gjorde i fjor. Vi har en hjerneblødning på corner, men ellers er det ikke mye Ranheim skaper. Problemet er at vi blir hardt straffet for personlige feil.
                                        Ja, ser man bort fra at tre mann ledes mot ball på en corner, så synes jeg vi spiller en veldig solid defensiv kamp. Ranheim skaper null og niks mot etablert, og vi har rimelig god kontroll på kontringer i mot. Det er fremdeles offensivt jeg synes vi har klart størst potensial til å utvikle oss videre.

                                        Kommentar

                                        • fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1507

                                          #40
                                          Blir spennende å se hvordan dette laget samhandler og fungerer når banene blir mer optimale. For jeg tror nok Ranheim hadde vist en betydelig bedre figur ved en god gressbane.
                                          Men uansett så skal gutta ha for at de løp og jobbet hardt på en vanskelig bane og fikk med seg 3p på årets første hjemmekamp. Viktig å vinne disse.
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎