Josef Brian Baccay

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #21
    Ser heller for meg at man får stagnasjon enn fart på utviklinga ved å gå til en 2.div-klubb når man er u19-landslagsspiller. Ser ikke bort fra at det var spikern i kista for landslagsplassen. Kamparenaen og treningshverdagen blir for dårlig.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #22
      Etter et uvirkelig drama på Åråsen er det klart at Lillestrøm Sportsklubb rykket ned fra Eliteserien og spiller i OBOS-ligaen i 2020. Vi er utrolig lei oss for at vi har mislyktes og skuffet så mange. Men en ting er helt sikkert: LSK skal komme sterkere tilbake.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2001

        #23
        Opprinnelig skrevet av HSft
        Ser heller for meg at man får stagnasjon enn fart på utviklinga ved å gå til en 2.div-klubb når man er u19-landslagsspiller. Ser ikke bort fra at det var spikern i kista for landslagsplassen. Kamparenaen og treningshverdagen blir for dårlig.
        Det er en fare for det, men siden han kom hjem fra England har han ikke sett like sprek ut som han gjorde på det beste i fjor. Han er p.t. veldig langt unna en plass i elveren. Skulle det endre seg, kan vi hente ham tilbake på kort varsel. Det er bedre at han spiller kamper i 2. div enn at han ikke får spilt i i det hele tatt.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #24
          Fornuftig innlegg, men jeg er uenig i at han burde være langt unna laget. SKM har aldri vært noe soleklart valg og var ikke bra mot Grorud. Baccay burde blitt satsa på og fått noen kamper på seg til å finne formen.

          Vi skulle satse på egne spillere og hente spillere på vei opp og tok selvkritikk på at spillere ikke hadde sluppet til. Den malen følger vi på ingen måte.

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2001

            #25
            Opprinnelig skrevet av HSft
            Fornuftig innlegg, men jeg er uenig i at han burde være langt unna laget. SKM har aldri vært noe soleklart valg og var ikke bra mot Grorud. Baccay burde blitt satsa på og fått noen kamper på seg til å finne formen.

            Vi skulle satse på egne spillere og hente spillere på vei opp og tok selvkritikk på at spillere ikke hadde sluppet til. Den malen følger vi på ingen måte.
            Ikke uenig med deg, men vi må ikke bli så opphengt i å satse på de unge at vi setter dem inn bare pga alder. Jeg sliter med SKM også. Synes han er for ujevn, han har stor feilprosent på avleveringene sine, og presser du ham ut mot sidelinja mister han ballen nesten hver gang. Ofte med farlige overganger som resultat. Til tross for dette, Baccay har dessverre vært svak når han har fått sjansen i år, på det beste har han vært usynlig.

            Bruk de unge når det er omtrent likt, så lenge balansen mellom rutine og pågangsmot blir rett. Knudsen gjorde feks et godt innhopp, men det er vanskelig å se hvem han skal konkurrere ut akkurat nå.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #26
              Synes knudsen i første omgang skulle fått innhoppene på indreløperplass som Kairinen får. Kairinen er ikke en indreløper. Men signeringen av Kallevåg sørger uansett for at det er vanskelig for han å få spilletid selv om han er et spennende talent.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3315

                #27
                Baccay lider av problemet med å være forsvarsspiller; viktigheten ved defensiv trygghet. De fleste lag har større problemer med å slippe til en back enn en spiss siden en feil i forsvaret som regel får/kan få større konsekvenser. Det er nok årsaken til at Sannes har fått flere innhopp enn de andre unggutta. På topp har spissen et helt lag bak seg som kan rette opp de feilene som blir gjort. Der ligger nok også årsaken til at offensive spillere gjerne får sjansen tidligere enn defensive. Det er ikke uten grunn til at de fleste keepere og stoppere gjerne er 25+ før de vinner en plass på laget mens vinger/spisser/kanter ofte er yngre.

                At han får sjansen til å få erfaring i FFK er av et gode. Ideelt skulle han fått det hos oss, men så langt har manglende effektivitet fremover hindret Bakke i å slippe til de unge. Hadde vi ledet med tre eller fire mål til pause i noen av kampene våre, så hadde nok Bakke benyttet de fleste byttene sine da. Både for å hvile bein, men også for å gi de unge erfaring. At vi venter til det 60. Min. med å score har nok mye med saken å gjøre.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Grankanari
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2018
                  • 125

                  #28
                  Jeg tror Baccay hadde blomstret om sportsklubben hadde vist ordentlig trua på han. Satset på han 100% etter treningskampen mot vålerenga i fjor. Han glødet. Men situasjonen var sånn at Benny Potet ikke turte grunnet redsel for nedrykk. SKM mener jeg er spiller vi burde solgt for lenge siden. Presterer jevnt over dårlig. Har noen heldige involveringer en gang i blant. LSK-spiller ala 2018.

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2281

                    #29
                    ^^ Absolutt valide argumenter. De koker ned til hvem som har levert best, både på trening og kamp. Så kan diskusjonen gå, spesielt ettersom vi rykka ned. Noe må det jo være ettersom han ikke fikk mer tillit. Han begynte lovende deretter ble han mer og mer usynlig. Mener det kom etter et par uheldige involveringer og så fikk han kjørt seg skikkelig(det kan ha vært mot de der ASCII tegna ikke viser seg på trykk).
                    Men igjen. Et overbevisende innhopp og han er tilbake. Alle håper jo på det.

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9364

                      #30
                      Svenskefaen var fornøyd med å tape 4-0 for da ble det ikke 5. Han valgte seg bare antatt rutine og styrte oss rett ned i OBOS ved å gå for det å ikke tape kamper.

                      Var ikke håp da snakkisen blant fansen gikk på at "Baccay er mer aktuell for A-Laget til Chelsea enn "A-Laget" til LSK"

                      Spilletid ville han ikke fått i LSK nå hell, da han i følge Bakke sikkert har back-giganter foran seg i køen.

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3319

                        #31
                        Satt hele kampen på benken i dag for FFK..

                        Kommentar

                        • bema0806
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2011
                          • 521

                          #32
                          Tydelig at dere som ikke ser gutten trene hver eneste dag ser mer enn hva trenerne hans gjør. Svært så bemerkelsesverdig hvordan denne gjengen av besserwissere på forumet her er så jævlig negative til absolutt alt som skjer i sportsklubben. Hadde alle de unge gutta fått spilletid samtidig så hadde ikke klubben vært noe OBOS-klubb.

                          Kommentar

                          • Oddis
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 2744

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av bema0806
                            Tydelig at dere som ikke ser gutten trene hver eneste dag ser mer enn hva trenerne hans gjør. Svært så bemerkelsesverdig hvordan denne gjengen av besserwissere på forumet her er så jævlig negative til absolutt alt som skjer i sportsklubben. Hadde alle de unge gutta fått spilletid samtidig så hadde ikke klubben vært noe OBOS-klubb.
                            Oi! Her kom det et godt gammaldags oppgulp..

                            Tror at utlånet er en god ting for Baccay, men ser absolutt argumentene til de som ville beholdt han i stallen. Meget bra backup, og burde vært aktuell for startplass i enkeltkamper der SKM må hviles (I steden for Rafn).
                            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9364

                              #34
                              Synes strengt tatt positiviteten blomstrer her på forumet.

                              Jeg prøver meg med litt sånn "siden vi rykka ned, så kan ikke spillera våre være så jævla gode" men får ikke så veldig gehør for det, for det virker som folk håper og tror på opprykk med den gjengen vi har og meningsberettiger seg deretter.

                              Når det er sagt, så baserer jeg meg på det jeg så av Baccay i kamp i 2019. Da synes jeg han var god, og ble urettferdig behandla av svenskefaen og etter 1 feil så ble han benka. Våre andre backer/spillere gjorde feil på feil på feil på nedrykk, men siden de er gamle som grunnstoff så gjorde ikke det noe.

                              At kurven til Baccay er nedadgående skylder jeg på nevnte urettferdig behandling og mener derfor at ved tillit så vil kurven peke oppover.

                              Håper han får neste kamp for FFK. Og at han gjør det godt nok i kamp der til at Bakke tar han inn på laget. Kanskje som kant? Veit ikke om innleggsfoten hans er så særlig, men kanskje han klarer å treffe TLO med en ball fra siden mens TLO løper/skjærer inn mot mål? Ingen andre klarer det.

                              Og der har man strengt tatt en av årsaken til mas om talenter inn. Det blir et ønske om det ukjente istedenfor repeteringa av det samme gamle som uansett førte til nedrykk.
                              ​​​​​​
                              ​​​​

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3319

                                #35
                                På benken dag også..

                                Kommentar

                                • niko
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2008
                                  • 440

                                  #36
                                  Byttet inn i pausen.

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2001

                                    #37
                                    Eneste jeg har klart å finne om innbyttet - fra FFK.no
                                    TIl pause kom nyervervelsen Josef Baccay inn på venstrebacken og han var med å sette fart på spillet til FFK med mange offensive bidrag. For FFK tok tak i oppgjøret etter pause mot et Hødd som fulgte sin kampplan til punkt og prikke med et godt organisert forsvarsspill, noe som plaget hjemmelaget store deler av kampen.

                                    Kommentar

                                    • niko
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2008
                                      • 440

                                      #38
                                      Spiller fra start idag. Ble byttet ut i pausen sist pga skade. Tyder alt i alt på at han gjør det brukbart siden han har etablert seg i startelleveren.

                                      Kommentar

                                      • Henke25
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jun 2018
                                        • 79

                                        #39
                                        Bedre enn Ull/Kisa.

                                        Kommentar

                                        • KEBABavSVIN
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 594

                                          #40
                                          Blir Baccay hentet tilbake fra lån nå som sesongen til FFK blir avkortet til 6 kamper?
                                          Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎